Jos tuoreen miesystäväsi exä ottaisi yhteyttä sinuun ja varoittaisi hänestä
Uskoisitko häntä vai miestä, joka väittää katkeran exän valehtelevan?
Kommentit (268)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen voi olla erilainen suhteessa minun kanssa kuin jonkun toisen. Eli itse en varottelisi mistään muusta kuin tyyliin jostain sadistisista taipumuksista, perversiot kun ei muutu.
Miehen ex varoitteli kyllä vuoroin minua ja vuoroin miestä. Ei tykännyt tulla jätetyksi kun mies vaihtoi lennosta toiseen. Ihan ymmärrettävää. Ei ole varoitukset vielä 10 vuodessa käyneet toteen, mutta jos käy niin osaan jatkaa yksinkin elämää. Eipä sitä koskaan tiedä kun elämäänsä jonkun kanssa päättää jakaa, että tuleeko loukatuksi, se riski on vaan otettava jos mielii kumppania itselleen.
Lennosta vaihtaja toistaa usein toimintaansa. Tunnesääntelyn kyvyt olemattomat. Kommunikointi epäaitoa tai teennäistä.
No sitten toistaa. Oli se toisaalta aiemman, yli 20 vuoden liiton, täysin uskollinenkin, mutta sitä e
Itsenäinen ihminen ei vaihda lennosta. Läheisriippuvuudesta ja mt-ongelmista oireileva vaihtaa.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu miehen reaktiosta, ei sanoista.
Actions speak louder than words.
Mä varoitin ja toivon että muakin ois joku varoittanut. Olisin päässyt paljon helpommalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen voi olla erilainen suhteessa minun kanssa kuin jonkun toisen. Eli itse en varottelisi mistään muusta kuin tyyliin jostain sadistisista taipumuksista, perversiot kun ei muutu.
Miehen ex varoitteli kyllä vuoroin minua ja vuoroin miestä. Ei tykännyt tulla jätetyksi kun mies vaihtoi lennosta toiseen. Ihan ymmärrettävää. Ei ole varoitukset vielä 10 vuodessa käyneet toteen, mutta jos käy niin osaan jatkaa yksinkin elämää. Eipä sitä koskaan tiedä kun elämäänsä jonkun kanssa päättää jakaa, että tuleeko loukatuksi, se riski on vaan otettava jos mielii kumppania itselleen.
Lennosta vaihtaja toistaa usein toimintaansa. Tunnesääntelyn kyvyt olemattomat. Kommunikointi epäaitoa tai teennäistä.
No sitten toistaa. Oli se toisaalta aiemman, yli 20
Ulospäin ilmentyvillä narsistisilla teoilla paikataan läheisriippuvuuden aiheuttamaa syvää häpeää ja syyllisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Mä varmasti jokatapauksessa suhtautuisin hieman varauksella uuteen miesystävääni ja etenisin rauhassa. Uskon varmasti että elän mielipide on oikea mutta ei sillä nyt minun mielipiteeseeni olisi mitään vaikutusta.
Ai jos vaikka exä varoittaa väivaltaisuudesta, niin sinun mielipide ei mitenkään muuttuisi? Ja tiedät vielä hänen puhuvan totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä hänen exänsä stalkeri tai narsisti? Kuinka voit tarkistaa, ettei se ole osa mustamaalaamiskampanjaa?
Jos exäni ottaisi yhteyttä nykyiseen tyttöystävääni ja nykyinen tyttöystäväni ei ilmoittaisi minulle tästä, en luottaisi enää uuteen tyttöystävääni.
Sovimme tyttöystäväni kanssa, että jos joku menneisyydestä ottaa yhteyttä toiseen ja yrittää panetella, ilmoitamme tästä toisillemme välittömästi.
Tällaiset exien toimet ovat laittomia ja niitä pidetään vainoamisena. Asia on hyvä hoitaa poliisin ja tuomioistuimen kanssa.
Mietitäänpä, mitä tekisit, jos tietäisit, että entinen poikaystäväsi otti yhteyttä uuteen poikaystävääsi.Näyttö vainoamisesta?
Kuten kirjoitin, minä ja uusi tyttöystäväni sopivat
Ei tuollaisesta tarvitse sopia, jos ei ole jotain hämärää taustaa, jonka pelkää paljastuvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä varmasti jokatapauksessa suhtautuisin hieman varauksella uuteen miesystävääni ja etenisin rauhassa. Uskon varmasti että elän mielipide on oikea mutta ei sillä nyt minun mielipiteeseeni olisi mitään vaikutusta.
Ai jos vaikka exä varoittaa väivaltaisuudesta, niin sinun mielipide ei mitenkään muuttuisi? Ja tiedät vielä hänen puhuvan totta.
Mitä sitten eikö se ole ihan minun omalla vastuulla uskonko vai enkö. Lähtökohtaisesti en ymmärrä keskustelua ollenkaan. Ei ne kumppanin valinnat aina itsellänikään täysin nappiin ole mennennyt eikä sillä ole ollut mitään merkitystä onko joku muu ollut asiasta erimieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten eikö se ole ihan minun omalla vastuulla uskonko vai enkö. Lähtökohtaisesti en ymmärrä keskustelua ollenkaan. Ei ne kumppanin valinnat aina itsellänikään täysin nappiin ole mennennyt eikä sillä ole ollut mitään merkitystä onko joku muu ollut asiasta erimieltä.
Ei nyt ollut kyse uskomisesta, vaan siitä ettei se vaikuta sinun mielipiteeseen miehestä, niinkun sinä tuossa aiemmin sanoit.
Siis näin helppoo on jännämiehillä hyppiä naisesta toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta, ei minun mielipiteeni varsinaisesti muuttuisi, jos mies ei olisi antanut mitään aihetta uskoa varoitusta. Tuolla on oikeasti vaikka minkälaista kahjoa jotka ovat valmiita päästään keksimään mitä sairaimpia väitteitä ihan vain siksi, että saisivat toisten parisuhteen pilattua. Jos sitten jossain vaiheessa miehen käytös alkaisi muuttua esimerkiksi arvaamattomaksi, osaisin kyllä itse poistua suhteesta. Se varoitus olisi minulle käytännössä hyödytön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt ollut kyse uskomisesta, vaan siitä ettei se vaikuta sinun mielipiteeseen miehestä, niinkun sinä tuossa aiemmi
Ei vaikuta. Miksi pitäisi? Ja jos sillä olisi vaikutusta niin silloinhan mä uskoisin. Jankaajia en toki uskoisi sitäkään vähää.
Minunpa ex osasi ennakoida ja uhkasi tuhota läheisteni elämän, jos kerron yhtään mitään. Siitä mallia jännämiehet niin ei exät varoittele. Itse en valitettavasti kuunnellut varoituksia. Sanoisin, että jos oikeasti varoitus tulee, vähintään kuunnelkaa, ja pyrkikää olla kertomatta miehelle, koska voi kostaa exälle.
Jos joku luottaa kumppaninsa exään enemmän kuin kumppaniinsa, miksi hän ei aloittaisi suhdetta kumppaninsa exään kumppaninsa sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin asian esille miesystävän kanssa ja miettisin tilannetta sen kannalta miten hän suhtautuu asiaan ja väitettyyn vaaraan.
Hahhahhahhahhahahaaa....
Tuohan se onkin paras tapa selvittää asia!
Miehen suhtautumisen voin kertoa tässä: exä on hullu ja vainoharhainen ja ilkeä, ja kateellinen sinulle.
No toisaalta, onhan tämä helppo testi kyllä tehdä. Jokainen mies, joka alkaa suoltaa tätä tarinaa, on juuri ja tasan sellainen, kuin mitä se exä kuvaili ja mistä sinua varoitti.
Vierailija kirjoitti:
Asia voi olla niin kuin exä sanoo tai sitten voi valehdella. Joka tapauksessa en tiedon jälkeen pystyisi olemaan koko sydämellä mukana suhteessa. Jatkaisin tapailua ja varmaan yrittäisin Suututtaa miehen. Yhteen en muuttaisi ennen kuin on selvä mikä mies on miehiään.
Hyvä pointti tuo miehen suututtaminen. Kertoo paljon miehestä kuinka hän suhtautuu naisen eriäviin mielipiteisiin.
Jos mies ei suutu omalle naiselleen, miehen luonteesta kertoo paljon se, kuinka hän kohtelee mielestään epäviehättäviä naisia, varsinkin jos nämä naiset ovat hänen kanssaan eri mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni ex otti yhteyttä ja puhuin miehen kanssa asian läpi. Minä en määrittele ihmisiä hänen menneisyytensä perusteella vaan olen sen ihmisen kanssa joka hän on tänään ja kiinnitän huomiota siihen miten minua kohdellaan ja arvostetaan. Kukaan muu ei määrittele minun ns standardeja.
No mikäs siinä, pidä tuo.
Mutta joskus sitä voi tulla eteen sellainenkin tilanne, että toivoisi, että joku olisi edes hiukan varoittanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin asian esille miesystävän kanssa ja miettisin tilannetta sen kannalta miten hän suhtautuu asiaan ja väitettyyn vaaraan.
Hahhahhahhahhahahaaa....
Tuohan se onkin paras tapa selvittää asia!
Miehen suhtautumisen voin kertoa tässä: exä on hullu ja vainoharhainen ja ilkeä, ja kateellinen sinulle.
No toisaalta, onhan tämä helppo testi kyllä tehdä. Jokainen mies, joka alkaa suoltaa tätä tarinaa, on juuri ja tasan sellainen, kuin mitä se exä kuvaili ja mistä sinua varoitti.
Vaikutat tosi katkeralta niin exää kuin miehiä kohtaan ylipäätään. Luotettavuuttasi se ei lisää yhtään, päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Oma lähtökohtani on se, että kaikki voivat valehdella tai olla suhteessa esim. kontrolloivia. Näin ollen ihmetyttää ketjussa aika monen mielipide, että jompikumpi (mies tai tämän exä) on lähtökohtaisesti uskottavampi.
Jotain hämäräähän siinä on, jos exä varoittelee eli tarkkana kannattaa olla. Mutta jos kyse ei ole jostain todella vakavasta (esim. väkivallasta), niin enköhän osaa itsekin tarkkailla, onko miehen käytöksessä red flageja ja käyttäytyä sen mukaan.
Niin, etköhän.......
Toivotaan tietysti todella, että osaisit. Mikä siinä vain on, että fiksutkin ihmiset ovat manipuloitavissa. Tarvitaan vain taitava narsisti tai vastaava ja siinä se. Jälkeenpäin sitä sitten itsekin ihmettelee, että mitä ihmettä oikein tapahtui ja nimenomaan minulle, jolle EI olisi uskonut....?
Riippuu miehen reaktiosta, ei sanoista.