MIksi jotkut varatut lisäävät sometileilleen kuvia itsestään ja lapsistaan, mutta aina ilman puolisoaan?
Ihmettelen varsinkin näitä aikuinen-lapsi-lemmikki, kuvia joista puuttuu puoliso.
Puoliso puuttuu usein kaikista julkaistuista perhepotreteista, vaikka on kuitenkin olemassa..
Pidän puuttumista vähän outona, varsinkin jos hevonen tai koira kuitenkin on mukana perhepotreteissa. :)
Kommentit (19)
Puoliso on susiruma tai sitten onkin tarkoitettu salarakkaalle?
Eihän nyt miestä voi esitellä kun siinähän joku parempi mies voi jättää lähestymättä kun näkisi heti että olen varattu. Mieshän pidetään vain tilapäisesti kunnes löytyy parempi ja naisen ei kuulu koskaan tyytyä johonkin tasoon vaan naisen kuulu aina etsiä parempaa miestä
En halua kuviani someen eikä mulla ole omaa tiliä. Puoliso taitaa aina silloin tällöin lisätä kuvia itsestään ja lapsista.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki eivät halua someen.
Kysytäänköhän niiltä lapsilta lupa?
Vierailija kirjoitti:
En halua kuviani someen eikä mulla ole omaa tiliä. Puoliso taitaa aina silloin tällöin lisätä kuvia itsestään ja lapsista.
Mutta kenelle kuvat on tarkoitettu jollei puolisoa ole esillä?
Minun somestani puoliso puuttuu, koska hän hyvin harvoin osallistuu mihinkään "tekemiseen". Teen siis asioita lasten (ja lemmikki) kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Minun somestani puoliso puuttuu, koska hän hyvin harvoin osallistuu mihinkään "tekemiseen". Teen siis asioita lasten (ja lemmikki) kanssa.
Haaveiletko salaa puolisosta joka osallistuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kenelle ne puolison kuvat sitten on? Mun mielestä ne on kaikki turhia, koska en ole somessa. Mutta lähes kaikkihan lisäilevät ainakin jotain kuvia ankkahuulistaan, koirastaan, viherkasveistaan tai mistä nyt haluavatkaan. Ei kai suurin osa ihmisistä ajattele sitä sen kummemmin. Jollain pienellä prosentilla voi olla haku päällä, mutta tuskin nyt kovin monella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kenelle ne puolison kuvat sitten on? Mun mielestä ne on kaikki turhia, koska en ole somessa. Mutta lähes kaikkihan lisäilevät ainakin jotain kuvia ankkahuulistaan, koirastaan, viherkasveistaan tai mistä nyt haluavatkaan. Ei kai suurin osa ihmisistä ajattele sitä sen kummemmin. Jollain pienellä prosentilla voi olla haku päällä, mutta tuskin nyt kovin monella.
Minun mielestä monella on juuri se haku päällä ja tämä on hyvä avaus. En ole tätä aikasemmin noin ajatellutkaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki eivät halua someen.
Kysytäänköhän niiltä lapsilta lupa?
Minä ainakin olen kysynyt lapsilta. Miesystävä ei halua someen.
Ehkä ne puolisot on pyytänyt, ettei heistä puoliso laita kuvia.
Itse en halua, että itsestäni löytyy yhtä ainoatakaan kuvaa netistä. Mieheni (ja nykyään aikuiset lapseni) kunnioittavat tätä ja jään kuvista pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukulaisille, kavereille, muille läheisille?
Mieheni on Suomessa. Itse en. Hän laittaa kuvia harrastuksistaan yms. Lapsista ei laita, koska ovat ala-ikäisiä.
Itse olen somessa, mutta ammattini takia en kirjoita mitään henkkoht asioita sinne tai laita kuvia minusta tai lapsista. Joitain reseptejä saatan silloin tällöin jakaa. Puoliso on aika aktiivinen, mutta hän tietää ettei minua voi siellä mainita. Sukulaiset myös ymmärtää, etteivät linkkaa mua tapaamisiin, kuviin tms.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on Suomessa. Itse en. Hän laittaa kuvia harrastuksistaan yms. Lapsista ei laita, koska ovat ala-ikäisiä.
*korjaus : somessa
Minä en usko näihin selityksiin, että kaikissa näissä sinkku/perhepotreteissa puoliso olisi sellaisessa asemassa mikä estäisi olemasta somekuvissa. Varsinkin kun nämä samaiset "pidättyvät" puolisot pullistelevat samaan aikaan jossain vesiskootterikuvissa ja hötsäkaljapllojen saunailtakuvissa.. :D
Taitaa olla lusikat menossa jakoon tai joku vosuttaa muuten?
Jos se puoliso on ottanut sen kuvan?