Ostan kaiken mahdollisen ulkomailta
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Ai ruoankin? Mistä maasta?
Kaiken mahdollisen, en kaikkea
Vierailija kirjoitti:
Minä ostan ainakin pääasiassa ruotsalaista, tanskalaista, puolalaista ja hollantilaista ruokaa. Tietenkin siitä suomalainen välikäsi ottaa vähän katetta.
Ssisipa ruuatkin tilattua ulkomailta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ostan ainakin pääasiassa ruotsalaista, tanskalaista, puolalaista ja hollantilaista ruokaa. Tietenkin siitä suomalainen välikäsi ottaa vähän katetta.
Vähän katetta 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
laita linkkejä mistä ostat?
Ei voi, mode poistaa ne. Amazon saksasta toimii aina, idealo on hyvä hintasaitti
Mikset ap muuta suoraan ulkomaille?
Vierailija kirjoitti:
Mikset ap muuta suoraan ulkomaille?
Haluan säästää, en muuttaa. AP
Asun ulkomailla. Suomalaisia tuotteita vaikea löytää lukuunottamatta hapankorppuja ja Koskenkorvan vodkaa.
Alkoholi ja elektroniikka tulevat Suomen ulkopuolelta. Säästänyt elektroniikassa tuhansia euroja, esim TV halvin Suomihinta oli 2600€, virolainen verkkokauppa 1500€ kotiin kuljetettuna, sama TV malli ja takuu/huolto.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholi ja elektroniikka tulevat Suomen ulkopuolelta. Säästänyt elektroniikassa tuhansia euroja, esim TV halvin Suomihinta oli 2600€, virolainen verkkokauppa 1500€ kotiin kuljetettuna, sama TV malli ja takuu/huolto.
Jep, vain idiootit ostan alkoholin suomesta
jos saksasta tilaa, niin ootko miettiny miten se lisää lentorahdin määrää ja saastutusta, ja ilmastonmuutosta kiihtyvälä tahdilla? Mä en lähtis tuohon.
Ostan kaiken mahdollisen Suomesta ja vain kotimaisia tuotteita. En ole niin köyhä, että olisi pakko ostaa halvinta.
Vierailija kirjoitti:
jos saksasta tilaa, niin ootko miettiny miten se lisää lentorahdin määrää ja saastutusta, ja ilmastonmuutosta kiihtyvälä tahdilla? Mä en lähtis tuohon.
Ei paljoa tuollainen kiinnosta. AP
Mihin Temun tilaus saapuu, eli mistä se noudetaan?
Vierailija kirjoitti:
Ostan kaiken mahdollisen Suomesta ja vain kotimaisia tuotteita. En ole niin köyhä, että olisi pakko ostaa halvinta.
Ostat kotimaisia telkkareita, jääkaappeja, mikroja, läppäreitä jne?
Vierailija kirjoitti:
Mihin Temun tilaus saapuu, eli mistä se noudetaan?
Postista tai tulee suoraan kotiin
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa kiviäkin 🥱🥱🥱
Suosittelen myös