Miksi joudun aina friendzonelle miesten kanssa?
En tarpeeksi kaunis vai miksi?
Pitkät vaaleat hiukset, 170cm, hiukan pyöreä, nätiksi sanottu, ikää 46v
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tätä varmaan pitäisi kysyä niiltä miehiltä. Ei me täällä voida tietää joidenkin random ukkojen ajatuksia.
Noin niin kuin yleisenä huomiona kuitenkin, että yleensä ihmisiä kiinnostaa muukin kuin ulkonäkö. Ja lisäksi ei ole olemassa mitään hiton friend zonea. Se, että joku ei ole sinusta kiinnostunut seksuaalisesti tai romanttisesti, ei ole mikään zone vaan ihan normaalia.
On se kiinnostuneen näkökulmasta kaverisektori, koska kiinnostunut olisi halunnut enemmän.
Mikä hiton "kaverisektori", jos ei edes tunne toista mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Hei aloittaja kun herutat heti ensitreffillä, homma ei jää friendzonelle ja jos toinen ei ole tuohon heti suostuvainen, niin ei ole koskaan ja tulee aina olemaan vain friendzone-tapaus, joten tällä yksinkertaisella kikalla varmistat ja tunnistat tapaukset heti, etkä tuhlaa omaa, etkä heidän aikaansa.
Siis miten? Sanon että olen kiinnostunut seksistä hänen kanssaan? Vai miten heruttaa?? Oon niin kyllästynyt tähän tilanteeseen
Ap
Mä luulen että liiallinen ujous alussa ongelmani. En osaa ilmaista kiinnostusta tarpeeksi selvästi ja nopeasti ja mies menettää kiinnostuksen. Olen myös kuullut että olen liian tunteellinen
Ap
Vierailija kirjoitti:
Friend zonelle joutuu yleismmin keskiverrosta poikkeava joko elintapojensa, luonteensa tai ulkonäkönsä vuoksi.
Harva mies tai nainenkaan jaksaa draamaa, riippuvuussairauksia (seksi, päihteet, ruoka, liikunta) tai luonnehöiriöitä. Yksi yleinen syy on myös yleinen aliarvostus muihin ihmisiin ja yleinen negatiivisuus, jotka kuulee usein jo ensi tapaamisilla iihmisen puheesta.
En sano, että näin on ap:llä, vaan yleisesti, koska ap ei tarkemmin kertonut haasteistaan. Jos asia kovasti mietityttää, kannattaa kysyä suoraan loukkaantumatta sanojalle, että mikä oli rehellisesti se syy pakeille. Syyksi voit sanoa, että haluat tunnistaa syyt ja kehittyä, jos asia on sellainen, missä voi kehittyä.
Mä oon kärsinyt päihderiippuvuudesta ja jonkinlaisia autismin piirteitäkin on. Miehet ei silti halua jäädä friend zonelle mun kanssa, vaan toivovat aina enemmän. T: hoikka nätti nainen
Ongelmat on monet. Itse päädyn aina pelkälle sexzonelle vaikken tuosta zonesta niin välittäisi. Friendzone kuulostaisi ihan mukavalle..
Vierailija kirjoitti:
Ongelmat on monet. Itse päädyn aina pelkälle sexzonelle vaikken tuosta zonesta niin välittäisi. Friendzone kuulostaisi ihan mukavalle..
Ja oon mies.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen että liiallinen ujous alussa ongelmani. En osaa ilmaista kiinnostusta tarpeeksi selvästi ja nopeasti ja mies menettää kiinnostuksen. Olen myös kuullut että olen liian tunteellinen
Ap
Oletko huumorintajultasi ja luonteeltasi kuin naispuolinen Matti Vanhanen?
Vierailija kirjoitti:
Luulen vahvasti että kyse on vartalosta.
Flaksi paranee jos laihdutat ja treenaat.
Naiset, kroppaan panostus tuo suurimman hyödyn.
Lukuisat ylipainoiset ja keskiverrot naiset ovat parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tätä varmaan pitäisi kysyä niiltä miehiltä. Ei me täällä voida tietää joidenkin random ukkojen ajatuksia.
Noin niin kuin yleisenä huomiona kuitenkin, että yleensä ihmisiä kiinnostaa muukin kuin ulkonäkö. Ja lisäksi ei ole olemassa mitään hiton friend zonea. Se, että joku ei ole sinusta kiinnostunut seksuaalisesti tai romanttisesti, ei ole mikään zone vaan ihan normaalia.
On se kiinnostuneen näkökulmasta kaverisektori, koska kiinnostunut olisi halunnut enemmän.
No jos tulee aina tekstiviesti, että tuntuu ettei ole kemiaa tai suhteeseen edellytyksiä, mutta kaverina voisi nähdä uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
MItä tää tarkoittaa?
Ap
Tämän läskivihaajan mielipiteet tulee siitä kun se ei itse saa ikinä naista, se kuvittelee et tää muiden alas painaminen auttaa sitä, vaikka tosiasiassa se vaan ohjelmoi itseään kuvottavaks hirviöks joka ansaitsee kuolla yksin.
Merkittävän iso osa meistä miehistä nimenomaan tykkää vähän pullavasta, et on mistä ottaa kiinni ja minkä kans painia, ei tarvi stressata omasta ihmisyydestäkään kun toinen ei ole kireä niuho. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos tulee aina tekstiviesti, että tuntuu ettei ole kemiaa tai suhteeseen edellytyksiä, mutta kaverina voisi nähdä uudelleen.
Oot varmaan tosi kiva tyyppi, mutta käyttäydyt jotenkin silleen että et viehätä. Et ehkä viehäty itsekkään tapaamastasi miehestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
MItä tää tarkoittaa?
Ap
Oletko huumorintajuton ja luonteeltasi tylsää seuraa?
Vierailija kirjoitti:
Luulen vahvasti että kyse on vartalosta.
Flaksi paranee jos laihdutat ja treenaat.
Naiset, kroppaan panostus tuo suurimman hyödyn.
Käytännössä koskaan kyse ei ole ulkonäöstä, vaan kelpaamattomalla ihmisellä on aina jokin kiintymyssuhdeongelma tai rima liian korkealla (ehkä kiintymyssuhdeongelman vuoksi, tavoittamattoman henkilön kanssa ei voi syntyä mitään syvällistä, mikä on ongelmalliselle turvallinen tilanne).
No siis en ole saanut mitään kaveri viestejä eli en varmaan sitten ole edes kaveri zonella.
Homma vaan ei jatku tai hiipuu ja sitten saatetaan laittaa myöhemmin kaverillinen viesti.
Vika varmasti mussa itsessäni. Miehet olleet ihan kaiken tyyppisiä. Paremman näköisiä ja sitten ihan perus.
Onko siis nyt parempi olla vaikeasti saatavilla vai tehdä selväksi että kiinnostaa?
Ap
Paino? Onko se läskiä? Laihduta tarvittaessa, treenaa hyvä kroppa
Veikkaan, että sinulla on hyvä luonne, mutta ulkoisesti olet ihan tavallinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
MItä tää tarkoittaa?
Ap
Oletko huumorintajuton ja luonteeltasi tylsää seuraa?
Kait mä sitten olen :(
Ap
Hei aloittaja kun herutat heti ensitreffillä, homma ei jää friendzonelle ja jos toinen ei ole tuohon heti suostuvainen, niin ei ole koskaan ja tulee aina olemaan vain friendzone-tapaus, joten tällä yksinkertaisella kikalla varmistat ja tunnistat tapaukset heti, etkä tuhlaa omaa, etkä heidän aikaansa.