Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joudun aina friendzonelle miesten kanssa?

Vierailija
08.05.2024 |

En tarpeeksi kaunis vai miksi? 

Pitkät vaaleat hiukset, 170cm, hiukan pyöreä, nätiksi sanottu, ikää 46v

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa olla sellaisen kanssa joka kirjoittaa vauvapalstalle?

Vierailija
82/90 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjotit että oot ujo. Ehkä sun oma kiinnostus mieheen ei välity tarpeeksi hyvin, ja mies ajattele että ei sitten

Naisena käy myös noin, että jos mies ei vaikuta kiinnostuneelta, annan olla ja menen eteenpäin.

Tuo siis kiinnostuksesi esiin. Se ei meinaa että sun pitäisi taidokkaasti osata flirtata. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidättäytyvyys ja järkevyys ovat olleet itselleni myös ns. ongelma nykyajan hektisessä ja pinnallisessa pikaseksikulttuurissa jota parisuhdekulttuuriksi kutsutaan. Toisaalta uskon myös että tämä on ollut onneni. Vähäiset parisuhdekokemukseni ovat olleet hyviä, ja exmiehet järkeviä, joten en koe jääneeni paitsi mistään. Olen ennemmin yksin kuin vääränlaisessa seurassa. Uskon, että minunlaiseni miehet viihtyvät kotona ja omissa puuhissaan, eivät juurikaan deittaile tahi sekstaile ympäriinsä. Harmillista tietysti, ettemme kohtaa. 

Vierailija
84/90 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä epäilen et ap on tuppisuu, keskustelu on aina miehen vastuulla, näkeehän sen tääläkin et saadaan enintään yhden kahden sanan vastauksia ilman mitään syventävää pohdintaa tai omaa-aloitteisuutta.

Sama neuvo kun incelipoikien kans, sinä tarviit sosiaalisten taitojen kunnolla opettelua.

Mikä olen aikoinaan eronnut samasta syystä parinkin ihan mukavan ja nätin tytön kanssa samasta syystä, ei teistä saa mitään otetta ja kaikki tuntuu jotenkin väkinäiseltä kun ette selkeästi uskalla olla oma itsenne.

Joku liikuntaharrastus vois auttaa sen itsentunnon kans ja sitä muiden kans oikeasti on pakko opetella ja harjoitella, mikä tarkoittaa itsensä avaamista sosiaalisilla mokille ja noloudelle, muista että nolous on opetus, juokse sitä kohti, hyväksy se.

Vierailija
85/90 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä epäilen et ap on tuppisuu, keskustelu on aina miehen vastuulla, näkeehän sen tääläkin et saadaan enintään yhden kahden sanan vastauksia ilman mitään syventävää pohdintaa tai omaa-aloitteisuutta.

Sama neuvo kun incelipoikien kans, sinä tarviit sosiaalisten taitojen kunnolla opettelua.

Mikä olen aikoinaan eronnut samasta syystä parinkin ihan mukavan ja nätin tytön kanssa samasta syystä, ei teistä saa mitään otetta ja kaikki tuntuu jotenkin väkinäiseltä kun ette selkeästi uskalla olla oma itsenne.

Joku liikuntaharrastus vois auttaa sen itsentunnon kans ja sitä muiden kans oikeasti on pakko opetella ja harjoitella, mikä tarkoittaa itsensä avaamista sosiaalisilla mokille ja noloudelle, muista että nolous on opetus, juokse sitä kohti, hyväksy se.

Hei tälleen kesän kynnyksellä ois täydellinen hetki opetella sitä oma-aloitteista puhumista muiden kans kun kaikki on tulossa ulos talvihorroksestaan ja ovat muutenkin vähän kömpelöitä vielä toistensa ympärillä.

Vierailija
86/90 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen elämäni aikana pistänyt friend zonelle lukuisia naisia. Syy oli aina sama: en vaan kokenut mitään seksuaalista vetoa heihin.

Yleensä ongelma oli yksiselitteisesti se, että nainen ei vaan ollut riittävän kaunis. Mutta on ollut myös muutama sellainen mimmi jotka olivat objektiivisesti katsottuna aika hyvännäköisiä, mutta syystä tai toisesta meidän välillä ei vaan ollut minkäänlaista kipinää. 

Syystä tai toisesta = naiset eivät olleet riittävän räväköitä ja tyrkkyjä.

Vierailija
87/90 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oikeasti näin? Jos esität siis vaikeasti 6tavoiteltavaa, saat helpommin miehen? 

Vierailija
88/90 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko oikeasti näin? Jos esität siis vaikeasti 6tavoiteltavaa, saat helpommin miehen? 

Kiltit tytöt ei kiinnosta. Kun annat ymmärtää, että ottajia on, miesten kiinnostus herää. Äläkä ole miehelle liian kiltti, äläkä mieliksi, naisessa pitää olla särmää, muuten miehet kyllästyy. 

Vierailija
89/90 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiltit tytöt ei kiinnosta. Kun annat ymmärtää, että ottajia on, miesten kiinnostus herää. Äläkä ole miehelle liian kiltti, äläkä mieliksi, naisessa pitää olla särmää, muuten miehet kyllästyy. 

Moni nainen, joka on tehnyt kaikkensa miehen eteen on tullut hylätyksi ja vaihdetuksi uuteen (teit jollekulle naiselle ns. valmista, tästä on artikkeleitakin) tai deittimarkkinoilla ghostatuksi. Jos olet liian helposti saatavilla eikä sutina välity, et ole naisena kiinnostava. Mies haluaa valloittaa. Mies ei halua naista, joka ei kelpaa muille, siinä ei ole kisaamista. 

Vierailija
90/90 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritätkö huomattavasti itseäsi älykkäämpiä miehiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän