Harmiton pikkuasia jonka takia lopettaisit tapailun? Esim. Crocsit,maidon juominen suoraan purkista,nuuskaaminen?
Pieni asia josta sinulle kuitenkin tulisi olo että " ei helv.. en pysty". Ja tyyppi olisi muuten aivan unelma.
Kommentit (86)
No ainaki toi suoraan purkista nuuskaaminen.
Ehdottomasti Crocsit, maidon juominen purkista tai nuuskaaminen.
Estoton farttailu soffalla maaten. Sellaista elostelua en ala katsomaan, että perse soittaa vivaldin kevään huilusooloa minun huushollissa.
Olettepa lapsellisia ja pinnallisia pikku hempukoita.
Kofeiiniriippuvuus on täysi turn off.
Tarkoitat siis pikkuasiaa muille mutta kynnyskysymystä minulle?
Minulle olisi liikaa se, että tapailukumppani käyttäisi sanaa "p-a" normaalina osana puhettaan. Sama muissa kielissä.
Nuuskaaminen ja tupakointi lopettaisi tapailun siihen ensimmäiseen kertaan.
No nuuskaavahan ei edes voisi olla unelma (eikä myöskään röökaava). Crocksit ei haittaa (kunhan ne ei ole sopii aina ja kaikkialle-jalkineina) koska itsekin pidän satunnaisesti ja sitten taas tuo maitopurkista suoraan ryystäminen on evvk kunhan ei juo mun maitotölkistä.
Huonot hampaat ja kaiken puheen tehostaminen kirosanoilla.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitat siis pikkuasiaa muille mutta kynnyskysymystä minulle?
Minulle olisi liikaa se, että tapailukumppani käyttäisi sanaa "p-a" normaalina osana puhettaan. Sama muissa kielissä.
Merde!
Nuuskaaminen = suusyöpä. Melko harmitonta, joo-o...
Nuuskaaminen ei ole mikään pikkuasia, vaan totaalinen turn off.
Joka päivä tissuttelu ja/tai vk-loppuisin kunnolla ryyppääminen. Ei tee mitään kotitöitä. Täysin kädetön, ei osaa mitään käytännön juttuja, vaikkapa sulakkeen vaihto tms.
Tupakointi, tatuoinnit, humalahakuinen juominen edes silloin tällöin.
Ihan pelkkä maidon juominen. Suoraan purkista tai lasista. Ei. Ikinä
Vierailija kirjoitti:
Joka päivä tissuttelu ja/tai vk-loppuisin kunnolla ryyppääminen. Ei tee mitään kotitöitä. Täysin kädetön, ei osaa mitään käytännön juttuja, vaikkapa sulakkeen vaihto tms.
Tosin nää nyt ei tainnu ollakaan harmittomia pikkujuttuja, vaan jotain enemmän, sori.
Vierailija kirjoitti:
Olettepa lapsellisia ja pinnallisia pikku hempukoita.
Aloituksessa ei mainittu, että nuo asiat koskevat miehiä. Naisetkin voivat käyttää crockseja, juoda purkista ja nuuskata.Kelpaisiko sinulle tuollainen nainen?
Nuuskaus, käsien pesemättä jättäminen kun tullaan ulkoa sisälle tai kun on käynyt vessassa tai alkaa tekemään ruokaa, huutaminen urheilua katsoessa(innostua saa toki jos omalla tiimillä menee hyvin mutta se huutaminen on ihan liikaa...)