Mikö ihme vaimoani vaivaa, mikään ei ole koskaan hyvin.
Alkuvuosi on ollut raskasta aikaa molemmille, mulla on ollut pitkiä työpäiviä että olemme saaneet talouden kuntoon koska vaimo on kotona lapsien kanssa.
Olen töiden jälkeen auttanut kotitöissä ja lastenhoidossa niin paljon kun pystyn ja sanonut vaimolle että ei aina tarvi koti olla tip top (eikä se kyllä olekkaan) Viikonloppuisin olen ottanut päävastuun lapsista.
Viime perjantaina vaimo vain ilmoitti että nyt hän tarvii lomaa, että hän on ainoa joka viikolla täällä siivoaa ja on lasten kanssa (no varmaan kun minä olen töissä 7-17) ja hoidan kaupassa käynnit ja ruuanlaiton niin ei siinä montaa tuntia aikaa jää sotkea eikä siivota, varsinkin kun lapsiakin pitää huomioida.
No hän lähti ystäviensä kanssa kylpyläreissuun niin ajattelin että menen äitini luokse auttamaan häntä asiassa jota on pyytänyt jo kauan ja lapset näkevät samalla isoäitiään. Niin mitä tekee vaimo, saa kauheat hepulit että minä en koskaan hoida lapsia yksin (niinkuin hän arkisin) ja suuttui.
En ymmärrä, hän yhtäkkiä varoittamatta itse ilmoittaa että lähtee viikonlopuksi reissuun ja suuttuu kun minäkin lähden lasten kanssa mummolaan.
Kommentit (142)
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti AP:n elintaso on hyvä, jos mies on töissä 7-17.Itseäni ainakin ärsyttäisi tollaset työpäivät.
Normaali työpäivä on 7-15
Mutta mun laskee työmatkoihin kuluvan ajan, niin 7 - 17 on ihan normaali.
Aloituksen mukaan vaimo ei tee epäinhimillistä työpäivää lasten kanssa, ap on lasten kanssa kun tulee töistä ja viikonloppuisin.
Ap käy kaupassa ja tekee ruuan.
Töiden vähentäminen ei palkkatyöläisenä ole ihan tuosta vaan, huomaat pian olevasi ilman niitä töitä.
Ja ainoana rahantuojana perheeseen, ap:llä ei ehkä olisi mahdollistakaan vähentää niitä töitä.
Siivouskin on suosiolla jätetty vähän vähemmäksi.
Ei tainnut käydä missä ilmi montako lasta ja minkä ikäisiä?