Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miesten ääni ei kuulu aborttiasioissa juuri ollenkaan? En muista törmänneeni kait koskaan. Tarttis saada miesten tunteet ja mielipitee

Vierailija
05.05.2024 |

Miksi miesten ääni ei kuulu aborttiasioissa juuri ollenkaan? En muista törmänneeni kait koskaan. Tarttis saada miesten tunteet ja mielipiteet todellakin tapetille ja kunnolla - näkyvästi ja kuuluvasti. Mahdollisesti oli joku miehen pitämä aborttiblogi muinoin. 

Kommentit (537)

Vierailija
21/537 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin itse miehenä olen tuolla "Abortti on ihmisoikeus" -ketjussa kirjoittanut aktiivisesti kehollisesta itsemääräämisoikeudesta.

Vaan mitä merkitystä sillä on, kuka niitä argumentteja kirjoittaa? Argumentit seisovat tai kaatuvat oman arvonsa mukaan. Sillä, kuka ne on keksinyt tai kuka niitä esittää ei ole mitään merkitystä. Hyvä argumentti ei muutu huonoksi eikä huono hyväksi esittäjän perusteella.

Vierailija
22/537 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mieheni ainakin vihaa lapsia niin että on abortin äärimmäinen kannattaja

En voisi elää parisuhteessa miehen kanssa, joka vihaa lapsia. Saako tuollaiset kulkea vapaalla jalalla?

Vihaan itsekin lapsia yhtä paljon koin mieheni. Jos abortti kiellettäisiin ja joutuisin pakolla synnyttämään niin sille lapselle ei kyllä kävisi hyvin.

Hae apua itsellesi ja miehellesi.

Miksi? Jos viha ei konkretisoidu teoiksi niin miksi lapsia ei saisi vihata?

Ohis

Ei ole ihan tervettä vihata lapsia kategorisesti. Olemme jokainen olleet itsekin lapsia.<

Mutta emme luojan kiitos ole enää. Aikuisen silmin lapset näyttävät erilaisilta kuin oman lapsuuden aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/537 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ulilaudalla ainakin tuntuu olevan aborttiasioita koskevissa ketjuissa vallalla ajatus että abortti pitäisi saada Suomessakin laittomaksi, että naiset oppisivat olemaan hu0raamatta. Muutenkin nuorten miesten keskuudessa nousussa uskovaisuus ja konservatiivisuus, eli taitaa olla aika yleistä sitten abortinvastustus myös. Parempi että ei anneta miehille mitään päätösvaltaa tähän asiaan, heille se on vain tapa kontrolloida naisia, ei ne mihinkään elämän pyhyyteen tai muuhun diibadaabaan usko.

Vierailija
24/537 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin itse miehenä olen tuolla "Abortti on ihmisoikeus" -ketjussa kirjoittanut aktiivisesti kehollisesta itsemääräämisoikeudesta.

Vaan mitä merkitystä sillä on, kuka niitä argumentteja kirjoittaa? Argumentit seisovat tai kaatuvat oman arvonsa mukaan. Sillä, kuka ne on keksinyt tai kuka niitä esittää ei ole mitään merkitystä. Hyvä argumentti ei muutu huonoksi eikä huono hyväksi esittäjän perusteella.

No kyllä se monessa tapauksessa muuttuu. Jos 45-vuotias kongressimies sanoo ettei naisen tule saada aborttia edes raiskauksen jälkeen, on argumentti aika pelottava. Mies on meinaan kys. kuviossa korkeintaan se raiskaaja, ei väkivallan uhri jota rankaistaan vielä raskaudella ja synnytyksellä.

Vierailija
25/537 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voisi elää parisuhteessa miehen kanssa, joka vihaa lapsia. Saako tuollaiset kulkea vapaalla jalalla?

Vihaan itsekin lapsia yhtä paljon koin mieheni. Jos abortti kiellettäisiin ja joutuisin pakolla synnyttämään niin sille lapselle ei kyllä kävisi hyvin.

Ohis

Ei ole ihan tervettä vihata lapsia ka

No jos sinusta on normaalia vihata jokaista maailman ihmistä tietyssä kehitysvaiheessa niin siitä vaan. 

Vierailija
26/537 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis

En tiedä onko se normaalia, mutta tavallista se on eikä vaadi mitään hoitoa.

Vierailija
27/537 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ulilaudalla ainakin tuntuu olevan aborttiasioita koskevissa ketjuissa vallalla ajatus että abortti pitäisi saada Suomessakin laittomaksi, että naiset oppisivat olemaan hu0raamatta. Muutenkin nuorten miesten keskuudessa nousussa uskovaisuus ja konservatiivisuus, eli taitaa olla aika yleistä sitten abortinvastustus myös. Parempi että ei anneta miehille mitään päätösvaltaa tähän asiaan, heille se on vain tapa kontrolloida naisia, ei ne mihinkään elämän pyhyyteen tai muuhun diibadaabaan usko.

Feminismille on edelleen tarvetta. Tullee aina olemaan.

Vierailija
28/537 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasektomiat ovat peruttavissa. Ehdotan, että kaikille miehille tehdään viimeistään 15-vuotiaana vasektomia. Se voidaan purkaa, kun mies on löytänyt lastensa äidiksi halukkaan naisen ja pystyy osoittamaan oman halunsa ja kykynsä isäksi.

Tämä ratkaisee koko ongelman.

Vierailija
29/537 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Jos viha ei konkretisoidu teoiksi niin miksi lapsia ei saisi

Älä uskottele itsellesi että se on tavallista. Ei todellakaan ole.

Vierailija
30/537 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Jos viha

No, sinulle ei kukaan uskalla vihastaan kertoa. Se on selvä.

Vierailija
31/537 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisviha on syvällä noissa miehissä. He haluaa rankaista naisia ja varmasti raiskaisivat itse raskaaksi naisia vain tappaakseen naisia raskaudella.

Vierailija
32/537 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä kaikkein näkyvimmin aborttikantaansa tuovat julki keski-ikäiset ja vanhemmat miehet.

Vierailija
33/537 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse koska en aijo ikinä hankkia lapsia

Vierailija
34/537 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein tollaisten miesten kanssa elävät naiset vihaavat lapsia itsekin. Sun ei tarvitse tollaista miestä ottaa

Vierailija
35/537 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usassa on naisia kuollut kun ei ole voitu poistaa kuollutta sikiötä. Olen itse rh- joka tarkoittaa sitä, että tuollainen tilanne olisi minulle välitön kuolemantuomio koska jos lapsen ja minun veret sekoittuisi kuolisin. Ei ole tilannetta missä vain odoteltaisiin sikiön mädäntynistä ja verenmyrkytyksen alkamista. Siellä on myös laitettu naisia tutkintavankeuteen keskenmenosta ja syytetään murhasta. Teksasista ei edes pääse ulos jos on raskaana ettei tee aborttia. Aivan sekopäitä.

Vierailija
36/537 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja se apu on abortti

Vierailija
37/537 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä kaikkein näkyvimmin aborttikantaansa tuovat julki keski-ikäiset ja vanhemmat miehet.

Ja jotkut Räsäset, joiden parasta ennen -päiväys on mennyt vuosikymmeniä sitten.

Vierailija
38/537 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ehdottomasti ja luonnollisestikin sitä mieltä, että abortti on täysin naisen päätettävissä jne., mutta olen ollut kahdesti rakastunut ja parisuhteissa molemmilla kerroilla tyttöystävä keskeytti ei-suunnitellun raskauden. 

En tietenkään painostanut lainkaan, mutta olisin halunnut perustaa perheen. Sittemmin ero molemmista ja nyt 51-vuotiaana lapsettomana sinkkuna taidan jäädä myös lapsettomaksi. Harmi. 

Setäni sai esikoisensa 56-vuotiaana, ei ole vielä liian myöhäistä.

Vierailija
39/537 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on kauhea seksuaalisen monimuotoisuuden vastustaja ! kyllä miehetkin voi synnyttää.

Esimerkiksi naapurin Pena on jo 9 kuulla raskaana ja synnyttää lähipäivinä pienen norsun, koska  kärsä näkyy jo

Vierailija
40/537 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen kiinnostaisi missä ja miten miesten äänen tulisi kuulua. Anyone?