Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos tuoreen miesystäväsi exä ottaisi yhteyttä sinuun ja varoittaisi hänestä

Vierailija
08.05.2024 |

Uskoisitko häntä vai miestä, joka väittää katkeran exän valehtelevan?

Kommentit (268)

Vierailija
201/268 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainahan ne kuvitteelliset exät liimautuu kylkeen rääkymään kun joku mainoksen tyttökin vähän vilkaisee.

"kukas se nyt oli, hö, MINUHAN EI PETETÄ,YHYY-hyy"

Vierailija
202/268 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelisin kyllä ja olisin hyvin varovainen miehen suhteen. Minulle nykyään kyllä riittää varoitukseksi jos mies haukkuu exää. 

Itse olisin toivonut että miehen ex olisi ollut minuun yhteydessä, sillä uskon näin eron jälkeen miehen vaihtaneen minuun lennosta, kuten hän vaihtoi nykyiseensä. Mies on siis nykyisin exäni. Mies kertoili, kuinka oma ex on hullu ja tasapainoton ja että hän voi lähestyä minua ties millä tavalla koska on sekaisin, voi tulla oven taakse, että minun täytyy pysyä loitolla jne. Ex kuulemma viestitteli miehelle alkuun paljonkin ja ruinasi häntä takaisin. Luulen nyt, että piti kahta peliä samaan aikaan, kuten piti minun ja nykyisesnä kanssa. Nykyisestä kertoi, että nainen oli niin innokas ja pettämiskuviossa mukana. Pisti tuon nykyisensä piikkiin eromme. Mitä jos tuo nykyinen naisensa ei edes tiennyt minusta. Ja nyt olen varmaan se miehen hullu ex muiden hullujen exien joukossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/268 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskoisin miestäni, joskin olemme olleet jo kohtalaisen aikaa yhdessä. Hänen nurjat puolet (kuten meillä kaikilla on ne ikävät puolemme) tulivat minulle selväksi jo suhteen alussa. Mun miehellä on vain yksi naispuolinen ex ennen minua. Olen nähnyt tämän naisen sekoilua telegram ryhmässä, jossa itsekin olen. Mieheni kaverit ovat nähneet tämän naisen kasvotusten ja heidänkin mukaan kyseessä on kaksilla rattailla ajava, herkästi kilaroiva sekopää. Sellainen tapaus, joka syyttää muita omista virheistään eikä näe itsessään vikaa ja vinkuu jatkuvasti muilta rahaa ja palveluksia eikä ole itse valmis antamaan mitään takaisin.

Yksi esimerkki tämän naisen tempauksista: nainen sai raivokkaan itkukohtauksen kun tilaamassaan hampurilaisessa oli suolakurkku vaikka hän oli sanonut myyjälle, että ei saa laittaa suolakurkkuja. Sitten hän oli teatraalisesti paiskannut hampurilaisen maahan ja mennyt ulos keskelle parkkipaikkaa istumaan ja huutoitkemään.

No onko tuo sekopää eksä sitten soittanut sinulle ja "varoittanut" sinua tästä mielestäsi?

Vai miten tämä liittyy tähän "exä soittaa ja varoittaa" -aiheeseen?

Vierailija
204/268 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väkivalta ei ole koskaan sellainen tapahtuma joka jonkun pitää kokea. Tämä sinun on hyvä ymmärtää, vaikka k

Väkivalta on normaalia ja sitä tapahtuu joka parisuhteessa? 

Lukutaito on kirjallisesti käytävän keskustelun edellytys.

Miksi nyt takerrut nyt tuohon väkivaltaan? Mies ei voi tehdä naiselle muuta pahaa, kuin käyttäytyä tätä kohtaan väkivaltaisesti? 

Aivan niin.  Minä en soittanut kenellekään, vaan ihan kasvokkain tavatessamme sanoin exäni uudelle avokille, että se mies ei sitten hoida raha-asioitaan.  Joten pidä huoli siitä, että et mitään taloudellisia sopimuksia tee etkä mihinkään nimeäsi laita ellet halua joutua ihan helvetilliseen rahalliseen kuseen.

No eihän se minua uskonut ja siihen kuseen sitten joutui.  Sanoin kyllä, että se mies kyllä osaa puhua ja olla vakuuttava, mutta pidä puolesi.  Ja että puhu edes isäsi kanssa ensin.  Mutta se mieshän puhui sen isänkin ympäri.

Nyt sillä miehellä on jo neljäs nainen kierroksessa.  Emme varoittele.

Vierailija
205/268 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjaeroavissa miehissä on jotain perusteellisesti vialllista.

Vierailija
206/268 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä varmasti jokatapauksessa suhtautuisin hieman varauksella uuteen miesystävääni ja etenisin rauhassa. Uskon varmasti että elän mielipide on oikea mutta ei sillä nyt minun mielipiteeseeni olisi mitään vaikutusta.

Ai jos vaikka exä varoittaa väivaltaisuudesta, niin sinun mielipide ei mitenkään muuttuisi? Ja tiedät vielä hänen puhuvan totta.

Sivusta, ei minun mielipiteeni varsinaisesti muuttuisi, jos mies ei olisi antanut mitään aihetta uskoa varoitusta. Tuolla on oikeasti vaikka minkälaista kahjoa jotka ovat valmiita päästään keksimään mitä sairaimpia väitteitä ihan vain siksi, että saisivat toisten parisuhteen pilattua. Jos sitten jossain vaiheessa miehen käytös alkaisi muuttua esimerkiksi arvaamattomaksi, osaisin kyllä itse poistua suhteesta. Se varoitus olisi minulle käytännössä hyödytön.

Kyllähän siitä suhteesta poistua osataan, mutta siinäpä onkin voinut olla jo sellaisia sitoumuksia ja tapahtumia, joiden takia joutuukin kärsimään poistumisesta huolimatta.  Aina ei kannattaisi.

Kaverini todellakin poistui suhteesta "elämänsä mieheen."  Eräs ihminen oli kertonut tietystä asiasta jo suhteen alussa, mutta kun hän halusi itse todeta asioitten laidan.  Eikä kuulemma mitään perää moisissa puheissa.  Ei sitten niin mitään perää!  Kyllä HÄN huomaisi ja näkisi.

Kunnes sitten olikin perää ja sitten olikin jo myöhäistä.  Erittäin surullinen tarina, niin äidin kuin varsinkin varhaisnuoren tyttären kannalta.

Ehkä ei kannata kirjoittaa enempää.  

Vierailija
207/268 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletteko oikeesti, että mies myöntäisi uudelle kumppanille lyöneensä, pettäneensä, tms edellisissä suhteissa? Nainen, jolla on kiintymyssuhde ko mieheen, ei tule ikinä uskomaan. Nainen kun uskoo, että vain hänen rakkaus tai ulkonäkö tai mikä vaan on parempaa, kuin ex. Varoittelut on siis aivan turhia. 

Vierailija
208/268 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletteko oikeesti, että mies myöntäisi uudelle kumppanille lyöneensä, pettäneensä, tms edellisissä suhteissa? Nainen, jolla on kiintymyssuhde ko mieheen, ei tule ikinä uskomaan. Nainen kun uskoo, että vain hänen rakkaus tai ulkonäkö tai mikä vaan on parempaa, kuin ex. Varoittelut on siis aivan turhia. 

Se onkin hassua kuinka naiset aina uskottelevat olevansa niin paljon parempia kuin miehen kertoma tasapainoton, hankala, tai jopa hullu exä. Mies kuitenkin aika usein vaihtaa itselleen helpompaan. Exäni omien sanojen mukaan vaihtoi naiseen, jota on helpompi ohjata haluamaansa suuntaan ja joka on valmis myöntymään asioihin kyseenalaistamatta. Olkaahan varovaisia. 

Vierailija
209/268 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Koska on aluksi se kupliva tunne jollaista ei tiennyt olevan olemassakaan jnejne. Kunnes raaka todellisuus tulee eteen.

Vierailija
210/268 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upupup

Vierailija
211/268 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin, ei omaa kokemusta, mutta pari tällaista toteutunut ystäväpiirissä, että katuvat kun eivät kuunnelleet.

Vierailija
212/268 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse ymmärrä miksi niistä entisistä pitäisi edes jauhaa. Alkuun tutustuessa kun kertoillaan menneistä, siihen kuuluu tarinat entisistä. Jos tarinaa entisestä edelleen riittää suhteen edetessä, pitäisi jo kellot soida, jokin ei täsmää. Varsinkin jos entinen siihen samaan vielä varoittaisi niin kyllä lähtisin menemään. 

Vierailija
213/268 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskoisin, ei omaa kokemusta, mutta pari tällaista toteutunut ystäväpiirissä, että katuvat kun eivät kuunnelleet.

On melko typerää katua valintojaan. On vain hyväksyttävä että valinta sillä kertaa meni pieleen ja ei kun eteenpäin sanoi mummo lumessa.

Vierailija
214/268 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On melko typerää katua valintojaan. On vain hyväksyttävä että valinta sillä kertaa meni pieleen ja ei kun eteenpäin sanoi mummo lumessa.

Silmä mustana ja luut murtuneena siis eteenpäin?

Vierailija
215/268 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelisin kyllä ja olisin hyvin varovainen miehen suhteen. Minulle nykyään kyllä riittää varoitukseksi jos mies haukkuu exää. 

Itse olisin toivonut että miehen ex olisi ollut minuun yhteydessä, sillä uskon näin eron jälkeen miehen vaihtaneen minuun lennosta, kuten hän vaihtoi nykyiseensä. Mies on siis nykyisin exäni. Mies kertoili, kuinka oma ex on hullu ja tasapainoton ja että hän voi lähestyä minua ties millä tavalla koska on sekaisin, voi tulla oven taakse, että minun täytyy pysyä loitolla jne. Ex kuulemma viestitteli miehelle alkuun paljonkin ja ruinasi häntä takaisin. Luulen nyt, että piti kahta peliä samaan aikaan, kuten piti minun ja nykyisesnä kanssa. Nykyisestä kertoi, että nainen oli niin innokas ja pettämiskuviossa mukana. Pisti tuon nykyisensä piikkiin eromme. Mitä jos tuo nykyinen naisensa ei edes tiennyt minusta. Ja nyt olen varmaan se miehen hullu ex muiden hullujen exien joukossa.

Mulla 100% samanlainen tarina, pettämiskuvioon saakka. Se, että mies kertoo eksän olevan hullu on minulle tarpeeksi iso varoitusmerkki ja poistun muualle. 

Vierailija
216/268 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että että solvataan exää hulluksi, sairaalloisen mustasukkaiseksi, vainoharhaiseksi ja naarasnalkuttimeksi kertoo solvaajasta kaiken tarpeellisen.

Vierailija
217/268 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin katkera exhyötyy itse mitään varoittelusta. Joten itse laittaisin korvan taakse sen mitä ex sanoo miehestä.

Kyllä näitäkin tapauksia on kun ex ei vaan kestä että toisella on uusi. Sen huomasi jo exän katseesta kun hän näki minut ensimmäisen kerran. Sen jälkeen alkoi vänkääminen milloin mistäkin ja lasta toki käytettiin siinä pelinappulana. Jos ei saanut tahtoaan läpi, niin koitti sitä lapsen kautta. Nykyään hänelle ei enää kukaan vastaa, siispä hän laittaa lapsen puhumaan puolestaan. 

Vierailija
218/268 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varottaisi mistä?

Vaikka väkivallasta ja valheellisuudesta?

Asiasta keskusteltaisiin miehen kanssa.

Minä tein juuri noin. Avioon mentiin ja ihan helvettiä oli. Vihdoin uskalsin erota enkä henkisesti ole kunnossa vieläkään.

Vierailija
219/268 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkkailisin tilannetta. En kertoisi asiasta mitään miehelle. Itse en alkaisi varoittelemaan. Koska siinä leimaantuu helposti katkeraksi eksäksi. Mun ex pahoinpiteli mut eron päätteeksi, tai siis eron jälkeisen vainoamisen. Meni tapon yrityksenä käräjille. Siitäkään huolimatta en ole varoitellut miehen uutta, jota en edes tunne. Mitä se auttaisi? Ei se uusi mua kuitenkaan uskoisi, vaan miestä. Liian raskasta muutenkin. Haluan jättää taakseni ja unohtaa. Pahimmassa tapauksessa miehestä olisi lisäriesaa, jos alkaisin varoittelemaan. Liian pelottava ajatus.

Vierailija
220/268 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin katkera exhyötyy itse mitään varoittelusta. Joten itse laittaisin korvan taakse sen mitä ex sanoo miehestä.

Kyllä näitäkin tapauksia on kun ex ei vaan kestä että toisella on uusi. Sen huomasi jo exän katseesta kun hän näki minut ensimmäisen kerran. Sen jälkeen alkoi vänkääminen milloin mistäkin ja lasta toki käytettiin siinä pelinappulana. Jos ei saanut tahtoaan läpi, niin koitti sitä lapsen kautta. Nykyään hänelle ei enää kukaan vastaa, siispä hän laittaa lapsen puhumaan puolestaan. 

Lisätään tähän vielä, että tämä ex haluaisi edelleen olla mieheni kaveri. Mies on näyttänyt viestejä joissa nainen kysyy, miksi eivät voi kaveerata ja olla ystäviä, että se olisi kivaa. Samaan syssyyn tämä ex haukkuu minulle miestäni, miten kamala mies oli hänelle, että ei kannattaisi hänen kanssaan olla. Mutta itse haluaisi olla kaveri... Kun mies on kieltäytynyt, niin alkoi tämä miehestä varoittelu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan