Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään varakkailla naisella laukkua, joka ei ole merkkilaukku? Onko noloa pitää jotain H&M laukkua tms?

Vierailija
07.05.2024 |

Tyyliin ja varallisuuteen kuuluu minusta merkkilaukut vai voiko pitää merkitöntä laukkua, jos olet varakas? 

Kommentit (250)

Vierailija
81/250 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varakkaat ei esittele merkkejä, köyhillä pitää merkit näkyä 

Tämä.

Vierailija
82/250 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun käsitykseni on, että varakkaat naiset eivät käytä merkkilaukuja, vaan niitä käyttävät wannabet. Oma laukkuni on ostettu 8 eurolla Temusta.

T. Varakas nainen

Jos olet varakas, sinun ei tarvitse ostaa Temun riistomuotia.

Tämä. En siitä firmasta huolisi ilmaiseksikaan.

Olen varakas ja suosin merkkilaukkuja. En niinkään pröystäillen, vaan suosin hillittyä ja mahdollisimman huomiota herättäviä laatulaukkuja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/250 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varakkaat ei esittele merkkejä, köyhillä pitää merkit näkyä 

Tämä.

Ihan mielenkiinnosta kysyn, että missä bongaatte näitä köyhiä merkkilaukkuineen? Käyttekö kysymässä heiltä suoraan, että "Oletko köyhä?" vai miten asia varmistuu? 

Vierailija
84/250 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri nämä varattomat räppärit, bb-julkkikset ja muut turhat ulosotossa olevat naiset ostelevat velaksi niitä merkkilaukkuja.

Valtaosalla ns. vanhan rahan naisista tai sellaisista jotka perineet todella rikkaat vanhempansa tms. on jotain ihan perus Guessin, H&M:n jne. laukkuja.

Ensimmäinen kappale pitää paikkansa kirjoituksessasi, mutta ei tuo alempi. Olen itse vanhan rahan sukuun kuuluva ja ystävät myös. Kyllä kaikilla on pääsääntöisesti merkkilaukku, mutta huom! Ei näkyvää tai ainakaan kovin erottuvaa logoa. Ei haluta pröystäilyä. 

Olet siis kermaperse.

Vierailija
85/250 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain naiset voi olla niin pösilöitä että kiinnostaa joku vı..tun laukku!

Miehillä kellot ajavat saman asian.

Minulla on neljä mekaanista arvokelloa laatikossa pölyttymässä ja ranteessa urheilukello 😂

Vierailija
86/250 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on tarpeeksi varakas, ei enää välitä noista merkeistä, kun ei ole mitään tarvetta esitellä jotain satasten tai tonnien hintaisia kamppeita.

Näinhän se on. Kyllä varakkaatkin ja oikeasti rikkaat merkkilaukkuja hankkivat, mutta niin, että logot eivät näy.

Vierailija
87/250 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on neljä mekaanista arvokelloa laatikossa pölyttymässä ja ranteessa urheilukello 😂

Sama täällä:) Mulla on palava intohimo kelloja kohtaan, vaikka olen myös nainen. 

Vierailija
88/250 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla! On iso nahkainen laukku, konjakinvärinen, yksinkertainen. Sitten on matkalta ostettu pieni nahkalaukku, ihan turistikamaa mutta myös yksinkertainen ja tyylikäs. En ikimaailmassa kanniskelisi jotain merkkilaukkua, nauraahan sille kylän hevosetkin. Normielämässä sitä paitsi käytän reppua kun pyöräilen joka paikkaan. Sen tärkein ominaisuus on säänkestävyys. Ja on rahaa, vanhaa ja uutta.

Vierailija
89/250 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varakkailla nimenomaan on hm-laukku.

Kliseiden klisee eikä totta. Varakkailla yleensä on kohtuulaadukkaita laukkuja vaikka ei mitään merkkiä näkyisikään. HM:ltä tuskin harvempi viitsii ainakaan laukkuja ostaa. Koska on varaa ostaa muualta. Ns. merkkilaukut on eri asia kuin laadukas. 

Vierailija
90/250 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kliseiden klisee eikä totta. Varakkailla yleensä on kohtuulaadukkaita laukkuja vaikka ei mitään merkkiä näkyisikään. HM:ltä tuskin harvempi viitsii ainakaan laukkuja ostaa. Koska on varaa ostaa muualta. Ns. merkkilaukut on eri asia kuin laadukas. 

Varakas ei edes katso HM:n päin, hyvänen aika. Vähän eri laatuisia vaatteita ja niitä laukkuja ostetaan.

Vierailija
91/250 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on tarpeeksi varakas, ei enää välitä noista merkeistä, kun ei ole mitään tarvetta esitellä jotain satasten tai tonnien hintaisia kamppeita.

Näinhän se on. Kyllä varakkaatkin ja oikeasti rikkaat merkkilaukkuja hankkivat, mutta niin, että logot eivät näy.

Monella mun tuntemalla tosi varakkaalla on esimerkiksi Christian Diorin book tote. Siinä merkki lukee niin isoilla kirjaimilla, että näkyy miltei avaruuteen saakka. Myös mulla on sellainen, mutta on harmittavasti jäänyt vähemmälle käytölle, koska painaa kuin synti:(

Vierailija
92/250 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi, mutta minua ei yhtään kiinnosta merkkilaukut. Olen varmaan hämmästyttänyt tuttavapiiriäni kun en huomioi heidän ilmeisesti merkkilaukkujaan, enkä puhu niistä. Muutenkaan en ole kiinnostunut merkeistä vaatteissa yms. Kyllä minä kuitenkin kauniista pidän, ilman merkkejä.jos 

Vierailija
93/250 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varakas ei edes katso HM:n päin, hyvänen aika. Vähän eri laatuisia vaatteita ja niitä laukkuja ostetaan.

Vaatteita varmaan monikin ostaa, mutta ne laukut ovat jo ihan surkeita. 

Vierailija
94/250 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en kyllä voisi käyttää H&M-laukkua, ihan siitä syystä että ne ovat pääosin huonoista materiaaleista tehty. Mulla on merkkilaukkuja ja merkittömiä, mutta laatuun ja matskuun kiinnitän aina huomiota. Esim. tekonahka ei mulle kelpaa, ei laukkuihin muttei myöskään kenkiin tai takkeihin. 

Vierailija
95/250 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse taas en ole koskaan ymmärtänyt, että MIKSI joku tietty merkki olisi ns. hienoa tai upeeta. Täysin ihmiskeksintöä, joku vain päättänyt, et nyt pitää olla tämän ja tämän merkkisiä juttuja, jos haluat olla jotakin... Niin mitä? Minusta nolo ihminen.

Minä en tänä päivänä ymmärrä miksi pitä olla laukku? Se on ihan turha ketale ja hankala roikottaa mukana. Avaimet, pankkikortti ja nenäliina mahtuvat taskuihin. Lopettaisikohan maailma pyörimisen, jos naiset lakkaisivat käyttämästä laukkuja?

Ketale? Siis hulttio / vetelys, siis laukku? XD Nyt on kerrassaan merkillistä kielenkäyttöä. Kuka (nainen) sitäpaitsi pärjäisi pelkästään noilla luettelemillasi tavaroilla? Lisäksi tarvitaan puhelin, lääkkeet, vesipullo, meikit, kuukautissuojat, ehkä varasukat tai sukkahousut...

Vierailija
96/250 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti rikkaat ajaa 20 v. vanhalla autolla Tokmannille ja ostaa laukkunsa sieltä.

Laukun saatan ostaa Tokmannilta, jos löytyy sellainen, mistä pidän, mutta autolta haluan kyllä mukavuutta ja hyviä ajo-ominaisuuksia, joita 20v vanhoista autoista ei löydy. Mutta autonkin valitsen muiden ominaisuuksien perusteella, en merkin.

t. Varakas 

Poikkeus vahvistaa säännön. Meillä auto on yli 20v vanha, mut usein ajellaan polkupyörällä koska halutaan säästää bensaa. 

T. Tavoitteena miljoonan sijoitusomaisuus 

Vierailija
97/250 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun rahaa on oikeasti ei ole minkäänlaista tarvetta näyttää mitään. Tietysti tarvittavat asiat ostetaan laadukasta, mutta jos laukkua ei tarvitse niin ei sitä osteta että muut näkevät että rahaa on. Sitä ei tarvitse esitellä, vaan ennemminkin sitä vähän piilotellaan. 

Vierailija
98/250 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaatteita varmaan monikin ostaa, mutta ne laukut ovat jo ihan surkeita. 

Rikkaat eivät osta vaatteita HM:stä.

Vierailija
99/250 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri nämä varattomat räppärit, bb-julkkikset ja muut turhat ulosotossa olevat naiset ostelevat velaksi niitä merkkilaukkuja.

Valtaosalla ns. vanhan rahan naisista tai sellaisista jotka perineet todella rikkaat vanhempansa tms. on jotain ihan perus Guessin, H&M:n jne. laukkuja.

Ensimmäinen kappale pitää paikkansa kirjoituksessasi, mutta ei tuo alempi. Olen itse vanhan rahan sukuun kuuluva ja ystävät myös. Kyllä kaikilla on pääsääntöisesti merkkilaukku, mutta huom! Ei näkyvää tai ainakaan kovin erottuvaa logoa. Ei haluta pröystäilyä. 

Aitoa nahkaa.

T: Samalla periaatteella laukkunsa ostava tavis

Vierailija
100/250 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sukelluskello on ihan maailman paras kello. Voi käydä suihkussa ja uimassa kello ranteessa.

Tosin nykyisin en käytä enää kelloa, kun sen voi katsoa kännykästä tms. Ja ökykellot on out.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi