Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi toiset miehet kelpaavat vain yhden yön juttuihin ja toiset parisuhteeseen?

Vierailija
06.05.2024 |

Ymmärrän kyllä varsin hyvin, miksi osa miehistä kelpaa yhden yön jutuksi, muttei parisuhteeseen: huonot käytöstavat, huonot elintavar, epävarmat työnäkymät, matala koulutustaso jne.

Sitä en kuitenkaan ymmärrä, miksi jotkut miehet kelpaavat melkolailla _vain_ parisuhteeseen, muttei yhden illan juttuihin? Onko tässä joku bad boy -juttu, että jos mies kohtelee naista kunnioittavasti niin sitten ei ole kipinää?

Vaimokin on kertonut miehistä, jotka ovat kohdelleet häntä kuin roskaa ja silti äänenpainoista voi päätellä, että nuo kokemukset kiihottavat edelleen. Tuntuisi itsestä, että seksissä, jossa nainen ei edes laukea ei olisi kauheasti muistelemista.

Kommentit (331)

Vierailija
301/331 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillain miehillä on sellainen elämänkaari että nuorena eivät kiinnosta ketään tyttöjä eikä naisia mutta keski-ikäisenä ja sen yli yhtäkkiä alkaa naisväkeä kiinnostamaan kuin napista painaen. Eikä ihme kun naisilla itselläänkin alkaa ikää olemaan ja lapsettomilla lisääntymispaniikki päällä. Nämä ns. hyvät miehet kelpaa siis siinä viime hädässä siittäjiksi ja elättäjiksi kun naiset on ensin parhaat vuodet juosseet komeiden ja jännittävien miesten seurassa.

Mitkä parhaat vuodet? Ei kai nyt hyvänen aika kukaan pidä jotain nuoruusvuosia parhaina vuosina? Silloinhan on ihmisenä vielä ihan keskeneräinen. 

No ei mies hyödy vanhenemisesta ainakaan yhtään mitään. Voi tulla isäksi, olla rikas tai sitten on ydinjätettä 

Mitä ihmettä nyt oikeesti? 

Jokainen hyötyy henkisestä kypsymisestä ja kehittymisestä, itsetuntemuksen ja itsetunnon kehityksestä, yleisen tietomäärään ja elämänkokemuksen lisääntymisestä, tunne-elämän vakautumisesta ym. asioista jotka kulkee käsikädessä vanhenemisen kanssa. 

Vierailija
302/331 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sepä lohdullista, kun naisia ei enää kiinnosta ja raskas työ kutsuu kahdeksan tuntia päivässä vielä vuosikaudet. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/331 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ole positiivista että naiset haluavat parisuhteeseen? Sehän tarkoittaa että mies on niin hyvä etteivät halua jutun jäävän vain yhteen yöhön.

Tottakai se on positiivinen asia. Hämmentää lähinnä miksi kiinnostus herää vasta siinä vaiheessa, kun halutaan asettautua ja perustaa perhe. Ja toisaalta näkyyhän se siinäkin, että niiden eksien kanssa kokeillaan mielellään kaikenlaista, mutta sen oman aviopuolison kanssa ei olla kovinkaan kiinnostuneita.

Tarkoitatko noilla eksillä yhden illan juttuja? Kyllä se kuule on niin, että jos ihminen ei ole kokeilunhaluinen, villi ja rietas suhteessaan, niin ei hän ole sitä yhden illan jutuissakaan. Ja toisaalta yhden illan jutut ovat useimmiten muillakin keskimäärin paljon tylsempää ja tavanomaisempaa seksiä - suhteessa tai vakiseksikumppanin kanssa sitten olla

Olen eri, mutta luulen että tässä ei tosiaan niinkään tarkoitettu ihan yhden yön pikaisia kohtaamisia, vaan ennemmin niitä vakiseksisuhteita, sellaisia jotka on solmittu varta vasten panemista varten, koska fyysinen veto on kova. Sitten kun löytyy muilta osin hyvä parisuhdekumppani, nainen saattaa ajatella että tähän ei haluta "sotkea" mitään irstaampaa, tai että mies ehkä pelästyy ja saa "väärän kuvan" naisestaan, tai mies ei ylipäätään niin sytytä, muuta kuin syviä tunteita jotka houkuttelee kilttiin parisuhdeseksiin, sikäli kun nyt ylipäätään houkuttelee. Hieman tämän kaltaista on valitettavasti tullut vastaan, ja itse olen nyt henkisesti kypsemmällä iällä ottannut asian ihan puheeksi. Sanonut että nyt tuntuu siltä että olet kanssani hieman vääristä tai ainakin puutteellisista syistä. En halua että olet minusta vain henkisesti kiinnostunut, vaan kaipaan kokemusta että olet minusta myös fyysisesti kiinnostunut, kiihottunutkin. Ei siitä koskaan ole mitään riitaa tullut, vaan asioista on voitu keskustella ihan aikuisesti ja rauhallisesti. Suosittelen lämpimästi keskustelua näistäkin asioista!

Vierailija
304/331 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies, joka kelpaa yhdenyönjuttuun, on mies joka todellakin kelpaa myös suhteeseen.

Juuri näin, mutta parisuhdemiehet eivät kelpaa yhdenyönjuttuihun.

En ole ikinä törmännyt tällaiseen ilmiöön. Kyllä jos kelpaa suhteeseen, niin kelpaa panoksikin. 

Periaatteessa joo näin, mutta käytännössä voi olla niin että jos kelpaa parisuhteeseen, kelpaa ennemmin rakastelukumppaniksi. Se on tietysti suuren osan ajasta oikein ihanaa ja mukavaa, mutta välillä sitä haluaisi olla naiselleen myös pano. Jos toiselta puuttuu parisuhteessa kyky näyttää miehelleen että tämä on myös kuuma pano, voi homma ennen pitkää alkaa hieman tökkimään. Silloin on tietysti miehen kypsyydestä tosi paljon kiinni että osaako hän nostaa kissan asiallisesti

No, pitää etsiä sellainen nainen, joka pitää myös panoista eikä halua vain rakastella. Enemmän tuo on persoonakohtaista eikä todellakaan liity suhdemuotoon. Voin vakuuttaa sinulle, että ne naiset, jotka haluavat kuumaa panoa, haluavat sitä parisuhteessakin.

Vierailija
305/331 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta luulen että tässä ei tosiaan niinkään tarkoitettu ihan yhden yön pikaisia kohtaamisia, vaan ennemmin niitä vakiseksisuhteita, sellaisia jotka on solmittu varta vasten panemista varten, koska fyysinen veto on kova. Sitten kun löytyy muilta osin hyvä parisuhdekumppani, nainen saattaa ajatella että tähän ei haluta "sotkea" mitään irstaampaa, tai että mies ehkä pelästyy ja saa "väärän kuvan" naisestaan, tai mies ei ylipäätään niin sytytä, muuta kuin syviä tunteita jotka houkuttelee kilttiin parisuhdeseksiin, sikäli kun nyt ylipäätään houkuttelee. Hieman tämän kaltaista on valitettavasti tullut vastaan, ja itse olen nyt henkisesti kypsemmällä iällä ottannut asian ihan puheeksi. Sanonut että nyt tuntuu siltä että olet kanssani hieman vääristä tai ainakin puutteellisista syistä. En halua että olet minusta vain henkisesti kiinnostunut, vaan kaipaan kokemusta että olet minusta myös fyysisesti kiinnostunut, kiihottunutkin. Ei siitä koskaan ole mitään riitaa tullut, vaan asioista on voitu keskustella ihan aikuisesti ja rauhallisesti. Suosittelen lämpimästi keskustelua näistäkin asioista!

Naiset ovat erilaisia. En todellakaan usko, että kuvaamasi kaltaisilla naisilla olisi ollut mitään kuumia seksisuhteita aiemminkaan. Nimittäin nainen, joka todella tykkää seksistä ja jolle se on tärkeää, ja joka haluaa intohimoista seksiä, ei todellakaan tyydy pelkkään kädenlämpimään kaverisuhteeseen. Mutta kaikille se intohimo ja seksi ei ole niin tärkeitä. Kannattaa etsiä sellainen nainen, joka niitä arvostaa, muuten voi hyvinkin löytää itsensä tilanteesta, jossa nainen ei koe seksuaalista vetovoimaa, vaan painottaa niitä muita asioita. Nainen, joka todella pitää seksiä tärkeänä, ei IKINÄ ajattelisi niin, että "ei halua sotkea mitään irstasta" hyvään suhteeseen - tyuohan on seksikielteisyyttä, ajatellaan että seksissä ja halussa olisi jotain pahaa.

Vierailija
306/331 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On paljon miehiä, jotka ovat olleet villejä, arvaamattomia, kuin myös loistavia panoja, ja joiden kanssa on halunnut kokeilla uusia asioita. En kuitenkaan halua parisuhteeseen minkään villin ja arvaamattoman kanssa.

Itse taas en kokeilisi mitään uutta tuntemattoman ja/tai arvaamattoman ihmisen kanssa. Seksikokeilut ja villi seksi sopivat nimenomaan harrastettavaksi luotettavan ihmisen kanssa.

Vierailija
307/331 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On paljon miehiä, jotka ovat olleet villejä, arvaamattomia, kuin myös loistavia panoja, ja joiden kanssa on halunnut kokeilla uusia asioita. En kuitenkaan halua parisuhteeseen minkään villin ja arvaamattoman kanssa.

Itse taas en kokeilisi mitään uutta tuntemattoman ja/tai arvaamattoman ihmisen kanssa. Seksikokeilut ja villi seksi sopivat nimenomaan harrastettavaksi luotettavan ihmisen kanssa.

Tapailemani mies muuttui aina sängyssä tosi kylmäksi ja arvaamattomaksi, vaikka muuten olisi tosi välittävä ja kultainen. Oli sängyssä kuin eri ihminen ja tunsin itseni esineeksi. Sanoin tästä ja hän vastasi vain kylmästi, että jättäisin hänet jos hän ei olisi sellainen. En tiedä mikä trauma hänellä oli, mutta seksin aikana olo oli todella turvaton eikä lainkaan hyvällä tavalla jännittävä. 

Vierailija
308/331 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta luulen että tässä ei tosiaan niinkään tarkoitettu ihan yhden yön pikaisia kohtaamisia, vaan ennemmin niitä vakiseksisuhteita, sellaisia jotka on solmittu varta vasten panemista varten, koska fyysinen veto on kova. Sitten kun löytyy muilta osin hyvä parisuhdekumppani, nainen saattaa ajatella että tähän ei haluta "sotkea" mitään irstaampaa, tai että mies ehkä pelästyy ja saa "väärän kuvan" naisestaan, tai mies ei ylipäätään niin sytytä, muuta kuin syviä tunteita jotka houkuttelee kilttiin parisuhdeseksiin, sikäli kun nyt ylipäätään houkuttelee. Hieman tämän kaltaista on valitettavasti tullut vastaan, ja itse olen nyt henkisesti kypsemmällä iällä ottannut asian ihan puheeksi. Sanonut että nyt tuntuu siltä että olet kanssani hieman vääristä tai ainakin puutteellisista syistä. En halua että olet minusta vain henkisesti kiinnostunut, vaan kaipaan kokemusta että olet m

Naiset ovat erilaisia. En todellakaan usko, että kuvaamasi kaltaisilla naisilla olisi ollut mitään kuumia seksisuhteita aiemminkaan. Nimittäin nainen, joka todella tykkää seksistä ja jolle se on tärkeää, ja joka haluaa intohimoista seksiä, ei todellakaan tyydy pelkkään kädenlämpimään kaverisuhteeseen. Mutta kaikille se intohimo ja seksi ei ole niin tärkeitä. Kannattaa etsiä sellainen nainen, joka niitä arvostaa, muuten voi hyvinkin löytää itsensä tilanteesta, jossa nainen ei koe seksuaalista vetovoimaa, vaan painottaa niitä muita asioita. Nainen, joka todella pitää seksiä tärkeänä, ei IKINÄ ajattelisi niin, että "ei halua sotkea mitään irstasta" hyvään suhteeseen - tyuohan on seksikielteisyyttä, ajatellaan että seksissä ja halussa olisi jotain pahaa.

No nyt on sen verran mieltä lämmittävää ja lohdullista tekstiä että taidanpa heittää loput epävarmuudet romukuoppaan ja lähteä tulevaan kesään avoimin mielin, valmiina seikkailuihin! :) Lähden jatkossa siitä että jos joku nainen osoittaa parisuhdekiinnostusta minua kohtaan, on siinä taustalla myös seksuaalista halua. Ja jos sitten rupeaa tuntumaan siltä että homma ei olekaan toiselle niin tärkeä, lupaan itselleni vapauttaa itseni sellaisesta suhteesta matalalla kynnyksellä. Toivottavasti ennen pitkää sitten löytyy sellainen kumppani joka ajattelee kuten yllä oleva postaaja.

Vierailija
309/331 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erittäin ikäviä on sen kaltaiset kommentit jotka rivien välistä kertoo että toinen ei pidä minua minkään näköisenä, esim juuri "ei ulkonäölle ole minulle väliä".

Miesten logiikka on kyllä äärimmäisen vaikeaselkoista. Toisaalta itketään, että vain ulkonäkö merkitsee naisille ja että vain tummat leuka-metsästäjänsilmä-lihaskumput kiinnostavat, mutta sitten kuitenkin pidetään ikävänä, jos naiselle ei ulkonäöllä ole väliä vaan muut, tärkeämmät asiat merkitsevät. 🤷

Vierailija
310/331 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas sama valitusvirsi. Eli se miksi jotkut miehet löytää tinderistä yhden yön seuraa ja jotkut ei. No, itse en naisena harrasta yhden yön juttuja, mutta jos harrastaisin, valitsisin siihen hommaan miehen, joka todennäköisimmin tuottaa tyydyttävän lopputuloksen. Suurimmassa osassa tapauksista, kun en luultavasti saisi hommasta irti mitään, se ei ole naisille mikään itsestään selvyys. 

Vierailija
311/331 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erittäin ikäviä on sen kaltaiset kommentit jotka rivien välistä kertoo että toinen ei pidä minua minkään näköisenä, esim juuri "ei ulkonäölle ole minulle väliä".

Jokaiselle ulkonäöllä on väliä ja väitän, että hyvin pieni osa ihmisistä haluaa suhteeseen, jos toisen ulkonäkö ei miellytä. Mä olen joskus heittänyt tuon suuntaisen kommentin jos olen profiloinut miehen käytöksensä/puheidensa perusteella erityisen pinnalliseksi tapaukseksi. Ikään kuin piikkinä.

Vierailija
312/331 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ole positiivista että naiset haluavat parisuhteeseen? Sehän tarkoittaa että mies on niin hyvä etteivät halua jutun jäävän vain yhteen yöhön.

Tottakai se on positiivinen asia. Hämmentää lähinnä miksi kiinnostus herää vasta siinä vaiheessa, kun halutaan asettautua ja perustaa perhe. Ja toisaalta näkyyhän se siinäkin, että niiden eksien kanssa kokeillaan mielellään kaikenlaista, mutta sen oman aviopuolison kanssa ei olla kovinkaan kiinnostuneita.

Tarkoitatko noilla eksillä yhden illan juttuja? Kyllä se kuule on niin, että jos ihminen ei ole kokeilunhaluinen, villi ja rietas suhteessaan, niin ei hän ole sitä yhden illan jutuissakaan. Ja toisaalta yhden illan jutut ovat useimmiten muillakin keskimäärin paljon tylsempää ja tavanomaisempaa seksiä -

Olen eri, mutta luulen että tässä ei tosiaan niinkään tarkoitettu ihan yhden yön pikaisia kohtaamisia, vaan ennemmin niitä vakiseksisuhteita, sellaisia jotka on solmittu varta vasten panemista varten, koska fyysinen veto on kova.

Uskallan kyllä epäillä, että kovinkaan monella naisella ei mitään tuollaisia vakiseksisuhteita ole. Korkeintaan niitä yhden illan baaripanoja, ellei ole vallan kaltaiseni parisuhdeorientoitunut yksilö joka ei niitäkään harrasta. Taitaa olla tuollaiset FWB-naiset pitkälti miesten omaa mielikuvitusta tai kenties kokemustakin, jota on kartutettu juuri tuon naistyypin kanssa. Se ei sitten ehkä kuitenkaan ole se naistyyppi jota etsitään vaan jota vain käytetään. Unelnelmissa sitten siintelee se kaunis, himokas neitsyt, joka syttyy sinusta ja VAIN sinusta.

Vierailija
313/331 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"

Itseasiassa sen parisuhdemiehen kuumuus ja hyvännäköisyys tulee enimmäkseen luonteenpiirteiden, ajatusmaailman ja elämänasenteen sopivuuden ja miellyttävyyden sekä persoonan kautta ja jos nuo ei natsaa, eikä miehen seurassa ole hyvä olla ja helppo viihtyä, niin se on ihan yhdentekevää vaikka mies olisi millainen hunksi ulkonäöltään. Se pelkkä ulkonäkö ei vaan riitä eikä ole itsessään minkään arvoinen ominaisuus kun parisuhdetta ajattelee vaan paljon merkityksellisempää on miehen persoona ja vaikka esim se kuinka hän katsoo maailmaa ja arvostaako muita ihmisiä sekä eläimiä. Parisuhdemieheen kokee syvempää halua kuin vain puhtaasti fyysistä, kertakäyttöistä himoa joka lätsähtää yhtä äkkiä kuin mitä se heräsikin kertapanomiestä kohtaan.

Tuntuu hurjalta että tätäkin joku mies kadehtii ja pitää huonona/vääränä, että häntä kohtaan ei koeta tuollaista, loppupeleissä täysin yhdentekevää himoa vaan häneen

Itse en kyllä pidä yhtäkään ihmistä tuolla tavalla kiihottavana tai himoittavana ja hyvä niin. Olisi häiritsevää arjessa. Se kiihotus riippuu tilanteesta ja ihmisen käytöksestä. 

Vierailija
314/331 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten logiikka on kyllä äärimmäisen vaikeaselkoista. Toisaalta itketään, että vain ulkonäkö merkitsee naisille ja että vain tummat leuka-metsästäjänsilmä-lihaskumput kiinnostavat, mutta sitten kuitenkin pidetään ikävänä, jos naiselle ei ulkonäöllä ole väliä vaan muut, tärkeämmät asiat merkitsevät. 🤷

Näyttää siltä, että henkisesti tasapainoisia ovat vain kaikkein komeat miehet. Tavallisen näköisillä saati rumilla taitaa olla ihan geeneissä trauma siitä, ettei ole maailman komein mies, jota kaikki naiset himoitsevat eläimellisesti.

Vierailija
315/331 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrasta ollenkaan yhden illan juttuja. Kun menen deittisaitille tai appiin, saan 90% viestejä missä miehet toivovat saavansa ONS tai FWB. Sitten ihmetellään kun naiset ei oikein inspaannu enää deittailuista, saatika apeista ja sivuista...

Ennemmin yksin kuin jonkun p*nopatja. 

Vierailija
316/331 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä rutkutus kuulostaa aivan yhtä hoopolta kuin se, että joku nainen valittaisi ettei saanut ikinä olla pleijerien patjana ja ämpärinä vaan hänen kanssaan haluttiin oikea parisuhde.

Vierailija
317/331 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei ole kenelläkään syytä sitoutua kehenkään sosioekonomisten syiden tai rahatalouden vuoksi. 

Täällä tulee toimeen myös ilman puolisoa. 

Vierailija
318/331 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaistettuna:

Todella hyvännäköinen (sixpack yms) nuori, fiksu, sivistynyt, menestynyt, hyvä sängyssä (pitkä esileikki hallussa, hyvin varusteltu) mutta ehkä ei niin luotettava ja smooth player kelpaa tarvittaessa seksiin.

Vakavampaan suhteeseen voin tinkiä ulkonäkö vaatimuksista, mutta en henkisestä yhteysädestä ja luotettavuudesta.

Fuckboy pysyköön siis seksiseurana

Vierailija
319/331 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies, joka kelpaa yhdenyönjuttuun, on mies joka todellakin kelpaa myös suhteeseen.

Juuri näin, mutta parisuhdemiehet eivät kelpaa yhdenyönjuttuihun.

En ole ikinä törmännyt tällaiseen ilmiöön. Kyllä jos kelpaa suhteeseen, niin kelpaa panoksikin. 

Periaatteessa joo näin, mutta käytännössä voi olla niin että jos kelpaa parisuhteeseen, kelpaa ennemmin rakastelukumppaniksi. Se on tietysti suuren osan ajasta oikein ihanaa ja mukavaa, mutta välillä sitä haluaisi olla naiselleen myös pano. Jos toiselta puuttuu parisuhteessa kyky näyttää miehelleen että tämä on myös kuuma pano, voi homma ennen pitkää alkaa hieman tökkimään. Silloin on tietysti miehen kypsyydestä tosi paljon

Itse en ikinä erityisemmin kaivannut randompanoja vaikka niitäkin nuoruudessa on tullut koettua. Enkä kyllä mitenkään yleistäisi noita kuumiksi kohtaamisiksi ;-)

Sen sijaan parisuhteessa on kivaa rakastella pitkän kaavan kautta, kokeilla uusiakin juttuja sekä välillä vetäistä ihan vaan pikaiset. Eikä kumpikaan ole toiselle ikinä vain pano saati roska vaan se sama rakas ihminen vaikka välillä etenkin nuo pikaiset voi olla melko kuumia hetkiä eikä aina niin helliäkään.

Tuollaista ei ikinä voisi olla jonkun randomtyypin kanssa. Se nimittäin vaatii syvää tunneyhteyttä ja luottamusta että voi heittäytyä täysin estoitta himon vietäväksi.

Vierailija
320/331 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinkertaistettuna:

Todella hyvännäköinen (sixpack yms) nuori, fiksu, sivistynyt, menestynyt, hyvä sängyssä (pitkä esileikki hallussa, hyvin varusteltu) mutta ehkä ei niin luotettava ja smooth player kelpaa tarvittaessa seksiin.

Vakavampaan suhteeseen voin tinkiä ulkonäkö vaatimuksista, mutta en henkisestä yhteysädestä ja luotettavuudesta.

Fuckboy pysyköön siis seksiseurana

Tämä. Näin fiksu nainen optimoi. 

Itsellä eri miehet seksiin just nää komeet playerit, joiden annan rauhassa hurmata mua. Sitten luotettavat, henkisen yhteyden miehet potentiaalisia poikaystäviä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi