Nainen, mikset ystävysty syrjäytyneiden miesten kanssa,jotta nekin voisivat oppia sosiaalista kanssakäymistä vastakkaisen sukupuolen kanssa?
Kommentit (421)
Vierailija kirjoitti:
Naisten empaattisuus alkaa vaikuttamaan melkoiselta valheelta
Naisten empaattisuus on miesten keksimä kontrollointikeino. "Ei naisia voi päästää valtaan kun ovat niin tunteellisia" joka siis on ihan potaskaa. Naiset ovat kylmän järkeviä, miehet vetävät tantrumit jo torjunnasta.
"Minusta tuntuu että sinulla on hahmokehitys vielä aika kesken. "
Minusta taas tuntuu, että sinun kannattaisi poistua kotoa joskus.
Miksi pitäisi? Ei ole minun vastuulla eikä kuulu minulle. Elämäni omaa elämääni enkä ole mikän yleinen hyväksikäytettävä.
"Ei hyvänen aika. Mikä sinussa on vialla?"
Kaltaisesi ihmiset.
Ap:lle onnittelut erinomaisesti toimineesta trollialoituksesta!!! Ketju on varsin viihdyttävää luettavaa ja antaa mainion yleiskuvan foorumin keskustelijoista.
Tästä ketjusta käy hyvin ilmi joidenkin naisten mielenterveydelliset ongelmat ja mielialallisten lääkkeiden runsas käyttö.
Mies, mikset ystävysty neulasbaarien syrjäytyneiden pulinaisten kanssa,jotta nekin voisivat oppia sosiaalista kanssakäymistä vastakkaisen sukupuolen kanssa?
Pari kertaa olen erehtynyt ystävystymään, mutta ne ovat kuitenkin odottaneet parisuhdetta, vaikka kuinka suoraan sanoin, etten halua parisuhdetta heidän kanssaan. Sitten kun löysin miehen, jonka kanssa aloin seurustella, nämä kaverimiehet eivät halunneet olla enää kavereita. Eivät kuitenkaan myöntäneet, että se olisi mitenkään liittynyt siihen, että seurustelin. Itse kyllä
"No, tuota noin. Olin syrjäytynyt mies, joka veti itsensä sieltä suosta (ihan yksin, kun edes perheenjäseniin ei voi luottaa) ja hankin sellaisen työn, jossa voin edes yrittää auttaa muita lapsia välttämään kaikkea sitä paskaa, jonka itse olen joutunut kokemaan.
Ja siitä haukkumisesta, tuossakin teet sitä. Yrität kääntää asian minun ongelmakseni - tosin, niinhän ne muutkin tekevät. Heidän ongelmistaan minun ongelmiani. En pysty kaikkea tekemään yksin
T. Se jolle vastasit"
Kirjoitin, että jokainen aikuinen on vastuussa itsestään ja omista ongelmistaan. Miten ihmeessä tulkitset sen niin, että yritän tehdä "heidän" (kenen?) ongelmista sinun ongelmiasi?
"Jatkona tuohon: silti naisten mielestä olen (ja tulen aina olemaan) sovinistisika, joka ei ansaitse edes elää. Vain koska olen mies.
Miyen tuohon - mielestäsi - pitäisi suhtautua? Siihen että saa paskaa niskaan naisilta koko lapsuuden ja aikuisena se sama vaan jatkuu?"
En usko, että naiset tyhjästä keksivät sinun olevan "sovinistisika" (saati ettet ansaitse elää) vain koska olet mies, pakko siihen on jokin omassa käytöksessäsi johtaa. Ainakin näistä kommenteistasi paistaa katkeruus ja negatiiviset ennakko-oletukset naisista, mikä sinänsä on ymmärrettävää kerran sinulla huonoja kokemuksia naisista on. Sitä en tiedä, mikä juuri sinua naistraumoissasi auttaisi. Itseäni auttoi kylmien, etäisten, ilkeiden, alkoholisoituneiden, väkivaltaisten miesten keskellä kasvettuani terapia omissa miestraumoissani. Jokaisen on itse etsittävä, kokeiltava ja löydettävä ne keinot, jotka omissa ongelmissa auttavat.
Vierailija kirjoitti:
Nämä syrjäytyneet tarvitsevat ammattiauttajan apua. Todennäköisesti heillä on useita avuntarpeeseen liittyviä asioita, joten on parempi kun tavikset eivät sotkeudu tällaisiin asioihin.
Joskus vuosia sitten työpaikalla oli hieman alkoholisoitunut henkilö. Olin lukenut lehdestä kuinka työntekijöiden pitäisi ottaa asia puheeksi ja niin tehtiin työkaverin kanssa. Se oli sellainen opetus, etten koskaan enää puutu noihin asioihin. Jokainen henkisesti terve on vastuussa itsestään eikä muita voi velvoittaa.
Ap, et voi syyllistää muita. Se on julmaa.
Haluatko kertoa, mitä tapahtui kun otitte alkoholiongelman puheeksi?
Vierailija kirjoitti:
"Minusta tuntuu että sinulla on hahmokehitys vielä aika kesken. "
Minusta taas tuntuu, että sinun kannattaisi poistua kotoa joskus.
Olen poissa kotoa, lounastauolla. Täältä ulkomaailmastako kuvittelet minun saavan ymmärrystä naisvihallesi?
Miksi minun pitäisi ystävystyä kehenkään parantaakseni heidän elämäänsä? Ystävystyminenhän on molemminpuolinen juttu. Mikäli tarkoitus harjoitella sosiaalisia taitoja, niin ystävän iällä tai sukupuolella ei ole merkitystä. Ihminen voi mennä erilaiseen kansalaistoimintaan mukaan ja saada ihmiskontakteja sitä kautta.
Vierailija kirjoitti:
Mies, mikset ystävysty neulasbaarien syrjäytyneiden pulinaisten kanssa,jotta nekin voisivat oppia sosiaalista kanssakäymistä vastakkaisen sukupuolen kanssa?
Sellaiset naiset eivät ole koskaan vailla seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Ap:lle onnittelut erinomaisesti toimineesta trollialoituksesta!!! Ketju on varsin viihdyttävää luettavaa ja antaa mainion yleiskuvan foorumin keskustelijoista.
Kiitos. Enpä aavistanut että tällainen simppeli ehdotus jonkinlaiseen empatiaan saisi aikaan kymmenien sivujen kotkotuksen.
Ap
Ei kai se ystävystyminen mitään HYVÄNTEKEVÄISYYTTÄ ole?!
En enää ikinä. Muutaman kerran olen tämän virheen tehnyt, mutta äkkiä se mies muuttuu katkeraksi, vihaiseksi ja mustasukkaiseksi. Tivaa, mikä hänessä on vikana kun en halua suhdetta hänen kanssaan, ja jää vielä pahimmillaan stalkkaamaan. Oman turvallisuuteni vuoksi en siis enää uskalla.
Vierailija kirjoitti:
Pari kertaa olen erehtynyt ystävystymään, mutta ne ovat kuitenkin odottaneet parisuhdetta, vaikka kuinka suoraan sanoin, etten halua parisuhdetta heidän kanssaan. Sitten kun löysin miehen, jonka kanssa aloin seurustella, nämä kaverimiehet eivät halunneet olla enää kavereita. Eivät kuitenkaan myöntäneet, että se olisi mitenkään liittynyt siihen, että seurustelin. Itse kyllä
Mä olen saanut raivokohtauksen, haukkumista ja nimittelyä tällaiselta kaverilta, kun aloin tapailla kivaa miestä. Olin kuulemma koko ajan johtanut harhaan, vaikka olin tehnyt selväksi että ollaan kavereita. Ikinä ei oltu edes halattu.
Nämä syrjäytyneet tarvitsevat ammattiauttajan apua. Todennäköisesti heillä on useita avuntarpeeseen liittyviä asioita, joten on parempi kun tavikset eivät sotkeudu tällaisiin asioihin.
Joskus vuosia sitten työpaikalla oli hieman alkoholisoitunut henkilö. Olin lukenut lehdestä kuinka työntekijöiden pitäisi ottaa asia puheeksi ja niin tehtiin työkaverin kanssa. Se oli sellainen opetus, etten koskaan enää puutu noihin asioihin. Jokainen henkisesti terve on vastuussa itsestään eikä muita voi velvoittaa.
Ap, et voi syyllistää muita. Se on julmaa.