Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisiä naisia täällä nykyään on?

Vierailija
05.05.2024 |

Kerro ikäsi toisille palstalaisille. 

Kommentit (92)

Vierailija
61/92 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nopealla vilkaisulla vastaajien lukemat katsoessani, niin vähän alkaa olemaan jo rupsahtaneita sekä elämänsä ehtoopuolella olevia lunttuja enemmistö.

Ei jatkoon. Suoraan vaan kellokoskelle..

Siellä seniili papparainen kykenee numeroista näkemään myös numeroiden postaajan sukupuolen. Aikamoista.

Vierailija
62/92 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivasti on eri ikäisiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/92 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 51 vuotias.

Taisin palstan löytää 32 v:nä kun oma lapsukainen syntyi. 

Unohdin koko palstan ja taukoa oli välissä varmaan 15 vuotta, kunnes joku pääsiäinen mökillä eksyin tänne uudestaan.

Tavallaan tekisi mieli sanoa, että mikään ei ole muuttunut välissä, mutta kyllä välillä tuntuu, että ihmiset hyökkäävät toisia vastaan pahemmin ja kirjoittelu on paljon häijympää. Tosin koskee vain osaa kirjoittajista.

Vierailija
64/92 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

32

Vierailija
65/92 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

45

Naisella hyvän & laadukkaan naisen ikä. Parasta Jälkeen-päiväys on jo täynnä. On sellainen käyttöturvallinen.

Pyysikö joku sua kommentoimaan vastauksia, pappaparka.

Vierailija
66/92 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

N56.

Vierailija
67/92 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

28

Vierailija
68/92 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

23

Miltä se tuntuu lapsena lapsi saada? Melkoinen vahinko päässyt tapahtumaan. Et älynnyt abortille?

Mitä sä olet vetänyt, että sekoilet tuolla tavalla? Mikä ihmeen lause on: et älynnyt abortille?? Opettele suomea.

23-vuotias ei todellakaan ole mikään lapsi vaan aikuinen ihminen joka voi saada lapsen. Mä olin 24v kun sain lapsen täysin suunnitellusti. 

Minäkään en ymmärtänyt jutun pointtia. Sen lisäksi, että oli huonolla Suomella kirjoitettu. 

itse sain esikoiseni täysin suunnitellusti 19-vuotiaana eli täysi-ikäisenä. Seuraava syntyi vajaan parin vuoden kuluttua. 

Ikinä en ole katunut, tai toivonut, että olisin saanut heidät vanhempana. 

Nykyään olen lisäksi kahden 5-8-vuotiaan äiti. Yhtä rakkaita hekin ovat, mutta kyllä nuorena jaksoin paremmin, kuin nyt melkein nelikymppisenä. 

Ihmeellisiä ihmisiä on maailma täynnä. 

Vierailija
69/92 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

45

Naisella hyvän & laadukkaan naisen ikä. Parasta Jälkeen-päiväys on jo täynnä. On sellainen käyttöturvallinen.

Missä mielessä käyttöturvallinen?

T: Reilun kuukauden päästä 45

Vierailija
70/92 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut 45v naiset tulee vielä helposti raskaaksi, ei kannata ikään luottaa ehkäisynä. 

Vierailija
71/92 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut 45v naiset tulee vielä helposti raskaaksi, ei kannata ikään luottaa ehkäisynä. 

No mä mietin, että tarkoittiko tuo yksi käyttöturvallisella sitä, että ei tuon ikäinen tule enää raskaaksi. No ei kannattaisi luottaa. Kyllä mulla ainakin on pillerit vielä koska ei ole vaihdevuosista tietoa.

T: reilun kuukauden päästä 45

Vierailija
72/92 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki joita vähänkään vauvattaa ovat tällä saitilla.

Vierailija
73/92 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä mietin, että tarkoittiko tuo yksi käyttöturvallisella sitä, että ei tuon ikäinen tule enää raskaaksi. No ei kannattaisi luottaa. Kyllä mulla ainakin on pillerit vielä koska ei ole vaihdevuosista tietoa.

Mä en tiedä mitä se sekoilee, siksi en vastannut. Toisenkin aviomiehen kanssa ollaan käytelty iloisesti yhdessä kohta jo 20 vuotta.

Vierailija
74/92 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla vielä kohtuullisen aktiivinen seksielämä. En uskaltaisi olla vielä ilman ehkäisyä. Minulla ehkäisynä kondomi. N53

Vierailija
75/92 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla vielä kohtuullisen aktiivinen seksielämä. En uskaltaisi olla vielä ilman ehkäisyä. Minulla ehkäisynä kondomi. N53

Kohtuullisen aktiivinen seksielämä ei tarkoita sitä, että voisi vielä tulla raskaaksi. Monella on tuohon ikään mennessä ollut jo vaihdevuodet eikä mahdollisuuksia tulla raskaaksi.

Vierailija
76/92 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun isoäitini sai nuorimmaisensa 46-vuotiaana. 1900-luvun vaihteessa. Eli ihan luomuna, ilman mitään nykyajan terveystietoa, saati apuja. 

Vierailija
77/92 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

42

Vierailija
78/92 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

53v. juhannukseen asti.

Vierailija
79/92 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

45

Missä mielessä käyttöturvallinen?

T: Reilun kuukauden päästä 45

Siinä mielessä että alkaa olla munuaiset luokkaa tyhjät kuoret enää. Ei tuhkakohdussa enää tuossa iässä ole (luojan kiitos!) käyttötunteja jäljellä = käyttöturvallinen.

Tuon ikäiseen naiseen jo uskaltaa sekaantua, kun ei ole kuin marginaalinen riski elämänsä pilaantumisesta. Ja muutenkin, aikuiset naiset on jo lähtökohtaisesti ohi draamailu-vaiheen, joka on yksi rasauttavimpia piirteitä nuoremmissa naisissa.

🖕

Vierailija
80/92 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tulokset yllätä. Ei ihme, että täällä naisia veetuttaa joka kerta, kun mainitsen deittailevani teini-ikäisiä tyttöjä. 

Kai ne nyt tyttäristään ovat huolissaan. Haluavat limasedän pysyvän kaukana. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän