Minkä ikäisiä naisia täällä nykyään on?
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut 45v naiset tulee vielä helposti raskaaksi, ei kannata ikään luottaa ehkäisynä.
No mä mietin, että tarkoittiko tuo yksi käyttöturvallisella sitä, että ei tuon ikäinen tule enää raskaaksi. No ei kannattaisi luottaa. Kyllä mulla ainakin on pillerit vielä koska ei ole vaihdevuosista tietoa.
T: reilun kuukauden päästä 45
Minulla vielä kohtuullisen aktiivinen seksielämä. En uskaltaisi olla vielä ilman ehkäisyä. Minulla ehkäisynä kondomi. N53
Kohtuullisen aktiivinen seksielämä ei tarkoita sitä, että voisi vielä tulla raskaaksi. Monella on tuohon ikään mennessä ollut jo vaihdevuodet eikä mahdollisuuksia tulla raskaaksi.
Ei tule mieleenkään jättää ehkäisy pois. Minulla on vielä kuukautisia ja todennäköisyys raskautua on hyvin vähäinen, mutta mahdollista kuitenkin. Ystävättäreni uusi hormoonikierukan vielä 51 vuotiaana nimenomaan ehkäisyn vuoksi.
40 v. En oikeasti ymmärrä, miksi täällä on nuoria miehiä märisemässä meille keski-ikäisille, aivan kuin se muuttaisi yhtään mitään.
Olen Lauri Lerssi ja ikää on 62 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
45
Naisella hyvän & laadukkaan naisen ikä. Parasta Jälkeen-päiväys on jo täynnä. On sellainen käyttöturvallinen.
Missä mielessä käyttöturvallinen?
T: Reilun kuukauden päästä 45
Siinä mielessä että alkaa olla munuaiset luokkaa tyhjät kuoret enää. Ei tuhkakohdussa enää tuossa iässä ole (luojan kiitos!) käyttötunteja jäljellä = käyttöturvallinen.
Tuon ikäiseen naiseen jo uskaltaa sekaantua, kun ei ole kuin marginaalinen riski elämänsä pilaantumisesta. Ja muutenkin, aikuiset naiset on jo lähtökohtaisesti ohi draamailu-vaiheen, joka on yksi rasauttavimpia piirteitä nuoremmissa naisissa.
Aika tyhmä pitää miehen olla jos kuvittelee olevansa turvallisilla vesillä raskaaksi tulemisen suhteen kun panee 45-vuotiasta naista. Eikä asiaan liity munuaiset mitenkään.
T: Reilun kuukauden päästä 45
P.S. Käytän pillereitä, että en tulisi raskaaksi
Vierailija kirjoitti:
40 v. En oikeasti ymmärrä, miksi täällä on nuoria miehiä märisemässä meille keski-ikäisille, aivan kuin se muuttaisi yhtään mitään.
Me ollaan heidän ainoat kontaktit naisiin. Äitiä lukuunottamatta.
Vierailija kirjoitti:
Huomiota vain kerjäävät nämä jotkut. Luultavasti täällä on joku kunnollinenkin joukossa.
44