Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tulkitsetteko mieheni käytöstä?

Vierailija
24.01.2007 |

Viikon sisällä alkanut yhtäkkiä siivousintoilijaksi? ennen olen sanaut kerätä hänen kamojaan sieltä täältä ja hoitanut siivouksen ym. nyt hän tuntuu naputtavan jokaikisestä tavarasta, joka on väärällä paikalla jne. imuroi ja ja kaikkee... esim. tänään mulla on ollut lapsen kanssa kiire päivä ja siivous jäänyt vähemmälle niin nyt sit huhkii tuolla imurin kanssa....

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotona epäjärjestystä. Haluaa, että asiat on paikoillaan ja kotona siistiä. Ja tämän selityksen annan, koska minulla itselläni on juuri näin. Stressikäyrä töiden jälkeen vain nousee, jos kotona on sekaista ja asiat vinksallaan.

Vierailija
2/7 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olis toinen nainen? Luulis " siivoavan" itseään=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yksi tuttu mies tekee just noin. Tekee sitä jopa joidenkin tuttaviensa luona, sillä se on ihan selkeä merkki, että nyt mättää jossain: töissä tai suhteessa.

Vierailija
4/7 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on yleensä suht siistiä. Ja siis ihan kiva kun siivoaa mutta mistä ihmeestä tämä intoilu? hmm.. outoa, mutta toisaalta kivaa=) Ihmetyttää vaan..Ja anoppikin käy tosi harvoin.

ap

Vierailija
5/7 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko alkanut kuntoilemaan?

Vierailija
6/7 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nyt päättänyt tsempata asian eteen.

Vierailija
7/7 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kuulemma saranat vinossa... Siis ihan käsittämättömiin pikkujuttuhuin on nyt taas kiinnittänyt huomioo.. Ihan uskomaton tyyppi=) Ei sillä menkat voi olla, koska sillon se on tosi kiukkunen ;)