Mitä Euroviisu-herkkuja olet varannut tälle illalle?
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Ai? Katsooko joku Euroviisuja?
Nyt olen aivan aidosti hämmästynyt.
Ullatuuus, niitä katsoo sadat miljoonat ihmiset. Taidat olla aidosti vähän hassu.
Yhden oluen ostin, se riittää mulle. Muuten normi iltapala näin semifinaali-iltana. Lauantaina jotain spessumpaa.
Vakava olettamus on, että sammun sohvalle kesken kaiken. Tosi kiireinen ja rasittava päivä töissä. Liikaa hommia tämä viikko (taas). Varmaan pari olutta otan varuilta. Mutta tuo sohvalle kesken kaiken on todennäköinen tapahtuma.
Eipä kyllä tänä vuonna kiinnostakaan. Viime vuonna oli toiveet Käärijän myötä korkealla, mutta lähinnä nolostus.... Joten, ehkä sitten finaali paremmassa vireystilassa.
asianajaja, yrittäjä
Oon aika rahaton, mutta kai sitä voisi jotain hakea. Suositelkaa jotain sipsiä, jossa ei ole maitojauhetta/juustoa/kermaa tms.
Vierailija kirjoitti:
Euroviisut boikottiin. Oikeutta palestiinalaisille.
Sun boikotointi ei vaikuta palestiinalaisiin yhtään mitenkään, sori nyt vaan. Länkkärit sais viimein laskeutua norsunluutornistaan, mennä itseensä ja luopua valkoisen pelastajan syndroomastaan. Jokun suomalaisen random nobodyn mielipiteellä ei oo Israel-Palestiina -sodan kannalta mitään merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole ihme kun on ylipainoisia sohvaperunoita kun telkkariakaan ei voida mässyttämättä katsoa.
Kolmena iltana vuodessa jotain purtavaa ja heti on paino-ongelma? Vuoden muilla päivillä ei siis ole vaikutusta asiaan?
minulla tänän sanottiin että herkut eivät ole niin tärkeät ajattelee että ruoka tärkeämpi vaikka minun mielestä kerran syödä ja sitten herkkuja vähän pelaamista ja aamulla myöhemmin ilellamalla syödä taas ruokaa mietin miksi kaikki melkein sanoo että herkut eivät ole tärkeät ja minä oon sitä mieltä nukkua pitkään sitten syödä jälleen kerran pelata ja syödä herkkuja että ruokaa sekä että herkkuja en ole sitä mieltä että ruoka ei ole niin tärkeä pikemmin ostaa omat ruuat ja omat herkut myös juomat. ja minä haluan syödä herkkuja siinä ja myös omia ruokia tai isän ehkä äidin molemmat tekee hyvää ruokaa mutta jos joku tuntematon tekee ruokaa ei vältämättä niin hyvää mutta toisesta paikasta tuleee ruuat ei niin hyviä yleensä keitto ruokia ja samoja ruokaa aika usein miten tykkään omasta ruuasta mielummin.
Olen varmaan tylsä, mutta aion vasta finaaliin hankkia herkkuja eli sipsejä, dippiä ja pommacia.