Nainen, mikset ystävysty syrjäytyneiden miesten kanssa,jotta nekin voisivat oppia sosiaalista kanssakäymistä vastakkaisen sukupuolen kanssa?
Kommentit (421)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ne tulkitsee sen luvaksi r*skata.
Myös komea mies voi olla raiskaaja. Se on kuitenkin eri juttu?
En ymmärrä pointtiasi.
Eikö syrjäytynyt voi olla komea?
Et taida edes tietää mitä tarkoittaa syrjäytynyt. Ei se ole vastakohta komealle.
Todella vaikeata on olla syrjäytynyt ja komea, kun naiset kokoajan yrittävät pokata. Lisäksi tutkitusti heitä kohdellaan paremmin, saavat helpommin työpaikan, parempia arvosanoja, enemmän palkkaa, ja kaikkea muuta sitä rataa.
Jotta voit olla komea, sun pitää ylläpitää omaa ulkonäköäsi. "Komeakin" mies voi olla ruma, jos e
Hiljaiseksi veti?
Kuunnelkaas tätä: Dolly Parton 'FAMILY'... Puhuu asiaa! Sitten tiedätte mikä on ihmisen oikea paikka. Se on PERHE!
Minäkin olen syrjäytynyt nainen, mutta en vaadi ketään miestä ilmaiseksi hoitamaan itseäni kuntoon. Haen ammattiapua.
Kukaan ei ole sisar tai veli hento valkoinen, jonka tehtävä olisi jotenkin pyyteettömästi auttaa kaikkia syrjäytyneitä.
Tätä palstaa lukiessa ei tee yhtään mieli myöskään ilmaiseksi hyväntekijäksi ryhtyäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämäkin asia olisi naisten vastuulla? Ei me olla sun äitejä. Koittaa nyt itse vaan ottaa vähän vastuuta omasta elämästä.
Siksi että kommunikointiin tarvitaan useampi henkilö. Ei syrjäytyneet voi yksin kommunikoida yksin kotonaan. Siihen tarvitaan muita osapuolia - myös omia siskoja ja veljiä jos niitä on. Joillakin ei ole edes serkkuja.
Mietin just tätä samaa kun olin kävelemässä, että syrjäytynyt/syrjäytetty yksinäinen ei pysty mitenkään pitämään yksin ja itsekseen niitä normaaleja sosiaalisia taitoja yllä. Eikä myöskään treenata niitä jos ne jo alunperin on vajavaiset.
Siihen tarvitsee muita ihmisiä. Sitä että on normaalia kanssakäymistä ja mielellään erilaisten ihmisten kanssa, mutta toki sekin on tyhjää parempi jos on
Toi kavahtaminen on vain sun päässä. Just saying.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämäkin asia olisi naisten vastuulla? Ei me olla sun äitejä. Koittaa nyt itse vaan ottaa vähän vastuuta omasta elämästä.
Siksi että kommunikointiin tarvitaan useampi henkilö. Ei syrjäytyneet voi yksin kommunikoida yksin kotonaan. Siihen tarvitaan muita osapuolia - myös omia siskoja ja veljiä jos niitä on. Joillakin ei ole edes serkkuja.
https://oma.punainenristi.fi/ystavatoiminta?_gl=1%2a4uxykr%2a_ga%2aODk4…..
Nuo ovat ainakin vapaaehtoisesti valinneet tarjota ystävyyttään. Ei tarvitse tuhlata aikaansa odottaen, että joku random kukalie missälie kiinnostuisi.
Mitä se kaveruus käytännössä olisi, mitä syrjäytynyt kaipaa? Miksi siihen tarvitaan nainen, miksi ei toinen mies? Miksei syrjäytynyt itse ystävysty vaikka vanhusten kanssa spr:n ystäväpalvelussa ja sitä kautta opettele sosiaalisia taitoja?
Naisilla vetää aina ohjaus pahasti kieroon.
Hiljainen nörtti= sikaileva juoppo
Ystävällinen kohtelu= hoitaa, elättää
No, naiset ja rehellisyys.....
Hyi, likaisia, risahampaisia, lumppuvaatteisia, epäsistit kodit, per. saukisia ym, ym tyhjäntoimittajia en kyllä riesakseni ota. Kissani riittää sydänystäväksi minulle.
Olen itse ujo, introvertti ja syrjäytynyt nainen. En mä voi toisia auttaa kun en edes itseänikään voi.
Muistuu mieleen se yksi aloitus, missä miehet (useampi joo) ajattelivat että ovat pettyneitä kun heille ei ole annettukaan mitään mitä luvattiin. Siellä kovasti ihmeteltiin mitä näille miehille on luvattu ja kuka sellaisia on luvannut.
Onko nyt joku luvannut, että naiset ovat ilmaisia terapeutteja syrjäytyneille miehille?
Missä ovat naisten luvatut asiat ja naisten ilmaiset miesterapeutit?
Kukaan täällä ei pysty toista parantamaan, ellei itsellä ole mitään halua muuttua. Eli peiliin voisi katsoa ensin.
Naisena, en minäkään helposti löydä kavereita sillä minusta ei useimmat pidä, mutta en koe että se olisi ilmaiseen miesterapeuttiin oikeuttava asia.
Vierailija kirjoitti:
En saa siitä palkkaa. Kenenkään toisen sosiaalinen elämä ja taidot eivät ole minun vastuullani.
Eikö terapia olisi oikea osoite näille miehille? Mietin vaan
🇺🇦🇮🇱
Joo, mulla on yksi syrjäytynyt miespuolinen ystävä, jota tapaan kahvittelun merkeissä ja voi luoja! Se on raskasta.
Mä olen ilmeisesti sille joku terapeutti. Nämä tapaamiset vie mun voimat ihan täysin. Hän on katkera ja uhriutunut ja ongelmat alkoi jo pienenä kun hän ei päässyt johonkin urheilujoukkueeseen ja isäpuoli oli hirveä ja jos olisin rikas niin kyllä muijat kaartelis kimpussa...
https://duunitori.fi/tyoelama/tarina-syrjaytyminen
Siitä inspiraatiota ja omaa "Jannea" etsimään.
Janne näki minussa jotain potentiaalia. Hän tuli sanomaan, että sulla pitäisi olla joku, joka voisi vähän ohjata elämässä sua eteenpäin. Mielestäni se oli hyvä juttu.
Hän kasvatti mua. Monesti soitin Jannelle, kun oli jokin kauhea kriisi päällä. Hän totesi, että mitä vittua Antti, anna olla. Se oli yksi oppi, jota käytän tällä hetkellä omassa elämässä.
Mistä lie kumpuaa tämä "miesten" itselleen syöttämä ajatus jota täälläkin tunnutaan varsin antaumuksella viljelevän siitä että naisen tehtävä on olla miehelle äiti, h*ora, palvelija, terapeutti, kokki, tarjoilija jne. ja tyydyttää tämän kaikki tarpeet ja mielihalut?.. Ei houkuttele tuollaiset eikä ole mikään menetys kenellekään vaikka koko loppuiäkseen syrjäytyisivät ylhäiseen yksinäisyyteensä.. Naista ja naisia turha olla sormi ojossa koko ajan syyttelemässä joka saakelin asiasta vaan välillä tekis hyvää vilkaista peiliin ja laskea kuinka monta sormea osoittaa itseen päin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten empaattisuus alkaa vaikuttamaan melkoiselta valheelta
Naisen (kuten miehenkin) empaattisuudella on rajansa. Ei se mikään loputtomiin venyvä vieteri ole.
Eikös empatia ole enemmän tunne, myötäelämistä? Ei se sitä tarkoita, että pitää hyppiä muiden pillin mukaan.
Niin, eihän se kannusta vastuunottoon omasta elämästä, että se apu tulee aina jostain muualta. Sehän vain ylläpitää ongelmaa.
🇺🇦🇮🇱
Tällä palstalla nousee toisinaan esille ajatus, että naiset ovat vastuussa yhteisöjen ilmapiiristä ja kaikkien (erityisesti miesten) henkisestä hyvinvoinnista.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla vetää aina ohjaus pahasti kieroon.
Hiljainen nörtti= sikaileva juoppo
Ystävällinen kohtelu= hoitaa, elättää
No, naiset ja rehellisyys.....
Ja sun kaltaisten kanssa pitäisi ystävystyä? Just joo. Hyvä alku ystävyydelle kun haukut naiset.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se kaveruus käytännössä olisi, mitä syrjäytynyt kaipaa? Miksi siihen tarvitaan nainen, miksi ei toinen mies? Miksei syrjäytynyt itse ystävysty vaikka vanhusten kanssa spr:n ystäväpalvelussa ja sitä kautta opettele sosiaalisia taitoja?
Tähänhän emme saa mitään vastausta niin ap:lta kuin muiltakaan samanhenkisiltä palstalaisilta.
Naisen (kuten miehenkin) empaattisuudella on rajansa. Ei se mikään loputtomiin venyvä vieteri ole.