Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miesten ääni ei kuulu aborttiasioissa juuri ollenkaan? En muista törmänneeni kait koskaan. Tarttis saada miesten tunteet ja mielipitee

Vierailija
05.05.2024 |

Miksi miesten ääni ei kuulu aborttiasioissa juuri ollenkaan? En muista törmänneeni kait koskaan. Tarttis saada miesten tunteet ja mielipiteet todellakin tapetille ja kunnolla - näkyvästi ja kuuluvasti. Mahdollisesti oli joku miehen pitämä aborttiblogi muinoin. 

Kommentit (537)

Vierailija
461/537 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla kuukautiset? Se mikä minusta tuli ulos aborissa oli samanlainen.

Loukkaat jokaista elävää lasta väittämällä että ne olisi sama asia. Miksi et pidä lapsia ihmisinä? Mitä pahaa minun lapset on sinulle tehnyt ettet näe heitä elävinä persoonina?

Elävät (tarkoittanet siis jo syntyneet, elävä se siellä kohdussakin oli ennen aborttia) lapset, ne persoonat, ihmiset, olivat aiemmin ihan sitä samaa mitä sinä vedit vessasta alas. Niin olimme sinä ja minäkin. Ja se abortoitu ihmisen alku olisi tänä päivänä todennäköisesti elävä lapsi, persoona, ihminen, jos olisi saanut elää.

Kertoisitteko alapeukuttajat mikä tuossa on mielestänne paikkansapitämätöntä.

Vierailija
462/537 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tietää, että ei halua lapsia missään olosuhteissa, niin kannattaa (ihan sukupuolesta riippumatta) olla osallistumatta sellaisiin tilanteisiin minkä seurauksena raskaus on mahdollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/537 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllästynyt koko aborttikeskusteluun. Ei tarvita lisää osapuolia kertomaan, milloin kukakin saa tehdä abortin. Yksilö itse, lääkäri ja lainsäätäjät ovat riittävästi. Minun näkemystäni ei tarvitse kuulla esimerkiksi miesten eturauhaussyöpään liittyen. 

Vierailija
464/537 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemukseni mukaan miehet painostavat naisia aborttiin, eivätkä ymmärrä kuinka rankka kokemus se on.

Monenko miehen kanssa sulle on tehty abortti?

Vierailija
465/537 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loukkaat jokaista elävää lasta väittämällä että ne olisi sama asia. Miksi et pidä lapsia ihmisinä? Mitä pahaa minun lapset on sinulle tehnyt ettet näe heitä elävinä persoonina?

Elävät (tarkoittanet siis jo syntyneet, elävä se siellä kohdussakin oli ennen aborttia) lapset, ne persoonat, ihmiset, olivat aiemmin ihan sitä samaa mitä sinä vedit vessasta alas. Niin olimme sinä ja minäkin. Ja se abortoitu ihmisen alku olisi tänä päivänä todennäköisesti elävä lapsi, persoona, ihminen, jos olisi saanut elää.

Miehillä on tänä päivänä täysi vapaus ryhtyä yyhooksi. Kyseisen järjestön kautta muutti aikanaan Suomeen terveet kaksoset. Onko tämä kaikkien saatavilla? Ei tietenkään. Taksat vaihtelee 110 000-250

Ei ole täysi vapaus, laitonta suomessa.

Sama kun täällä kiellettäisiin abortti ja sanottais että naisilla on täysi vapaus mennä venäjälle teettämään abortti, maksaa vain 10 000 - 20 000€

Vierailija
466/537 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllästynyt koko aborttikeskusteluun. Ei tarvita lisää osapuolia kertomaan, milloin kukakin saa tehdä abortin. Yksilö itse, lääkäri ja lainsäätäjät ovat riittävästi. Minun näkemystäni ei tarvitse kuulla esimerkiksi miesten eturauhaussyöpään liittyen. 

Niinpä, eikä niitä seulota koska naiset haluavat miesten kuolevan nuorempina.

Vierailija
467/537 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

KATSOKAAS TÄTÄ!

https://www.vauva.fi/keskustelu/5575898/vanhaa-aikaa-mita-arvelisitte-t…

Vanhaa aikaa. Mitä arvelisitte tarkoittavan kun kirjoitettu: joutui puhutteluun, on ryvettänyt ja liannut itsensä ja roska silmässä? Olisko tämä puhuttelu = vakavan rikoksen tasoinen asia...

/ Vierailija kirjoitti: Miten vanhaa aikaa?

En ihan muista mutta ehkä noin 1850... se on kait nainen jolla avioton lapsi jonka isästä ei tietoa... eli arvelen että on saattanut olla eri juttu että edes tietää lapsen isän kun että ei ole mitään nimeä antaa... Amerikoista yksi mies otti yhteyttä kun meillä muka yhteiset sukujuuret... rupesin sitä sitten kaivamaan ja löysin kyllä hänelle valtavan sukupuun johon minä en kyllä oikein kuulu... siellä sitten jouduin kertomaan hänelle ikäviä uutisia... oli joku porukka joka näyttää olleen ongelma jo sinä aikana... ehkä sitten menneet Amerikoihin alottamaan uutta elämää... siellä sitten kirjoitettu näin eräästä naisesta... Sitten sieltä ilmeni että on varmaan ollut hirveä ongelma jossain vaiheessa turvattomassa ympäristössä olla nainen joka on sokea... voin ihan pahoin kun ajattelen minkälaiseen hyväksikäyttöön on saattanut joutua... en siksi kirjoita enempää...

SE EI OLE OLLUT MIKÄÄN PIKKUJUTTU ETTÄ ISÄSTÄ EI EDES MITÄÄN TIETOA... Nyt tämä taitaisi taas kuuluakin ihan toiseen ketjuun eli tänne... 

Vierailija
468/537 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eturauhassyöpää ei seulota, koska seulonnat eivät vähennä kuolleisuutta. Seulonnoissa tulee paljon vääriä positiivisia, jolloin hyvänlaatuista liikakasvua aletaan hoitaa syöpänä. Se aiheuttaa suurta huolta ja stressiä potilaalle, ja aivan turhaan, sillä liikakasvu ei olisi muutenkaan johtanut kuolemaan. Sitä en muista, paljonko vääriä negatiivisia eturauhassyövän seulonnoissa tulee.

Vierailija
469/537 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai miehetkään kysy naisilta lupaa omaan sterilisaatioon, vasektomia on miehen asia joten abortista päättää nainen. 

Vierailija
470/537 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos raskaudessa olisi kyseessä vain ja ainoastaan naisen keho, niin silloinhan raskaana olevilta naisilta pitäisikin kysyä että "miten kehosi voi", eikä "miten vauva voi". Sitä paitsi mille se nainen edes olisi raskaana, ellei ihmiselle? Jollekin lapamadolle, kirahville, meduusalle tai sienelle vai? Vai kenties kukkaruukulle tai alienille? Missä vaiheessa siitä lapamadosta tulee mystinen ihminen? Onko kohdunsuu tai emätin jokin taikaportaali vai? Vai onko nainen raskaana ollenkaan? Kaikkiko on vain kuvitelmaa, ja ihmiset syntyvät jostain taikapölystä tai mielen voimasta? Kenties ihmistä ei ole olemassakaan.

Vierailija
471/537 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ulilaudalla ainakin tuntuu olevan aborttiasioita koskevissa ketjuissa vallalla ajatus että abortti pitäisi saada Suomessakin laittomaksi, että naiset oppisivat olemaan hu0raamatta. Muutenkin nuorten miesten keskuudessa nousussa uskovaisuus ja konservatiivisuus, eli taitaa olla aika yleistä sitten abortinvastustus myös. Parempi että ei anneta miehille mitään päätösvaltaa tähän asiaan, heille se on vain tapa kontrolloida naisia, ei ne mihinkään elämän pyhyyteen tai muuhun diibadaabaan usko.

Nii ja sitten samat tyypit itkisivät siitä kun joku muija on tullut raskaaksi vahingossa ja nyt menee elarit N Y Y H. :DDD

Vierailija
472/537 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai miehetkään kysy naisilta lupaa omaan sterilisaatioon, vasektomia on miehen asia joten abortista päättää nainen. 

Ei ole miehen oma asia, lain mukaan.

Naisen lupa tarvitaan, lain mukaan.

Lain, jonka muuttamista naiset vastustavat raivoisasti.

Vierailija
473/537 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntymättömän lapsen keho ja raskaana olevan naisen keho ovat kaksi erillistä kehoa.

Vierailija
474/537 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitteko alapeukuttajat avata sanallisesti mikä tässä aiheutti tarpeen alapeukuttaa?

Vierailija
475/537 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eturauhassyöpää ei seulota, koska seulonnat eivät vähennä kuolleisuutta. Seulonnoissa tulee paljon vääriä positiivisia, jolloin hyvänlaatuista liikakasvua aletaan hoitaa syöpänä. Se aiheuttaa suurta huolta ja stressiä potilaalle, ja aivan turhaan, sillä liikakasvu ei olisi muutenkaan johtanut kuolemaan. Sitä en muista, paljonko vääriä negatiivisia eturauhassyövän seulonnoissa tulee.

Mies valittaa miksi eturauhassyöpää ei seulota, mutta kun pitäisi osallistua sellaiseen syöpäseulontaan jota tehdään, niin miesten osallistumisprosentti on pienempi kuin naisten. Koittakaa nyt ensin osallistua niihin mitä tehdään ja valittakaa vasta sitten niistä, joita ei tehdä.

Vierailija
476/537 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitteko alapeukuttajat avata sanallisesti mikä tässä aiheutti tarpeen alapeukuttaa?

Eli ette, alapeukutatte vain lisää. Onko kyse vaikeasti sanallistettavasta tunteesta vai mistä? Onko siinä jotain faktuaalisesti väärin? Mistä olette eri mieltä?

Vierailija
477/537 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alapeukku siksi, kun et kertonut, millaista sellaisen lapsen elämä on, kun vanhemmat eivät häntä halunneet. Näitä tapauksia on historia pullollaan, ihan lähihistoriakin.

Vierailija
478/537 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole miehen oma asia, lain mukaan.

Naisen lupa tarvitaan, lain mukaan.

Lain, jonka muuttamista naiset vastustavat raivoisasti.

Keneltä kolmekymppisen sinkkumiehen täytyy pyytää lupa vasektomiaan? Äidiltäkö? Mikä pakko sitä parisuhdetilannetta on lääkärille kertoa?

Vierailija
479/537 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taikausko tai muu kuvittelu. Jos olisi kyseessä miesten oikeudet mitään spekulaatioita ei sallittaisi.  Vessasta menee alas hirveä määrä sukusoluja joista olisi voinut tulla sitä ja tätä. Yleensä tavallinen, kenties paskamainen persoona kuluttamaan palloa.  Jotkut miehet haluaa ottaa naiset ja naisten kehotkin haltuun synnytyskoneiksi. 

Vierailija
480/537 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksittäinen siittiö ja yksittäinen munasolu ei ole vielä mikään muu kuin sukusolu, joka sisältää kyllä kantajansa perintöaineksen, mutta ei ole vielä ihminen/ihmisenalku. Hedelmöittynyt munasolu on. Huvittavaa että monet ihmiset palstalla eivät tunnu hahmottavan sitä ihan perusasiaa, tai halua ymmärtää sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi