Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aviopuolison radiohiljaisuus

Vierailija
07.05.2024 |

Mitä ajattelet siitä, kun puoliso ei ilmoittele itsestään ollessaan muutamia vuorokausia pois kotoa? Puhelin on suljettu, ja jos ei ole suljettu, niin ei vastaa puhelimeen. Ei kysele, miten kotona menee. Ei myöskään viestitä, missä on.

Olen jo tottunut hänen tapaansa toimia noin, enkä vaivaudu kysymään häneltä, että missä olit, kun hän tulee kotiin. Mietin vaan, että mitä hän tavoittelee tällä käytöksellään. Onko kyse kostosta tai onko se vaan hänen korvien välissä jotain outoa. Olen aiemmassa suhteessa tottunut siihen, että puoliso on tietoinen missä milloinkin ollaan.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä puuttunee käsitys siitä, mitä puolisolta odotetaan.

Vierailija
2/59 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kontrolloiva narsisti tai läheisriippuvainen? Eikö sinulla ole mitään omaa elämää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettää eikä halua jäädä kiinni valheista.

Vierailija
4/59 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kontrolloiva narsisti tai läheisriippuvainen? Eikö sinulla ole mitään omaa elämää?

Painu trollaamaan muille sinulle paremmin sopiville sivustoille

Vierailija
5/59 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä et päätä kuka täällä saa kommentoida ja mitä.

Vierailija
6/59 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä hänet. Heti.

Vierailija
7/59 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän on vain ajattelematon

Vierailija
8/59 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nisti

Vierailija
9/59 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin suhteesta. Itsestäänselvyys että ilmoitellaan puolin ja toisin. Useimmille myös se, että keskustellaan etukäteen.

Vierailija
10/59 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä et päätä kuka täällä saa kommentoida ja mitä.

Menikö ihon alle? Oletko ollut itse läheisriippuvainen tai piilonarsisti?

Vierailija
11/59 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ajattelematonta käytöstä. Tylyä. Oletko reissun jälkeen kertonut miltä hänen toiminta sinusta tuntuu?

Onko teilä lapsia? Jos ei, niin oletko koskaan tehnyt samaa eli häipynyt pariksi päiväksi, puhelin mykäksi jne. Ehkä hän tajuaa vasta, kun saa itse kokea saman. 

Vierailija
12/59 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuuttomalta kuulostaa tuo toiminta.

Vierailija
13/59 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me viestittelemme mieheni kanssa päivittäin, jos ollaan erossa toisistamme. Usein myös soitellaan. Pitäisi täyttä radiohiljaisuutta omituisena.

Vierailija
14/59 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksyisi tuollaist käytöstä puolisolta. Kaikkea ei tarvitse tilittää, mutta kyllä jotain on pahasti vinossa, jos ei menoistaan mitään kerro, ja on noin pitkään tavoittamattomissa.

Minulla oli kerran kämppis, joka toimi samaan tapaan. En hirveästi kiinnittänyt siihen huomiota, kun pidin normaalina, että voidaan elää ihan erillisiä elämiä. Jossain vaiheessa selvisi, että hän oli monta päivää mököttänyt minulle ja pitänyt mykkäkoulua. Ja mä en edes ollut huomannut sitä 😂. Toki jälkikäteen kelasin, että joo, eihän tuohon saanu mitään yhteyttä. Helpommalla hän itse olisi selvinnyt, kun olisi vain sanonut suoraan, mistä kenkä puristaa. En olisi mitenkään pystynyt arvaamaan syytä.

Voi yhtä hyvin olla itsekäs pettäjä tai narkomaani, niin kuin jotkut jo ehdottivat.

Vierailija
15/59 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En hyväksyisi tuollaist käytöstä puolisolta. Kaikkea ei tarvitse tilittää, mutta kyllä jotain on pahasti vinossa, jos ei menoistaan mitään kerro, ja on noin pitkään tavoittamattomissa.

Minulla oli kerran kämppis, joka toimi samaan tapaan. En hirveästi kiinnittänyt siihen huomiota, kun pidin normaalina, että voidaan elää ihan erillisiä elämiä. Jossain vaiheessa selvisi, että hän oli monta päivää mököttänyt minulle ja pitänyt mykkäkoulua. Ja mä en edes ollut huomannut sitä 😂. Toki jälkikäteen kelasin, että joo, eihän tuohon saanu mitään yhteyttä. Helpommalla hän itse olisi selvinnyt, kun olisi vain sanonut suoraan, mistä kenkä puristaa. En olisi mitenkään pystynyt arvaamaan syytä.

Voi yhtä hyvin olla itsekäs pettäjä tai narkomaani, niin kuin jotkut jo ehdottivat.

Sarjapettäjä uhoaa että repiköön puoliso siitä

Vierailija
16/59 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosto mistä? Olet siis itse toiminut samoin?

Vierailija
17/59 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen todella kyllästynyt puhelimen käyttöön ja siihen että aina pitää olla tavoitettavissa. Rentoudun laittamalla puhelimen pariksi päiväksi kiinni. Ilmoitan kyllä läheisille tämän etukäteen.

Vierailija
18/59 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisosi elää kaksoiselämää. Hänellä on toinen perhe, jonka luona käy. Palkkaa yksityisetsivä.

Vierailija
19/59 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellinen tyyppiesimerkki KAASUVALOTTAJASTA. Viddumainen tauti joka aina keksii uusia puheamismuotoja.

Vierailija
20/59 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mihin puolisosi lähtee muutamaksi päiväksi? Tiedätkö edes sitä? Veikkaan, että puoliso elää toista elämää jonkun muun kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän