Ihmiset, olkaa tarkkoina miten te puhutte itsellenne, sillä on todella iso merkitys ihan kaikkeen, jos te puhutte
kokoajan negatiiviseen sävyyn, että te ette osaa tai pysty mihinkään, niin te luotte sitä todellisuutta itsellenne
Sil ei oo mitää väliä, osaatteko te jotain, se asenne pitää olla sellanen, että te haluatte oppia.
Imekää tietoa itseenne, olkaa rohkeita ja menkää sen mainstream "tiedon" ulkopuolellekkin välillä katsomaan mitä siellä on tarjolla.
Ei ne opeta missään iltalehdessä näitä asioita.
Sun kaikki ajatukset on jo pelkästään todella isossa roolissa, sen jälkeen sun sanat on vielä isommassa. Perehtykää näihin asioihin. Nää ei myöskään ole mitään "Huuhaata", se on ihan tieteellisesti tutkittuakin että sun ajatukset jo pelkästään lähettää tiettyjä signaaleja tähän universumiin.
Olkaa aikuisia ja ottakaa vastuuta ajatuksistanne ja sanoistanne. Ne merkitsee.
Puhukaa itsellenne arvokkaasti
Kommentit (22)
Kannattaa opetella kirjoittamaan suomen kieltä ennen kuin rupeaa saarnaamaan muille. Sinäkin voit vielä oppia oikeinkirjoituksen, kun vain asenteesi on kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Btw, sanat mitä kirjoitetaan,merkitsee myös
<3
Siksi ne kannattaisi kirjoittaa edes enimmäkseen oikein.
Tämä on ihan totta. Sanoissa on voimaa.
Vierailija kirjoitti:
Vain, jos ne on kirjoitettu oikein. Alkeelliset kirjoitusvirheet (olekkaan, lueppa jne.) vievät tehokkaasti voiman koko tekstiltä.
Kunnon selfhelp-paskaa. Kas kun et vielä väitä, että ihminen voi saada mitä vaan kunhan ajattelee oikein.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa opetella kirjoittamaan suomen kieltä ennen kuin rupeaa saarnaamaan muille. Sinäkin voit vielä oppia oikeinkirjoituksen, kun vain asenteesi on kunnossa.
Eli just mitä ap sanoi. Lannistavaa puhetta vai rohkaisevaa, kas siinäpä valinnan paikka.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi puhua itselleen?
Ei taida olla kyse mistään ääneen höpöttelemisestä, vaan siitä että meillä kaikilla on sisäistä puhetta itsellemme. Millaisena itsemme näemme, kuinka itseämme arvostamme jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli just mitä ap sanoi. Lannistavaa puhetta vai rohkaisevaa, kas siinäpä valinnan paikka.
Rohkaisevaa. Ap:kin voi oppia oikeinkirjoituksen, kun vain motivaatio on kohdillaan. Ei se niin kovin vaikeaa ole opetella edes 3. luokkalaisen tasoinen suomen kieli.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, ne ovat tavallaan energiaa, niillä luodaan todellisuutta. Siksi onkin kamala sanonta "ei haukku haavaa tee", sitä käytettiin vielä kun minä olin lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taida olla kyse mistään ääneen höpöttelemisestä, vaan siitä että meillä kaikilla on sisäistä puhetta itsellemme. Millaisena itsemme näemme, kuinka itseämme arvostamme jne.
Ei mulla vaan ole. Ihan niin itsekäs en ole, että höpöttelisin itselleni edes sisäisesti. Minulla on parempaakin ajateltavaa kuin oma napa.
Vierailija kirjoitti:
Kunnon selfhelp-paskaa. Kas kun et vielä väitä, että ihminen voi saada mitä vaan kunhan ajattelee oikein.
Se on eri asia. Siihen en usko. Mutta jos ihminen puhuu itsestään kauniisti vs rumasti, on sillä vaikutusta kuinka itsensä ja koko elämänsä kokee.
Aion karjaista tästä lähtien ajatuksissani, että ei ota mitään todella epäterveellistä kaupasta, ellei ole etukäteen suunniteltu ja varmistettu. Ei rasvaisia ja sokerisia heräteostoksia ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, ne ovat tavallaan energiaa, niillä luodaan todellisuutta. Siksi onkin kamala sanonta "ei haukku haavaa tee", sitä käytettiin vielä kun minä olin lapsi.
"Ei haukku haavaa tee, kun osaat sivuuttaa turhan räksytyksen" Auttaa monessa tilanteessa elämässä, kun ei "haavoitu" ihan kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on eri asia. Siihen en usko. Mutta jos ihminen puhuu itsestään kauniisti vs rumasti, on sillä vaikutusta kuinka itsensä ja koko elämänsä kokee.
Ei paska muutu kullaksi, vaikka kuinka valehtelisi itselleen. Ja toisin päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla vaan ole. Ihan niin itsekäs en ole, että höpöttelisin itselleni edes sisäisesti. Minulla on parempaakin ajateltavaa kuin oma napa.
Vaikea uskoa. Kyllä meillä jokaisella on mielikuva itsestämme ja emme pysty olemaan "puhumatta" sille, edelleenkään en. mitään höpöttelyä tarkoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain, jos ne on kirjoitettu oikein. Alkeelliset kirjoitusvirheet (olekkaan, lueppa jne.) vievät tehokkaasti voiman koko tekstiltä.
Sisältö on tärkeämpää kuin muoto.
Btw, sanat mitä kirjoitetaan,merkitsee myös
<3