Miksi toiset miehet kelpaavat vain yhden yön juttuihin ja toiset parisuhteeseen?
Ymmärrän kyllä varsin hyvin, miksi osa miehistä kelpaa yhden yön jutuksi, muttei parisuhteeseen: huonot käytöstavat, huonot elintavar, epävarmat työnäkymät, matala koulutustaso jne.
Sitä en kuitenkaan ymmärrä, miksi jotkut miehet kelpaavat melkolailla _vain_ parisuhteeseen, muttei yhden illan juttuihin? Onko tässä joku bad boy -juttu, että jos mies kohtelee naista kunnioittavasti niin sitten ei ole kipinää?
Vaimokin on kertonut miehistä, jotka ovat kohdelleet häntä kuin roskaa ja silti äänenpainoista voi päätellä, että nuo kokemukset kiihottavat edelleen. Tuntuisi itsestä, että seksissä, jossa nainen ei edes laukea ei olisi kauheasti muistelemista.
Kommentit (331)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies, joka kelpaa yhdenyönjuttuun, on mies joka todellakin kelpaa myös suhteeseen.
Näin päättelee vain mies kellä ei ole naisista juurikaan kokemusta.
Oletko joskus kuullut paljon irtoseksiä saavasta miehestä, joka ei halutessaan saisi myös parisuhdetta?
Minä tiedän tällaisen miehen. Sössii aina paskalla luonteella alkaneet suhteensa. Seksiä saattaa saada, kun paska luonne ei ole vielä paljastunut.
Niin, eli hänkin halutessaan SAISI parisuhteen, mutta itse sössii sen.
Meinaatko ihan vakavissasi, että ne teinivuosien jännäjoonakset kelpaisi enää parisuhteeseen siinä vaiheessa, kun naisella on ura?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies, joka kelpaa yhdenyönjuttuun, on mies joka todellakin kelpaa myös suhteeseen.
Oletko joskus kuullut paljon irtoseksiä saavasta miehestä, joka ei halutessaan saisi myös parisuhdetta?
Minä tiedän tällaisen miehen. Sössii aina paskalla luonteella alkaneet suhteensa. Seksiä saattaa saada, kun paska luonne ei ole vielä paljastunut.
Meinaatko ihan vakavissasi, että ne teinivuosien jännäjoonakset kelpaisi enää parisuhteeseen siinä
Pääsääntöisesti kyllä. Jos miehellä on menekkiä naisten keskuudessa seksin saralla, niin kyllä moni nainen haluaisi hänet myös suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
On olemassa alfa ja beta miehiä. Betat on niitä tylsiä ja turvallisis perheenisiä.
Ja alfatko on "jännittäviä" ja turvattomia perheenisiä? Kuka hitto sellaisen kanssa haluaisi perheellistyä ja asettua aloilleen, kun saa olla koko ajan pelkäämässä milloin muna vie miestä pois lastensa luota?
Jos hakee seksiseuraa, niin eihän silloin sellaisilla asioilla ole väliä millä taas suhteessa on. Esimerkiksi mitä haluaa elämältään, mitä tavoitteta on, jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sitä silloin saa, kun järje
Pointtina, että naiset tosissaan haluaisivat parisuhteen hänen kanssa. Ei tätä nyt noin vaikea ole käsittää :D
Vaan kun eivät halua, heti kun tustuvat vähän paremmin. Miksi tämä on niin vaikea käsittää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain miehet ihailevat mieslorttoja. Fiksu nainen ei tuollaisen kiertopalkinnon vaimoksi ruve.
Tiedän kyllä niitä irtoseksimiehiä ihan riittävästi, heidän vaimonsa ovat myös aika tyhjäpäisiä.
Niin tai näin, näillä mieslortoillakin siis on nainen, eli halutessaan he saavat myös parisuhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samahan se on naisilla. Tietyt naiset kelpaa yhdenyönhuveihin ja tiettyjen naisten kanssa avioidutaan.
Jos haluaa perustaa perheen ja hankkia lapsia, niin ehkä silloin on eri vaistot päällä kun silloin kun vain halutaan n' ussia?
Ja hyvä niin lasten kannalta. Isän pitää olla luotettava ja turvallinen eikä mikään "jännis" joka ei ole henkisesti kasvanut aikuiseksi. Yleensä "jännis" on se tyyppi, joka katoilee kotoa ja jättää vastuun lasten- ja kodinhoidosta vaimolleen. Ei pidä kiinni sovituista asioista, on kuin Peter Pan, joka elää ikuista teini-ikää ja kapinaa mutsi-vaimoaan vastaan.
Jännis voi olla kiva rakastajana mutta kun nainen haluaa oikean parisuhteen lapsineen, eri vaistot alkavat ohjata häntä "aikuisten" miesten pariin.
On siinä se ero, että sellaiset "jännänaiset" eivät yleisesti ottaen ole kenenkään ykköshaave. En
Kyllä vaan ovat, tiedän parikin tällaista miestä.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin, mutta parisuhdemiehet eivät kelpaa yhdenyönjuttuihun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain miehet ihailevat mieslorttoja. Fiksu nainen ei tuollaisen kiertopalkinnon vaimoksi ruve.
Tiedän kyllä niitä irtoseksimiehiä ihan riittävästi, heidän vaimonsa ovat myös aika tyhjäpäisiä.
Niin tai näin, näillä mieslortoillakin siis on nainen, eli halutessaan he saavat myös parisuhteen.
Ei se sitä tarkoita, että jos saa seksiä, saisi myös pysyvan parisuhteen. Ei todellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Samahan se on naisilla. Tietyt naiset kelpaa yhdenyönhuveihin ja tiettyjen naisten kanssa avioidutaan.
Jos haluaa perustaa perheen ja hankkia lapsia, niin ehkä silloin on eri vaistot päällä kun silloin kun vain halutaan n' ussia?
Ja hyvä niin lasten kannalta. Isän pitää olla luotettava ja turvallinen eikä mikään "jännis" joka ei ole henkisesti kasvanut aikuiseksi. Yleensä "jännis" on se tyyppi, joka katoilee kotoa ja jättää vastuun lasten- ja kodinhoidosta vaimolleen. Ei pidä kiinni sovituista asioista, on kuin Peter Pan, joka elää ikuista teini-ikää ja kapinaa mutsi-vaimoaan vastaan.
Jännis voi olla kiva rakastajana mutta kun nainen haluaa oikean parisuhteen lapsineen, eri vaistot alkavat ohjata häntä "aikuisten" miesten pariin.
Eli jännis saa parhaat palat. Luotettava ja turvallinen vain ne vastuut ja velvoitteet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se sitä tark
Hohhoijaa. Miesten kohdalla näin kuitenkin pääsääntöisesti on. Koko ajan annatte esimerkkejä, kuinka moni nainen haluaisi saada "mieslorton" suhteeseen ja kuinka moni tällainen mies onkin suhteessa. Ettekö itse tajua juttujenne ristiriitaa? Se että joku nainen ei haluaisi baaripanostaan suhdetta, ei tarkoita sitä, etteikö joku toinen nainen haluaisi. Irtoseksiä saava mies on todennäköisemmin komea ja sosiaalinen, joten kysyntääkin on ihan eri tasolla, kuin sellaisella miehellä, joka ei koskaan saa irtoseksiä, vaikka yrittäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko ihan vakavissasi, että ne teinivuosien jä
Miksi näin ei kuitenkaan käy? Omat tuntemani lääkärinaiset eivät todellakaan kelpuuttaisi nuoruuden panojaan parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa. Miesten kohdalla näin kuitenkin pääsääntöisesti on. Koko ajan annatte esimerkkejä, kuinka moni nainen haluaisi saada "mieslorton" suhteeseen ja kuinka moni tällainen mies onkin suhteessa. Ettekö itse tajua juttujenne ristiriitaa? Se että joku nainen ei haluaisi baaripanostaan suhdetta, ei tarkoita sitä, etteikö joku toinen nainen haluaisi. Irtoseksiä saava mies on todennäköisemmin komea ja sosiaalinen, joten kysyntääkin on ihan eri tasolla, kuin sellaisella miehellä, joka ei koskaan saa irtoseksiä, vaikka yrittäisi.
Hohhoijaa vaan itsellesi. Miten voi olla noin vaikea ymmärtää, että kukaan ei halua suhteeseen luonnevikaista? Luonnevikainen voi silti saada seksiä, kun esittää yhden illan mukavaa. Eikä tarvi olla edes komea saadakseen seksiä.
Muistakaa hyvät miehet että teilläkin on oikeus ottaa ihan oma-aloitteisesti puheeksi suhteessa myös seksiasiat. On ihan OK istua naisensa kanssa alas ja kertoa esim että nyt tuntuu siltä, että vaikka tässä hyvä parisuhde sinänsä on, turvallinen ja vakaa, tasa-arvoinen ja kunnioittava, niin seksin saralla ei oikein tunnu hyvältä. On OK sanoa että haluaisi tuntea että kumppani näkee sinut panona, sellaisena joka saa villimmän puolen hänessä heräämään, jonka kanssa voi leikkiä ja kokeilla jännittäviä asioita, riippumatta siitä onko hän kokenut niitä aiemmin muiden kanssa (sehän ei teidän välillä kuulu). Sanokaa suoraan että nyt odotatte muutosta rutiineihin, että se on tärkeää teille ja asia jota tarvitsette parisuhteelta. Ei riitä että toinen hetken näyttelee että uuh onpa kuumaa, vaan että toinen aidosti kokee niin, ja näyttää sen teille. Jos ei siihen pysty tai halua, on parempi jatkaa kavereina.
Ei mitään toisen syyllistämistä siitä että hänellä on menneisyys, tai loukaantumista siitä mitä toinen ehkä on aiemmin kokenut, vaan asiallinen ja rauhallinen keskustelu: "tätä minä tarvitsen voidakseni suhteessa hyvin, pysytäänköhän yhdessä rakentamaan sitä?" Jos vastaus on ei, lienee seuraavat askeleet selvät. Käykää keskustelu kuitenkin aina rauhallisesti, ystävällisesti, toista kunnoittaen. Ainoa asia minkä omalta osalta täytyy pitää mielessä on että teilläkin on oikeus saada parisuhteelta sitä mitä teille on tärkeää.
Olen itse juuri tuollainen parisuhdeihminen jolla on monta hyvää ominaisuutta paperilla, ja pääsen aika helposti treffeille tutustumaan uusiin ihmisiin. Mitään kiirettä sänkyyn minulla ei ole, sama se on miten kauan siinä menee (ja onko kumppanilla mahdollisesti aiemmin ollut erilainen menojalka), mutta jos sinne asti päädytään, olen kyllä tiukka siitä että homman pitää toimia. Pitää tulla sellainen olo että toinen aidosti haluaa seksiä kanssani, eikä vain suostu siihen koska suhde on ikään kuin edennyt siihen pisteeseen että nyt on sen aika.
Kun on itselleen rehellinen ja jämpti tässä asiassa, ei tarvitse koskaan miettiä että "onkohan tuo kanssani vaan koska olen hyvää parisuhdemateriaalia"? On ihan OK laittaa suhde poikki myös seksin takia, jos ei koe olevansa toisen silmissä kuuma.
Jos mies ei saa seksiä, vika on todennäköisesti luonteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin, mutta parisuhdemiehet eivät kelpaa yhdenyönjuttuihun.
En ole ikinä törmännyt tällaiseen ilmiöön. Kyllä jos kelpaa suhteeseen, niin kelpaa panoksikin.
Ihmeen paljon jotkut miehet miettivät muiden miesten panemisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi näin ei kuitenkaan käy? Omat tuntemani lääkärinaiset eivät todellakaan kelpuuttaisi nuoruuden panojaan parisuhteeseen.
Tämä ei liity aiheeseen, ellet myös tiedä, että nämä nuoruuden panot eivät ole olleet parisuhteessa myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa vaan itsellesi. Miten voi olla noin vaikea ymmärtää, että kukaan ei halua suhteeseen luonnevikaista? Luonnevikainen voi silti saada seksiä, kun esittää yhden illan mukavaa. Eikä tarvi olla edes komea saadakseen seksiä.
Minä väitän, että mies, joka saa irtoseksiä, saa todennäköisemmin myös parisuhteen? Miksi näin? Koska tällainen mies on todennäköisesti sosiaalinen, aloitteellinen ja komea, ja nämä piirteet viehättävät naisia.
Pointtina, että naiset tosissaan haluaisivat parisuhteen hänen kanssa. Ei tätä nyt noin vaikea ole käsittää :D