Ensimmäinen ostamasi äänite? C-kasetti/vinyyli/cd?
Mikä se oli sinulla? Minulla oli c-kasetti ja Sleepers Sleepers. Nimeä en enää muista, mutta siinä oli laulu nimeltä Metsäradio.
Kommentit (103)
Isä toi työmatkalta pyynnöstä tuliaisena Upseeri ja herrasmies elokuvan soundtrackin C-kasettina 😀
Sain naapurilta kasetilta toiselle kasetille äänitettynä biisejä kuten Alkaa polttaa, ja jotain skootteri on lälläripyörä, ym. En muista oikein muuta kuin että se oli ihan erilaista musaa kuin vanhemmillani, jotka kuuntelivat tanssi-iskelmiä.
Ensimmäistä kasettia en muista, ensimmäinen oma vinyyli oli Duran Duranin Arena. Eli vuosi oli 1984.
C-kasettina joku Billy Idolin mutten muista mikä.
Vinyylinä ehkä Raptorin - Moe. Tai Iron Maiden.
Cd:nä Oasis - Definitely maybe.
Eric Claptonin 461 Ocean Boulevard vinyyli LP joskus loppuvuodesta 1974.
Vierailija kirjoitti:
Mahtoi olla Yön Varietee, kasetti.
Toimii edelleen tää Varietee <3
C-kasetti, NKOTB - Step by step.
C-kasetti Dingon olisko ollut Nahkatakkinen tyttö
Saattoi olla Hurriganesin Roadrunner C-kasettina tai sitten joku Hullujussin albumi niin ikään C-kasettina. Sain radionauhurin vuonna 1975, ja siitä lähtien kasetteja alkoi kertyä.
Kersana sain ruinattua rahat Pentti Rasinkankaan levyyn lastenkonsertin jälkeen, kunhan uskaltaisin mennä itse ostamaan. Pollea oli olo vanhan satasen kanssa marssia levyä ostamaan. Ei mennyt rahat hukkaan kun sama levy soi nyt autossa omalle jälkikasvulle.
Riley, Riley, Wood and Wagget : Shape of the Rain. Ostettu näköjään 15.8. vuosiluku puuttuu mutta muistaakseni olin jotain viidentoista, eli vuonna 1973. Isän kanssa Helsingin reisulla.
Ostin ihan kannen perusteella, enkä muistaakseni pettynyt ensimmäiseen ihka omaan älppäriin. Pitäis kuunnella monen kymmenen vuoden tauon jälkeen.
C-kassu Kirka: Rautaa ja kettinkiä, vuosi oli jotain -74 tai niillä paikkeilla.
LP Iron Maidenin Seventh son of the seventh son
Aiemmin olin kuunnellut musiikkia kavereilta äänitetyiltä c-kaseteilta sekä tietysti radiosta.
T: nimim. Assburger
Anja Niskasen kasetti "Anja Niskanen" vuonna 1984 :-)
Oiskohan ollu Freeman tai Jukka Raitanen tai Donna Summer.
Audrey Landers c-kasetti. Näytteli Dallasissa. Vuosi ehkä 1983.
Vinyyli, Nallekarhu Tarvainen, 70-luvun loppua.