Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joudun aina friendzonelle miesten kanssa?

Vierailija
08.05.2024 |

En tarpeeksi kaunis vai miksi? 

Pitkät vaaleat hiukset, 170cm, hiukan pyöreä, nätiksi sanottu, ikää 46v

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä en pääse edes sille friendzonelle. Olen sosiaalisesti vaivaannuttava, en osaa heittää läppää jne. Paljon on kiinnostuneita miehiä kyllä, mutta kun he viettävät kanssani aikaa, niin eivät haluakaan mitään.

Jos olet hyvin epävarma (olemuksesi jo yhtä anteeksipyyntöä tai olet aivan lukossa), niin seurasi vie hirveästi energiaa. Lisäksi miehille saattaa vaikutelma, ettet olekaan ehkä niin kiinnostunut, vaan päinvastoin kiusaannut heidän seurassaan.

Vaikuttaa siltä, että sinun kannattaisi ensin päästä tasapainoon itsesi kanssa. Itseluottamus rentouttaa. 

Vierailija
62/90 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole riittävän kaunis miehille, joita tavoittelet. Tai sitten olet kaunis ja mies tuntee samoin sinua kohtaan, mutta et ole sanonut miehelle tunteistasi mitään.

Ei se ulkonäkö kyllä kaikkea merkkaa. Ja ulkonäönhän näkee heti 

Nyt herää kysymys, mikä on ap:n psyykkinen olemus - onko itseluottamusta, sosiaalisia taitoja? Osaako olla rennosti oma itsenäinen itsensä vai vetääkö jotakin roolia ja on riippuvainen vastapuolelta saamastaan energiasta? (Esim kehut, ehdotukset yms)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla joku ominaisuus / puuttuuko sulta jokin ominaisuus jota monet pitävät tärkeänä. Esim. mt-ongelmat, huumorintajuttomuus, voimakas uskonnollisuus, poikkeuksellisen matala älykkyys?

Onko miehet olleet sellaisia joiden kanssa sinulla on mielestäsi synkannut, vai kiinnostutko itsesi vastakohdista?

Kirjoitit, että jotkut ovat pitäneet sinua liian tunteellisena - kiinnostutko tunteettoman puoleisista miehistä tai ns. järki-ihmisistä?

Olen ujo ja hiljainen, tosi tämä viimeinen mies sanoi että en ole hiljainen vaan normaali. En ole kovin uskonnollinen, ehkä pidättäytyvä. Se joka sanoi liian tunteelliseksi sanoi myös että olen estoinen mikä loukkasi. Hän muutenkin kohteli huonosti. 

Kiinnostun järki ihmisistä

Ap

Vierailija
64/90 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole riittävän kaunis miehille, joita tavoittelet. Tai sitten olet kaunis ja mies tuntee samoin sinua kohtaan, mutta et ole sanonut miehelle tunteistasi mitään.

Nyt herää kysymys, mikä on ap:n psyykkinen olemus - onko itseluottamusta, sosiaalisia taitoja? Osaako olla rennosti oma itsenäinen itsensä vai vetääkö jotakin roolia ja on riippuvainen vastapuolelta saamastaan energiasta? (Esim kehut, ehdotukset yms)

Ei oke itseluottamusta ja kaipaisin kehuja että olen hyvä ja kaunis. En osaa olla rennosti oma itseni, se ongelma

Ap

Vierailija
65/90 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

46v ja ujo. Jospa karaistuisit jo. 

Vierailija
66/90 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla joku ominaisuus / puuttuuko sulta jokin ominaisuus jota monet pitävät tärkeänä. Esim. mt-ongelmat, huumorintajuttomuus, voimakas uskonnollisuus, poikkeuksellisen matala älykkyys?

Onko miehet olleet sellaisia joiden kanssa sinulla on mielestäsi synkannut, vai kiinnostutko itsesi vastakohdista?

Kirjoitit, että jotkut ovat pitäneet sinua liian tunteellisena - kiinnostutko tunteettoman puoleisista miehistä tai ns. järki-ihmisistä?

Olen ujo ja hiljainen, tosi tämä viimeinen mies sanoi että en ole hiljainen vaan normaali. En ole kovin uskonnollinen, ehkä pidättäytyvä. Se joka sanoi liian tunteelliseksi sanoi myös että olen estoinen mikä loukkasi. Hän muutenkin kohteli huonosti. 

Ap

Järki-ihmiset usein haluavat toisen järki-ihmisen. Eivät toki läheskään aina.

Saatat vaikuttaa siltä, ettet ole kovin kiinnostunut jos olet ujo ja hiljainen.

Et vastannut siihen, että onko sinulla synkannut näiden miesten kanssa. Jos ei niin ei mikään ihme, etteivät halunneet jatkaa.

Vierailija
67/90 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

eli olet tylsää, kuivaa ja huumorintajutonta seuraa, joten et pääse jatkoon ulkonäöstäsi huolimatta. Case closed

Vierailija
68/90 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oke itseluottamusta ja kaipaisin kehuja että olen hyvä ja kaunis. En osaa olla rennosti oma itseni, se ongelma

Ap

Tuollainen itseluottamuksen merkittävä puute vähentää miesten kiinnostusta ja lisää riskiä sille, että sinusta kiinnostuvat ilkeät ihmiset.

Vierailija
69/90 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko epävarma itsestäsi tai epätoivoinen? Se vaikuttaa mitään ulkoista paljon enemmän ja nämä aistii toisesta helposti.  

Vierailija
70/90 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tässä se jutun juuri taisi nyt löytyä. 

Sinun täytyy nyt selvittää asiat itsesi kanssa.

Totuus on, että parisuhde ei voi rakentua sen päälle, että toinen on epävarma ja toinen yrittää ruokkia tätä rohkeammaksi jatkuvilla kehuilla. Se ei tule onnistumaan. Jos tämän riskin sinusta aistii, niin varmasti kumppaniehdokkaat kaikkoavat.

Sinun täytyy alkaa itse arvostamaan itseäsi. Ja tutustua siihen, mitä sinä haluat. Sanalla sanoen: sinun tulee olla kokonainen ihminen ihan vain itsenäsi.

En väitä, että pääset muutokseen yhdessä yössä. Mutta tämä on parasta mitä voit itsellesi tehdä riippumatta siitä löydätkö myöhemmin puolison. Itsesi kanssa elät kuitenkin koko elämäsi.

Vierailija
71/90 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa laihduttaa! Minä saan aina miehiä mutta olenkin hoikka hyväkroppainen pitkä tukka kuin nuorena. Miehiä riittää

N67

Vierailija
72/90 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti et ole tarpeeksi hyvännäköinen tai tähtäät liian korkealle miehiä, jotka ovat kiinnostuneita muunlaisista naisista. Ja luonteestasi emme tiedä yhtään mitään. Sekin vaikuttaa tietenkin tähän kaikkeen.

Vierailija
73/90 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että ongelma on nää huonot miehet. Mussa ei ole mitään vikaa. Ei ulkonäössä tai luonteessa. Oon vaan valkannut vääränlaisia miehiä. Nyt tää yksi on vielä avoin tilanne. Mutta jos ei kiinnosta niin saa lähteä. En kyllä kaveriksi rupea. 

Ehkä mun pitää miettiä mitä haluan. Mitä ominaisuuksia miehessä arvostan. 

Ap

Vierailija
74/90 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska haluat vain komeita miehiä vaikka olet itse tavis.

Vierailija
75/90 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vaan huonoa seuraa, köyhä. Et houkuttele miehiä kuten vaikka Martina Aitolehti, Sara Sieppi.

Vierailija
76/90 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tullut siihen tulokseen että kiltit naiset ei sytytä. Täytyy olla hieman nokkava, ilkeä ja kovis. Täytyy lyödä sana säilällä ja pitää miestä varpaillaan. Ei saa tunteilla liikaa eikä näyttää välittämistä. Toinen Haka oven raossa pitää miehen jännityksessä.

Naisella jolla on jo vientiä ja kaatoja, ja joka on avoimen seksuaalinen ja flirtti on yhä enemmän vientiä. 

Nainen joka on tosissaan miehen suhteen ja harkitseva, kohtelias, tunteellinen sekä ei niin villi, jää yksin. Ja tulee lopulta jätetyksi. Petetyksi. 

Ikävä totuus. Ei tartte ampua viestintuojaa. 

Vierailija
77/90 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tullut siihen tulokseen että kiltit naiset ei sytytä. Täytyy olla hieman nokkava, ilkeä ja kovis. Täytyy lyödä sana säilällä ja pitää miestä varpaillaan. Ei saa tunteilla liikaa eikä näyttää välittämistä. Toinen Haka oven raossa pitää miehen jännityksessä.

Naisella jolla on jo vientiä ja kaatoja, ja joka on avoimen seksuaalinen ja flirtti on yhä enemmän vientiä. 

Nainen joka on tosissaan miehen suhteen ja harkitseva, kohtelias, tunteellinen sekä ei niin villi, jää yksin. Ja tulee lopulta jätetyksi. Petetyksi. 

Ikävä totuus. Ei tartte ampua viestintuojaa. 

Toinen jalka oven raossa, piti lukea

Vierailija
78/90 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelukumppanin haku on niin kuin työpaikan hakeminen. Töissäkäyvän on helpompi saada avoin työpaikka, työttömän palkkaamisessa nähdään usein riski. Seurusteleva nainen tai nainen, jolla on paljon viestiä miesten keskuudessa, kiinnostaa, koska kelpaa muillekin miehille.

Niillä naisilla joilla on paljon vientiä ja kertyneitä kokemuksia miehistä, ovat rentoja ja flirttejä, helposti lähestyttäviä ja iloluonteisia. He eivät ota miehiä ja deittejä niin vakavasti. Kokemattomammat naiset ovat jännittyneitä, epäluuloisia ja arempia miesten suhteen. He ottavat joka miehen ja deitin vakavasti. Suhdekokemusta saa lisää kun on jo kokenut, mutta kokemattoman on hyvin vaikea saada suhdekokemusta. Ja sama työelämässä, työttömän on vaikea saada töitä kun ei ole työkokemusta. Työkokemusta saa lisää, kun on jo työkokemusta. 

Vierailija
79/90 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjotit että oot ujo. Ehkä sun oma kiinnostus mieheen ei välity tarpeeksi hyvin, ja mies ajattele että ei sitten

Vierailija
80/90 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen elämäni aikana pistänyt friend zonelle lukuisia naisia. Syy oli aina sama: en vaan kokenut mitään seksuaalista vetoa heihin.

Yleensä ongelma oli yksiselitteisesti se, että nainen ei vaan ollut riittävän kaunis. Mutta on ollut myös muutama sellainen mimmi jotka olivat objektiivisesti katsottuna aika hyvännäköisiä, mutta syystä tai toisesta meidän välillä ei vaan ollut minkäänlaista kipinää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi