Minkä ikäisiä naisia täällä nykyään on?
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Nopealla vilkaisulla vastaajien lukemat katsoessani, niin vähän alkaa olemaan jo rupsahtaneita sekä elämänsä ehtoopuolella olevia lunttuja enemmistö.
Ei jatkoon. Suoraan vaan kellokoskelle..
Viimeinen lause paljastaa sinut papaksi. Kukaan nuori ei varmasti puhu "kellokoskesta". Mene pappa roskiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nopealla vilkaisulla vastaajien lukemat katsoessani, niin vähän alkaa olemaan jo rupsahtaneita sekä elämänsä ehtoopuolella olevia lunttuja enemmistö.
Ei jatkoon. Suoraan vaan kellokoskelle..
Viimeinen lause paljastaa sinut papaksi. Kukaan nuori ei varmasti puhu "kellokoskesta". Mene pappa roskiin.
Joo, ja tuo "lunttu" on sana, jota vain vanhukset käyttää! XD
Joitain kolmekymppisiä naisia. Suurin osa 50-75v. Miehet 20-30v inceleitä ylilaudalta. 10% muuta porukkaa laidasta laitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
23
Miltä se tuntuu lapsena lapsi saada? Melkoinen vahinko päässyt tapahtumaan. Et älynnyt abortille?
Mitä sä olet vetänyt, että sekoilet tuolla tavalla? Mikä ihmeen lause on: et älynnyt abortille?? Opettele suomea.
23-vuotias ei todellakaan ole mikään lapsi vaan aikuinen ihminen joka voi saada lapsen. Mä olin 24v kun sain lapsen täysin suunnitellusti.
Vierailija kirjoitti:
Vauvalaudalla iät vaihtelee aika paljon.
Huutista 😂
Huutis tarkoittaa huutonettiä eikä huutonaurua. Antaa kaiken lisäksi tyhmän kuvan ihmisestä joka kirjoittaa huutista kun voisi vain käyttää emojia.
Paljon näköjään väliltä 33-45. Sitten hypätäänkin vanhuksiin, lähemmäs seitsemänkymppisiä paljon.
Vierailija kirjoitti:
45
Naisella hyvän & laadukkaan naisen ikä. Parasta Jälkeen-päiväys on jo täynnä. On sellainen käyttöturvallinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vauvalaudalla iät vaihtelee aika paljon.
Huutista 😂
Huutis tarkoittaa huutonettiä eikä huutonaurua. Antaa kaiken lisäksi tyhmän kuvan ihmisestä joka kirjoittaa huutista kun voisi vain käyttää emojia.
Sattuuko se kovinkin paljon, kun noinkin tyhmä kuin sinä?
Vierailija kirjoitti:
69 v olen.
Terveisiä Malagasta.
Joko on pakaasit pakattuna? Tulet sieltä kohta takaisin betonikasarmille väijymään, kun eläkkeiden maksu sinne ulkomaille loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Miten nuorilla ihmisillä on aikaa täällä viettää. Eläkeläisten paikka, kun vapaa-aikaakin on.
Nykyään on paljon nuoria eläkeläisiä. :D
Oon 80
Röh röh