Nainen, mikset ystävysty syrjäytyneiden miesten kanssa,jotta nekin voisivat oppia sosiaalista kanssakäymistä vastakkaisen sukupuolen kanssa?
Kommentit (421)
Vierailija kirjoitti:
Huh huh. Tästä ketjusta kyllä tuli huomattua taas kerran miten naiset piupaut välittävät miesten ongelmista. "Not my problem, joten haistvittu luuseri."
Niin, onhan se jännä etteivät naiset halua adoptoida riesakseen jotain tuntematonta miestä, jolle pitää lapsentasoisesti opettaa käytöstapoja ja sosiaalista kanssakäymistä.
Mikseivät miehet sitten ota syrjäytyneiden miesten ongelmia sydämen asiakseen? Se olisi paljon tehokkaampaakin, sillä olisivat ystävyyssuhteessa tasavertaisina ja antaisivat miehelle miehen mallia. Ainiin, koska ei heitäkään todellisuudessa kiinnosta, mutta silti naisten pitäisi hoitaa sekin heidän puolestaan.
Kuulostaa raskaalta ystävyydeltä, jos toinen ei osaa yhtään sosiaalisia taitoja. Kaipaan ystäviltäni vastavuoroisuutta.
Lisäksi sosiaalisesti taidottomat miehet eivät osaa olla ystäviä etenkään naisten kanssa, vaan alkavat heti ehdotella seksuaalisia, koska heitä kiinnostaa vain se.
Vierailija kirjoitti:
Syrjäytyneet miehet voisi ystävystyä syrjäytyneiden naisten kanssa. Olisi yhteistä puhuttavaa.
Ei ole meidän syrjäytyneidenkään naisten tehtävä näitä naistenvihaajia lähteä kasvattamaan. Hakekoot ammattiapua kuten tässä tekee muutkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh huh. Tästä ketjusta kyllä tuli huomattua taas kerran miten naiset piupaut välittävät miesten ongelmista. "Not my problem, joten haistvittu luuseri."
Näin se nyt vain menee, että aikuisena omat ongelmat ovat omalla vastuulla ratkaista. Ammattiapua siihen toki voi hakea. Katkeruuden menneisyydestään voi osoittaa epäonnistuneille vanhemmille ja/tai kasvatuslaitoksille.
Ehkä kanssaihmistenkin pskamainen käytös vaikuttaa inasen edes? Vai mitä, kanssaihminen?
Vierailija kirjoitti:
Miksi mun pitäisi joitakin tuntemattomia miehiä hoivata?
Olen syrjäytynyt nainen eikä minun seuraa tunnu kaipaavan sen enempää tavisnaiset, -miehet kuin syrjäytyneetkään miehet.
Toisaalta saan onneksi olla rauhassa myös juopoilta, narkeilta ja ulkkiksilta. Jeij, mikä hopeareunus.
Miesten yksinäisyysepidemiakaan ratkaisu ei ole naisten vastuulla.
Mites olisi keskustelu heidän kanssaan sähköpostilla? Eikö voisi olla joku treffipalsta erityisesti näitä varten mutta ei mikään sikala vaan tasokas keskustelufoorumi?
/ Vierailija kirjoitti: Miksi tämäkin asia olisi naisten vastuulla? Ei me olla sun äitejä. Koittaa nyt itse vaan ottaa vähän vastuuta omasta elämästä. / Siksi että kommunikointiin tarvitaan useampi henkilö.
Ei syrjäytyneet voi yksin kommunikoida yksin kotonaan. Siihen tarvitaan muita osapuolia - myös omia siskoja ja veljiä jos niitä on. Joillakin ei ole edes serkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut muutamaan otteeseen syrjäytyneiden kaveri ja voin sanoa, etten enää uudestaan.
Syrjäytyneet miehet ainakin oman kokemuksen mukaan:
1. Kaatavat kaiken trauman niskaasi. Sinun pitää olla heille 24/7 terapeutti
2. Eivät osaa olla tuomatta seksuaalisia vitsejä ja heittoja aikoina, johon se ei sovi
3. Eivät ole millään tavalla emotionaalisesti sinun tukena ja turvana, mutta tottakai sinun tulee olla heidän
4. Jossain vaiheessa saat kuulla jotain naisvihaa. Viimeistään siinä vaiheessa, kun he juovat ja voi sitä "naiset on h***" määrää.
5. Jossain vaiheessa he muuttuvat aggressiiviseksi.
Mitä sain tästä itse? en yhtään mitään muuta kuin pahaa oloa.
Ei se ole naisten harteilla opettaa miehiä olemaan normaaleja ihmisiä.
Lisäksi: heitä ei kiinnosta opetella sosiaalisia taitoja, vaan he haluavat muiden tyydyttävän heidän tarpeitaan.
Vierailija kirjoitti:
Naisten empaattisuus alkaa vaikuttamaan melkoiselta valheelta
Ei se ole mikään valhe, vaan naisille tuputettu muotti siitä millainen naisen pitäisi olla, jotta naisille saa sysättyä paskahommat kuten vanhusten hoidon ja mieslapsen silittämisen. Ihanko tosissaan yllätyit, etteivät naiset jaksa vielä nimettömällä keskustelupalstallakin empatisoida idioottimaisuuksia.
Näiden kommenttien perusteella en edes haluaisi tutustua keneenkään täällä. Missään yhteydessä.
Koska syrjäytynyt mies/nainen ei tee mitään oma-aloitteisesti ongelmiensa korjaamiseksi. Hän on tehnyt ongelmistaan itselleen kivenhakatun "uskonnon", selityksen siihen miksi hän on syrjäytynyt. Hän toistaa ikivanhaa tarinaansa, jotain ikävää, mikä tapahtui kauan sitten, kuin uskonkappaletta.
Hän ei haluakkaan muuttua vaan hän haluaa sinun kokevan ja elävän hänen helvettinsä hänen kanssaan. jaettu helvetti ei ole niin paha kuin yksinäinen helvetti.
On paljon naisia, jotka elävät koko elämänsä kannatellen masentunutta syrjäytynyttä reppanaa. Oli ne sitten vaimoja ja äitejä. Hyväsydämisiä ja empaattisia hahmoja, jotka eivät henno jättää miestä vaan yrittävät ratkoa tämän ongelmia tämän puolesta, ikinä siinä onnistumatta ja lopulta kaiken elinvoimansa annettuaan, hukkuvat itsekin. Koska mies ei halua parantua. Hän takertuu ongelmiinsa kuin uskonkappaleisiin.
Neuvoisin näitä naisia tai miehiä: juokse! pelasta itsesi!
HÄN EI HALUA MUUTTUA VAAN HÄN HALUAA VETÄÄ SINUTKIN MUKANAAN HELVETTIINSÄ, JOTTA HÄNELLÄ EI OLISI SIELLÄ NIIN YKSINÄISTÄ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se nyt vain menee, että aikuisena omat ongelmat ovat omalla vastuulla ratkaista. Ammattiapua siihen toki voi hakea. Katkeruuden menneisyydestään voi osoittaa epäonnistuneille vanhemmille ja/tai kasvatuslaitoksille.
Ehkä kanssaihmistenkin pskamainen käytös vaikuttaa inasen edes? Vai mitä, kanssaihminen?
Vaikuttaa mihin? Paskamaista käytöstä nyt kohtaa useimmat elämässään, siitä huolimatta ne omat ongelmat aikuisena ovat omalla vastuulla. Ei muuta kuin hakemaan sitä apua omaan kasvuun tahoilta, jotka sitä tarjoavat. Ihan turha odottaa, että joku satunnainen ohikulkija (nainen tai mies) adoptoi ja pelastaa syrjäytyneen kadulta projektikseen.
Miksi syrjäytyneitten miesten koulutus yhteiskuntakelpoisiksi olisi naisille jotain työtä, mistä ei edes makseta palkkaa?
Syrjäytynyt aikuinen voi ihan itse hankkia apua ja esim. ilmaiseksi netistä opetella miten käyttäydytään (ei Andrew Tate vaan esim. Matthew Hussey). Vinkkejä on joka lähtöön, kunhan ei tartu huonoihin (esim. negging ei vaan toimi IRL).
Naiset kehittävät itse itseään koko ajan.
Sosiaalistaminen tapahtuu jo lapsuudessa, joten mitä vanhempanne tekivät?
Se ei ole työtäni.
En tiedä, missä sellaisia miehiä edes on. Lähipiirissäni ei heitä ole.
Mies, miksi et itse ystävysty heidän kanssaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen syrjäytynyt nainen, eivätkä miehet hyysää minua, joten miksi minun pitäisi hyysätä miehiä?
Naiset EIVÄT ole miesten terapeutteja! Yhdenkään naisen ei pitäisi sanoa syrjäytyneille miehille sanaakaan! Muut miehet ovat sitä varten, että he auttavat syrjäytyneitä miehiä. Se homma ei kuulu naisille ollenkaan.
Kaikki ongelmat johtuvat juuri tuosta, että kaikki naiset nähdään kaikkien miesten äiteinä, hoitajina, auttajina yms. Juuri se aiheuttaa ongelmat, kun miehet sen vuoksi kuvittelevat naisten olevan miesten orjia.
Mitä ihmeen hyysämistä joka tavallinen ystävyys olisi? Olet ihan sekaisin.
Jos toinen on syrjäytynyt, niin miten se osaisi olla tavallisesti ystävä? Ja vielä naisen kanssa?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämäkin asia olisi naisten vastuulla? Ei me olla sun äitejä. Koittaa nyt itse vaan ottaa vähän vastuuta omasta elämästä.
Siksi että kommunikointiin tarvitaan useampi henkilö. Ei syrjäytyneet voi yksin kommunikoida yksin kotonaan. Siihen tarvitaan muita osapuolia - myös omia siskoja ja veljiä jos niitä on. Joillakin ei ole edes serkkuja.
Mietin just tätä samaa kun olin kävelemässä, että syrjäytynyt/syrjäytetty yksinäinen ei pysty mitenkään pitämään yksin ja itsekseen niitä normaaleja sosiaalisia taitoja yllä. Eikä myöskään treenata niitä jos ne jo alunperin on vajavaiset.
Siihen tarvitsee muita ihmisiä. Sitä että on normaalia kanssakäymistä ja mielellään erilaisten ihmisten kanssa, mutta toki sekin on tyhjää parempi jos on edes yksi juttukumppani. Nämä moit/heit kaupankassan kanssa ei ihan riitä ja riittävän pitkä/usein toistuva puhumattomuus tekee vielä senkin, että ettei edes ääni ole normaali ja sanat menee sekaisin. Itse yritän aina ennen kauppareissua höpötellä normiakin aktiivisemmin itsekseni ääneen ja välillä jopa laulan/hyräilen että saisin äänen avattua. Eikä se auta, silti tuntuu nykyään, että tosi moni kassa ihan kuin kavahtaisi kun sanon sen moin/hein..
Jopas on keksitty kauhu tarinat syrjäytyneistä. Ihan niin kuin persujen pelottelutarinat isoista pahoista mustista miehistä, paitsi että 100x pahempia. Persujen tarinoissa nyt sentään on totuuden siemen.
Haluan, että ystävyyssuhteeni ovat tasaveroisia ja molemminpuolisia ja että viihdyn ystävieni seurassa. Mitä syrjäytynyt mies voisi vastavuoroisesti antaa/opettaa minulle? Jos toisella ei ole yhtään sosiaalisia taitoja, miten sellaisen kanssa voisi viihtyä?
Siksi että kommunikointiin tarvitaan useampi henkilö. Ei syrjäytyneet voi yksin kommunikoida yksin kotonaan. Siihen tarvitaan muita osapuolia - myös omia siskoja ja veljiä jos niitä on. Joillakin ei ole edes serkkuja.