Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Euroviisu-herkkuja olet varannut tälle illalle?

Vierailija
07.05.2024 |

?

Kommentit (53)

41/53 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan tylsä, mutta aion vasta finaaliin hankkia herkkuja eli sipsejä, dippiä ja pommacia.

Vierailija
42/53 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai? Katsooko joku Euroviisuja?

Nyt olen aivan aidosti hämmästynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grilli- ja juustomaustettuja popcorneja.

Vierailija
44/53 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantaina vasta viisuherkkuja, en tiedä mitä kaveri laittaa. 

Vierailija
45/53 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai? Katsooko joku Euroviisuja?

Nyt olen aivan aidosti hämmästynyt.

Ullatuuus, niitä katsoo sadat miljoonat ihmiset. Taidat olla aidosti vähän hassu. 

Vierailija
46/53 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden oluen ostin, se riittää mulle. Muuten normi iltapala näin semifinaali-iltana. Lauantaina jotain spessumpaa.

Vierailija
47/53 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakava olettamus on, että sammun sohvalle kesken kaiken. Tosi kiireinen ja rasittava päivä töissä. Liikaa hommia tämä viikko (taas). Varmaan pari olutta otan varuilta. Mutta tuo sohvalle kesken kaiken on todennäköinen tapahtuma.

Eipä kyllä tänä vuonna kiinnostakaan. Viime vuonna oli toiveet Käärijän myötä korkealla, mutta lähinnä nolostus.... Joten, ehkä sitten finaali paremmassa vireystilassa.

asianajaja, yrittäjä

Vierailija
48/53 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetä, hiivatonta kauraleipää ja avokadon.

Vierailija
49/53 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aika rahaton, mutta kai sitä voisi jotain hakea. Suositelkaa jotain sipsiä, jossa ei ole maitojauhetta/juustoa/kermaa tms.

Vierailija
50/53 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Euroviisut boikottiin. Oikeutta palestiinalaisille.

Sun boikotointi ei vaikuta palestiinalaisiin yhtään mitenkään, sori nyt vaan. Länkkärit sais viimein laskeutua norsunluutornistaan, mennä itseensä ja luopua valkoisen pelastajan syndroomastaan. Jokun suomalaisen random nobodyn mielipiteellä ei oo Israel-Palestiina -sodan kannalta mitään merkitystä.

Vierailija
51/53 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole ihme kun on ylipainoisia sohvaperunoita kun telkkariakaan ei voida mässyttämättä katsoa.

Kolmena iltana vuodessa jotain purtavaa ja heti on paino-ongelma? Vuoden muilla päivillä ei siis ole vaikutusta asiaan?

Vierailija
52/53 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

asianajaja, yrittäjä

Mainitset nämä koska...?

Vierailija
53/53 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla tänän sanottiin että herkut eivät ole niin tärkeät ajattelee että ruoka tärkeämpi vaikka minun mielestä kerran syödä ja sitten herkkuja vähän  pelaamista ja aamulla myöhemmin ilellamalla syödä taas ruokaa mietin miksi kaikki melkein sanoo että herkut eivät ole  tärkeät ja minä oon sitä mieltä nukkua pitkään sitten  syödä jälleen kerran pelata ja syödä herkkuja että ruokaa sekä että herkkuja en ole sitä mieltä että ruoka ei ole niin tärkeä pikemmin ostaa omat ruuat ja omat herkut myös juomat. ja minä haluan syödä herkkuja siinä ja myös omia ruokia tai isän ehkä äidin  molemmat tekee hyvää ruokaa mutta jos joku tuntematon tekee ruokaa ei vältämättä niin hyvää mutta toisesta paikasta tuleee ruuat ei niin hyviä yleensä keitto ruokia ja samoja  ruokaa aika usein miten tykkään omasta ruuasta mielummin.