Mitä ulkonäöllisiä piirteitä miehet pitävät naisessa viehättävänä?
Millainen nainen on miesten mielestä viehättävä ulkonäöllisesti:
- Vartalo
- Pituus
-Silmien väri
- Hiusten väri / malli / pituus
Kommentit (66)
Itse olen hyötynyt lyhyydestäni (taskuvenus) miesten keskuudessa. Lyhytkin mies voi tuntea itsensä pitkäksi seurassani.
Vierailija kirjoitti:
Voin vastata kaikkien miesten puolesta, niin ei tarvitse jokaisen vaivautua. Miehet pitävät feminiinisyydestä. Nainen voi olla pitkä tai lyhyt. Ruskeat, siniset tai vihreät silmät.... ei mitään väliä. Pointti on siinä naisellisuudessa. Pienissä jutuissa voi tulla nyanssieroja, että pitääkö joku vaikkapa korkokengistä tai rakennekynsistä vaiko sitten ei. Mutta noin isossa kuvassa: sopusuhtainen vartalo, eli ei lihava. Jonkunlaiset rinnat, lantiossa muotoa ja feminiininen olemus. Noilla lentää tosi pitkälle. Kannattaa myös muistaa, että mies on lopulta aika puusilmä. Moni sanoo ettei halua meikattua, koska se mielikuva on ylimeikattu silikonihuuli. Todellisuudessa sillä 'suihkunraikkaalla' naisella tarkoitetaan huoliteltua ja siistiä olemusta. Englanniksi "classy" kuvaa sitä parhaiten. Esimerkkikuvana vaikka tämä Zalandon mainosmalli:
https://img01.ztat.net/article/spp-media-p1/5d4465a829cf41a290c5933ac87…
xD
Nainen on aina feminiinisempi kuin mies vaikka urheilisi 2 kertaa tätä enemmän. Ainoastaan lapsellinen mies ei pärjää alfanaiselle. Miehen testosteronin ansiosta tämä kasvattaa tuplasti isommat lihakset puolella vaivalla. Nainen on myös aina feminiinisempi kuin mies vaikka tämä olisi painonnostaja, sillä miehellä ei ole estrogeeniä eli hoivahormonia. Mies ei voi raskautua eikä miehen kehossa käynnisty äitiyshormoniprosessi.
Se mitä te pornotumput omissa pikku psykooseissanne olette nettinaisten perusteella onnistuneet mieltämään "naiselliseksi" on täyttä soopaa.
Tissit, tosi isot tissit.
Tämä on muuten samalla maailman paras palindromi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahnas peräreikä.
valkaistu
Kannattaa mennä sinne seksibussiin.
Normaalipaino ja ennemmin hoikka kuin tanakka ja liikunnallinen olemus. Ei kuitenkaan mitään kuulantyöntäjä/moukarinheittäjä mallia vaan enemmänkin kasisatanen tai satasen aidat.
Pituus 155-170cm. Silmien värillä ei väliä eikä hiustenkaan kunhan on luonnollisen väriset eikä värjätty sateenkaaren väreillä, shokkipinkillä tai vaaleaa mustaksi tai tummaa blondiksi. Hiukset mieluiten melko pitkät ja laineikkaat mutta ei mitään lisäkkeitä tai peruukkeja.
Tapasin joskus baarissa keski-ikäisen pariskunnan, jonka vaimo oli kauttaaltaan kauheiden syylien peitossa, kasvot ja ylipäätään kaikki, mikä hänestä oli näkyvissä.
Rouva oli myös juoppo. Pariskunta istui kuppilassa ja mies odotti kärsivällisesti, kun nainen joi päänsä täyteen muiden juoppojen kanssa seurustellen.
Mies oli ihan tavallinen, hiljainen ja siisti. Hän varmaankin rakasti juoppoa, syylien peittämää vaimoaan.
Ei miehet vaadi juuri mitään. Vain meikattua ja tekoripsillä ja hiuslisäkkeillä koristeltua sekä botoxilla ja implanteilla paranneltua.
Lisäksi pitää tykätä rahan tienaamisesta, siivoamisesta, pyykkäämisestä ja ruoanlaitosta.
Vierailija kirjoitti:
Tapasin joskus baarissa keski-ikäisen pariskunnan, jonka vaimo oli kauttaaltaan kauheiden syylien peitossa, kasvot ja ylipäätään kaikki, mikä hänestä oli näkyvissä.
Rouva oli myös juoppo. Pariskunta istui kuppilassa ja mies odotti kärsivällisesti, kun nainen joi päänsä täyteen muiden juoppojen kanssa seurustellen.
Mies oli ihan tavallinen, hiljainen ja siisti. Hän varmaankin rakasti juoppoa, syylien peittämää vaimoaan.
**tut rakastanut, vaan lokkeili naisen rahoilla, kuten miehillä on tapana. Aina eron tullen äijä vie talon ja autot, vaimo muuttaa räkäslummiin vuokralle kakaroiden kanssa. Tämäkään ei riitä, vaan miehet jäävät ruikuttamaan, miten haluaisivat irti omien lastensa elättämisestä ja hoitamisesta. Naisten pitäisi tehdä kaikki miesten puolesta.
Muodokas pyöreä peppu hoikassa varressa sekä kapeat hartiat. Lantion leveä ja naisellinen. Rinnat kohtuulliset, mutta ei liian suuret. Siro leukalinja ja nenä. Kaikki muu on epäolennaista naisessa...
Vierailija kirjoitti:
Tapasin joskus baarissa keski-ikäisen pariskunnan, jonka vaimo oli kauttaaltaan kauheiden syylien peitossa, kasvot ja ylipäätään kaikki, mikä hänestä oli näkyvissä.
Rouva oli myös juoppo. Pariskunta istui kuppilassa ja mies odotti kärsivällisesti, kun nainen joi päänsä täyteen muiden juoppojen kanssa seurustellen.
Mies oli ihan tavallinen, hiljainen ja siisti. Hän varmaankin rakasti juoppoa, syylien peittämää vaimoaan.
ehkä mies oli läheisriippuvainen
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt, shokkivärjätty tukka, täytetyt huulet, laatikkomaiset kasvot, painoa noin 85 kg ja pituutta 163 cm, kulmalävistys, tatuointeja rintakehällä, vatsassa ja selässä, tuuheat ripsienpidennykset, silmälasit.
Ei ollut tarkoitus kuvastaa itseään.
Eli olet perus wt
Vierailija kirjoitti:
Voin vastata kaikkien miesten puolesta, niin ei tarvitse jokaisen vaivautua. Miehet pitävät feminiinisyydestä. Nainen voi olla pitkä tai lyhyt. Ruskeat, siniset tai vihreät silmät.... ei mitään väliä. Pointti on siinä naisellisuudessa. Pienissä jutuissa voi tulla nyanssieroja, että pitääkö joku vaikkapa korkokengistä tai rakennekynsistä vaiko sitten ei. Mutta noin isossa kuvassa: sopusuhtainen vartalo, eli ei lihava. Jonkunlaiset rinnat, lantiossa muotoa ja feminiininen olemus. Noilla lentää tosi pitkälle. Kannattaa myös muistaa, että mies on lopulta aika puusilmä. Moni sanoo ettei halua meikattua, koska se mielikuva on ylimeikattu silikonihuuli. Todellisuudessa sillä 'suihkunraikkaalla' naisella tarkoitetaan huoliteltua ja siistiä olemusta. Englanniksi "classy" kuvaa sitä parhaiten. Esimerkkikuvana vaikka tämä Zalandon mainosmalli:
https://img01.ztat.net/article/spp-media-p1/5d4465a829cf41a290c5933ac87…
Joo näin varmaan mutta hieman naurattaa tuo kuvavalintasi, koska tuolla mallilla on ihan poikkeuksellisen paljon meikkiä. Noin meikattua naista ei näe Suomessa edes iltajuhlissa, ellei sitten lasketa jotain tälläämisvaihetta eläviä teinejä. Eli jos tuo on esimerkkisi luonnollisesta meikistä, niin olet oikeassa siinä, että olette puusilmiä.
Tykkään jos naisella hörökorvat. Siinä on jotakin mikä iskee minuun 🤗
M39
Olen auttamattomia alatorso/reisimiehiä: arvostan ensisijaisesti kehoa vyötärön ja polvien välillä. Tämän havaitsemisen lahjan on minulle antanut Jumala enkä moiti häntä siitä. Hulluuden ja nautinnon tasapaino on täydellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isot silmät, siro mutta muodokas kroppa, pitkät ja paksut hyväkuntoiset, kiiltävät hiukset, pehmeät huulet (ei kireä viiva), hyvä iho ja hyvät valkoiset, tasaiset hampaat, pieni ja siro nenä. Hyvät, kiinteät tissi ja pysty perse. Kauniit sääret, sirot jalat.
Kuvailit juuri Barbi-nuken.
Tosi realistinen ihanne😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isot silmät, siro mutta muodokas kroppa, pitkät ja paksut hyväkuntoiset, kiiltävät hiukset, pehmeät huulet (ei kireä viiva), hyvä iho ja hyvät valkoiset, tasaiset hampaat, pieni ja siro nenä. Hyvät, kiinteät tissi ja pysty perse. Kauniit sääret, sirot jalat.
Kuvailit juuri Barbi-nuken.
Barbie-elokuva on kyllä hyvä. Sillä on eksistentiaalinen kriisi. Myös poikaystävä-Ken tulee nähdyksi.
Kuvailit juuri Barbi-nuken.