Miksi joudun aina friendzonelle miesten kanssa?
En tarpeeksi kaunis vai miksi?
Pitkät vaaleat hiukset, 170cm, hiukan pyöreä, nätiksi sanottu, ikää 46v
Kommentit (90)
No mä en pääse edes sille friendzonelle. Olen sosiaalisesti vaivaannuttava, en osaa heittää läppää jne. Paljon on kiinnostuneita miehiä kyllä, mutta kun he viettävät kanssani aikaa, niin eivät haluakaan mitään.
Vierailija kirjoitti:
No siis en ole saanut mitään kaveri viestejä eli en varmaan sitten ole edes kaveri zonella.
Homma vaan ei jatku tai hiipuu ja sitten saatetaan laittaa myöhemmin kaverillinen viesti.
Vika varmasti mussa itsessäni. Miehet olleet ihan kaiken tyyppisiä. Paremman näköisiä ja sitten ihan perus.
Onko siis nyt parempi olla vaikeasti saatavilla vai tehdä selväksi että kiinnostaa?
Ap
Et pelkästään tee selväksi että kiinnostaa vaan myös teet itse asian eteen jotakin. Ja puhun nyt siis siitä muhinointipuolesta. Nyt heittäydyt, kun seuraava sopiva osuu kohdalle.
Jaa. Sun pitää kysyä niiltä miehiltä. Ei varmaan ole sitä kemiaa= et ole seksuaalisesti viehättävä?
Vierailija kirjoitti:
No siis en ole saanut mitään kaveri viestejä eli en varmaan sitten ole edes kaveri zonella.
Homma vaan ei jatku tai hiipuu ja sitten saatetaan laittaa myöhemmin kaverillinen viesti.
Vika varmasti mussa itsessäni. Miehet olleet ihan kaiken tyyppisiä. Paremman näköisiä ja sitten ihan perus.
Onko siis nyt parempi olla vaikeasti saatavilla vai tehdä selväksi että kiinnostaa?
Ap
Tehdä selväksi, että kiinnostaa. Vaikeasti tavoiteltavaa leikkimällä karkotat hyvät miehet pois. Ne jotka syttyvät vaikeasti tavoiteltavasta naisesta, ovat jollain tapaa epäkypsiä.
Vierailija kirjoitti:
Ap
MIKÄ sinua kiinnostaa?
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö- ja ikäkysymys. Ei ole sitä kuuluisaa "kipinää".
Itse en harkitsisikaan omanikäistä daamia
M45
Sun kohdalla näin. Mutta koska valtaosa seurustelee myös 40+ ikäisenä suunnilleen samanikäisen kanssa, ei tuota voi yleistääkään. Toisaalta jos voisi, niin sittenhän se tarkoittaisi vain, että juuri ollenkaan ei syntyisi pareja, koska naisista valtaosa sitten taas ei halua olla huomattavasti vanhemman miehen kanssa. Että sillä lailla hankala juttu olisi.
Et ole riittävän kaunis miehille, joita tavoittelet. Tai sitten olet kaunis ja mies tuntee samoin sinua kohtaan, mutta et ole sanonut miehelle tunteistasi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Sun pitää kysyä niiltä miehiltä. Ei varmaan ole sitä kemiaa= et ole seksuaalisesti viehättävä?
Miksi se sitten haittaa juuri ap:n kohdalla? paljonhan on parisuhteissa seksuaalisesti ei-viehättäviä naisia - ylipainoisia, tätimäisiä, yliasiallisen oloisia, jopa ei-niin-feminiinisiä... Tietenkin tuokin voi olla syy, mutta miksi se on syy vain ap:n kohdalla?
t. Eri
Mitä tehdä nyt kun tavannut miestä 2kertaa. Viimeisellä kerralla kuitenkin suutelin miestä mutta homma ei jatkunut siitä. Olin ehkä sitten sen jälkeen etäinen, kuin olisin tehnyt virheen.
Mies olisi halunnut enemmän kun kysyin viestillä myöhemmin. Mutta laittoi että ei halua satuttaa minua jos se ei jatku.
Nyt laittaa edelleen viestejä mutta ei mitään tunteista tai että haluaisi nähdä enää. Mutta miksi laittaa viestejä? Teenkö lopun?
Mä en halua jatkuvasti joutua lyömään päätäni seinään miesten kanssa
Ap
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että sinulla on hyvä luonne, mutta ulkoisesti olet ihan tavallinen.
Paljon tällaisia ihmisiä on kuitenkin parisuhteessa. Vai ovatko muka kaikki pariutuneet naiset jotain kaunottaria ja/tai erityisen seksikkäitä???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Friend zonelle joutuu yleismmin keskiverrosta poikkeava joko elintapojensa, luonteensa tai ulkonäkönsä vuoksi.
Harva mies tai nainenkaan jaksaa draamaa, riippuvuussairauksia (seksi, päihteet, ruoka, liikunta) tai luonnehöiriöitä. Yksi yleinen syy on myös yleinen aliarvostus muihin ihmisiin ja yleinen negatiivisuus, jotka kuulee usein jo ensi tapaamisilla iihmisen puheesta.
En sano, että näin on ap:llä, vaan yleisesti, koska ap ei tarkemmin kertonut haasteistaan. Jos asia kovasti mietityttää, kannattaa kysyä suoraan loukkaantumatta sanojalle, että mikä oli rehellisesti se syy pakeille. Syyksi voit sanoa, että haluat tunnistaa syyt ja kehittyä, jos asia on sellainen, missä voi kehittyä.
Siis haluatko sinä noita kuvailemiasi ihmisiä kavereiksi? Minä täältä sivusta en haluaisi heitä yhtään millekään zonelle.
On minulla ystäviä erilaisista taustoista, ja useampi päihderiippuvuuksista ei ole haitaksi ystävyydelle, kun elä heidän kanssaan. Pitkälle mennyt päihderiippuvuus ystävällä on toki raskasta katsottavaa, jos hän kieltää asian ja ei kykene hakemaan siihen apua. Toiset päihdesairauset ovat pitkälle mennessä myös olleet ihmiselle itselleen tärkeämpi kuin itse ystävyys, jolloin on joutunut tekemään valinnan ystävyyssuhteen päättymisestä, mitä ei haluaisi tehdä.
Samoin sellainen kyynisyys, yleinen negatiivisuus ja jopa muiden ihmisten arvostaminen tulee ikääntyessä aika usealle aikuiselle heidän kokemuksiensa kautta, ellei sille tietoisesti halua tehdä jotain. Jopa sille ihan tavalliselle Tainalle Turusta, joka ajattelee tekevänsä elämässään kaiken parhain päin. Sekin tulee ystävyyteen hiipien ja kysymättä, vaikka Tainan on oppinut tuntemaan jo nuoruudessa.
Mutta olet oikeassa, uusien ystävien kanssa näiden mainittujen ominaisuuksien kanssa on yhtä varovainen kuin deittaillessa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Friend zonelle joutuu yleismmin keskiverrosta poikkeava joko elintapojensa, luonteensa tai ulkonäkönsä vuoksi.
Harva mies tai nainenkaan jaksaa draamaa, riippuvuussairauksia (seksi, päihteet, ruoka, liikunta) tai luonnehöiriöitä. Yksi yleinen syy on myös yleinen aliarvostus muihin ihmisiin ja yleinen negatiivisuus, jotka kuulee usein jo ensi tapaamisilla iihmisen puheesta.
En sano, että näin on ap:llä, vaan yleisesti, koska ap ei tarkemmin kertonut haasteistaan. Jos asia kovasti mietityttää, kannattaa kysyä suoraan loukkaantumatta sanojalle, että mikä oli rehellisesti se syy pakeille. Syyksi voit sanoa, että haluat tunnistaa syyt ja kehittyä, jos asia on sellainen, missä voi kehittyä.
Siis haluatko sinä noita kuvailemiasi ihmisiä kavereiksi? Minä täältä sivusta en haluaisi heit
Tulipa virheitä, pahoittelen.
Oleellinen asiavirhe on arvostuksen kohdalla eli tarkoitin arvostuksen puutetta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tehdä nyt kun tavannut miestä 2kertaa. Viimeisellä kerralla kuitenkin suutelin miestä mutta homma ei jatkunut siitä. Olin ehkä sitten sen jälkeen etäinen, kuin olisin tehnyt virheen.
Mies olisi halunnut enemmän kun kysyin viestillä myöhemmin. Mutta laittoi että ei halua satuttaa minua jos se ei jatku.
Nyt laittaa edelleen viestejä mutta ei mitään tunteista tai että haluaisi nähdä enää. Mutta miksi laittaa viestejä? Teenkö lopun?
Ap
Kysy siltä mieheltä. Ei se asia täällä vatvomalla ratkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen että liiallinen ujous alussa ongelmani. En osaa ilmaista kiinnostusta tarpeeksi selvästi ja nopeasti ja mies menettää kiinnostuksen. Olen myös kuullut että olen liian tunteellinen
Ap
Oletko huumorintajultasi ja luonteeltasi kuin naispuolinen Matti Vanhanen?
MItä tää tarkoittaa?
Ap
Oletko huumorintajuton ja luonteeltasi tylsää seuraa?
Kait mä sitten olen :(
Ap
Pelkkä ulkonäkö ei riitä, vaan pitää olla hauskaa ja kiinnostavaa seuraa myöskin jotta nostaisit toisen elämänlaatua tarpeeksi että parisuhde kiinnostaisi.
Kuivat ja huumorintajuttomat ihmiset eivät ole monen mielestä kiinnostavia elämänkumppaneita.
Vierailija kirjoitti:
Jollain tavalla oma vikasi, jos kerran noin aina tapahtuu. Joudut sitä itse miettimään, koska tunnet oman elämäsi ja me emme.
Voisiko olla, että ap tulkitsee miesten kiinnostuksen väärin ja joutuu siksi usein pettymään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että sinulla on hyvä luonne, mutta ulkoisesti olet ihan tavallinen.
Paljon tällaisia ihmisiä on kuitenkin parisuhteessa. Vai ovatko muka kaikki pariutuneet naiset jotain kaunottaria ja/tai erityisen seksikkäitä???
Tarkoitin, että miehet ovat ehkä olleet liian komeita.
Vierailija kirjoitti:
Ap
No hei! Se melkein onnistui jo! Nyt vaan uutta yritystä! Rupeet sitten tunteelliseksi puolen vuoden päästä vasta.
Onko sulla joku ominaisuus / puuttuuko sulta jokin ominaisuus jota monet pitävät tärkeänä. Esim. mt-ongelmat, huumorintajuttomuus, voimakas uskonnollisuus, poikkeuksellisen matala älykkyys?
Onko miehet olleet sellaisia joiden kanssa sinulla on mielestäsi synkannut, vai kiinnostutko itsesi vastakohdista?
Kirjoitit, että jotkut ovat pitäneet sinua liian tunteellisena - kiinnostutko tunteettoman puoleisista miehistä tai ns. järki-ihmisistä?
"Kiinnostusta", "Kiinnostuksen"
Teidän naisten pitäisi opetella puhumaan siitä, mitä te oikein haluatte.