Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailumiehen outo suhde nuoreen naiseen

Vierailija
05.05.2024 |

Vuosien etsimisen jälkeen koin löytäneeni täydellisen miehen. Fiksun, empaattisen, komean ja urallaan menestyneen. Kerran pitkästä liitosta eronneen, mutta lapsettoman. Kaikki olisi välillämme enemmän kuin hyvin, ellei hän kaveeraisi noin 30 vuotta itseään nuoremman naisen kanssa. Tämä tuttavuus on kestänyt ilmeisesti naisen teinivuosista lähtien. Asia hiertää minua miltei jatkuvasti ja aiheuttaa huonommuuden tunteita. Tiedän miehen tapailleen myös muita naisia, ja tuolloinkin tämä nuorempi nainen on ollut koko ajan kuin haamu taka-alalla. Kun otan asian puheeksi, mies toteaa kyseisen naisen olevan ihminen, jota ilman hän ei voi elää. Onko tällaista suhdetta mitään järkeä jatkaa? 

Kommentit (224)

Vierailija
161/224 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä olla suhteessa, jos siinä hiertää joku asia ap:n kuvaamalla tavalla. Harmi myös, että tapailumies ärtyy, jos aihetta yrittää käsitellä. Onko siis järkeä olla suhteessa, jos kissaa ei voida nostaa kunnolla pöydälle? Arvostaako tapailumies riittävästi ap:ta? Kannattaako tuohon suhteeseen oikeasti satsata? Vuodet lähtevät kulumaan, eikä jää muuta kuin luu käteen. 

Vierailija
162/224 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos nainen on vain hänen tyttärensä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/224 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!!

Vierailija
164/224 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos nainen on vain hänen tyttärensä?

Kyllä sen voisi kertoa tälle tapailunaiselle jos hänen kanssaan haluaa suhteen.

Vierailija
165/224 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies vannoo, ettei heidän välillään ole mitään romanttista, kauhistuu jopa epäilyistäni ja suuttuu. Kuitenkaan hän ei voi kuulemma elää ilman tuota naista. Eikö tämä ole täysin ristiriitaista?

Ap

Tuo jo kertoo paljon, että suuttuu kun epäilet asiasta. Jos ei olisi mitään salattavaa voisi rauhallisesti kertoa asioista. Epäilen, että heillä on seksisuhde ja mies saattaa maksaa naiselle seksistä. Mies varmaan haluaisi naisen kanssa olla oikeasti yhdessä, mutta nainen ei ole niin innostunut. Kuitenkin miehen rahat kelpaa. En haluaisia jatkaa tuollaisen miehen kanssa tapailua pidemmälle. Jotain kummallista tuossa on. 

Huomaan kyllä, että hänellä on jonkinlainen outo side naiseen, mutta seksin ostoon en usko. Viestien perusteella nainen on hyvin uskonnollinen ja läpeensä kunnollinen. Intiimei

Provo on tällä kertaa ihan hyvä, mutta överiksi meni jo edellisellä sivulla.

Vierailija
166/224 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaa miten olet ap niitä viestejä nähnyt? Onko mies näyttänyt niitä vai oletko tutkinut salaa hänen puhelintaan?

Tuossa äskenhän nainen väitti lukeneensa viestejä kahdeksan vuoden ajalta. Uskottavuus meni jo monta viestiä sitten, ei ruokita lisää provoa.

Vierailija
167/224 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmettä tämä on, eikö miehellä siis saisi olla naispuolisia kavereita? Koska niin käsitin, että he ovat "vain" ystäviä, eivät minkäänlaisessa pari- tai seksisuhteessa. Onko he koskaan olleetkaan sellaisessa? Jos ei, sitten ihan outoa pitää naispuolista kaveria jonain red flagina. Jos on, sitten tietysti tuo ikäero on sellainen juttu mikä osalle voi olla olla turnoff, ja ainakin jos on ollut alle 16 v suostumusikärajan se tyttö kun heillä on ollut muukin kuin kaverisuhde. Mutta tosiaan myös sellaisen kanssa voi olla vain ystävä, johon on joskus ollut muunlainenkin suhde - esim. minä ja exäni oltu parhaat ystävät toisillemme jo 17 vuotta.

Jotkut ihmiset vaan on "sielunkumppaneita", iästä viis. Ja jos tällaisen sielunkumppanin tapaa, niin ei kaveruudesta sellaisen kanssa halua luopua. Ei sellaisen kanssa myöskään parisuhteeseen tarvi pyrkiä, usein se ei toimisikaan (minun virhe exäni kanssa oli juuri se, että koska tunsin että löysin sielunkumppanin, yritimme parisuhdetta, mutta ei se toiminut sillä tasolla ollenkaan koska ikäero, "kemia" yms). 

Vierailija
168/224 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme että tämän palstan naiset voivat olla miesten kanssa missään tekemisissä, kun näyttää olevan niin valtavan epäluuloinen suhtautuminen kaikkeen mitä miehet tekee, jopa siihen että on kaverina kaunis nuori nainen. Ihan oikeasti, kyllä mies ja nainen voi olla keskenään pelkästään ystäviä. Tai mies voi olla jollekin ikään kuin isähahmo. AP tässä kertoo ettei ole edes mitään seksuaalisuuteen viittaavia viestejä, ja silti jotkut epäilee kaikkea että himoitsee sitä naista salaa yms. Ei välttämättä ollenkaan, voi tosiaan olla että ihmisinä sopivat hyvin yhteen ja siksi ovat KAVEREITA. 

Vierailija
169/224 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies vannoo, ettei heidän välillään ole mitään romanttista, kauhistuu jopa epäilyistäni ja suuttuu. Kuitenkaan hän ei voi kuulemma elää ilman tuota naista. Eikö tämä ole täysin ristiriitaista?

Ap

Ei. Esim. minulla on miespuolinen paras ystävä, jonka kanssa olen tuntenut siitä asti kun minä olin 16. En todellakaan nyt 30 vuoden jälkeen minkään parisuhteen takia suostuisi tästä kultaakin kalliimmasta ystävyydestä luopumaan. Parisuhteita meillä molemmilla on vuosikymmenten varrella tullut ja mennyt, mutta meidän ystävyys on säilynyt. Se on myös pysynyt pelkkänä ystävyytenä, myös silloin kun molemmat on olleet sinkkuja.

Vierailija
170/224 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaista tänä heidän yhteydenpitonsa sitten on? Mikset kysy naiselta? 

Tuohan laittaa mielikuvituksen liikkeelle, jos nainen onkin salattu tytär? Tai tytärpuoli? Maksettu seuralainen? Kovin fiksu mies ei selvästikään ole kun noin käyttäytyy lietsoen epäluuloa.

Jos mies kieltäytyy kertomasta mikä juttu tuo oikein on, niin pakottaa ei voi. Se on sitten goodbye, ainakin itselle olisi. Salaisuudet suhteessa eivät ole hyväksi.

Lukaisin salaa heidän whatsapp-viestinsä, niin ne olivat tyyliä "ostin tällaiset kengät ja kuva", "löysin kirppikseltä kaapin, jonka aion maalata". Sitten oli syvällistä pohdintaa elämästä, uskonnosta, jne. Mies kannusti naista opiskelemaan, koska tunsi hänen menestyksestään ylpeyttä, jne. 

Ap

Kuulotaa täysin viattomalta isälliseltä / kaverilliselta suhteelta. Ja juuri tuo kiinnostusta hengellisyyteen/uskontoon voi olla sellainen mikä antaa yhteistä isojen ikäerojen ylikin, koska nykymaailmassa niin harvan kanssa voi niistä jutella. 

Vierailija
171/224 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaa miten olet ap niitä viestejä nähnyt? Onko mies näyttänyt niitä vai oletko tutkinut salaa hänen puhelintaan?

Tutkin salaa hänen puhelintaan, kun tilaisuus siihen koitti. Viestit olivat täysin viattomia siltä ajalta, mitä kerkesin niitä katsomaan. 

Ap

Vierailija
172/224 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässähän on saattanut käydä niin, että isätön tyttö on löytänyt isähahmon ja lapseton mies itselleen tyttären. Jos mies tietää, ettei voi saada lapsia, tuo tyttö saattaa olla hänelle lapsen korvike, ja siksi todella tärkeä.

Tahtoisin uskoa näin, koska mies on tosi suoraselkäinen ihminen. Mutta miksi ihmeessä hän ei voisi sanoa sitä minulle suoraan? Ihailtavaahan tuollainen ainoastaan olisi. Vai onko niin, että hän kuvittelee jo valmiiksi, etten uskoisi kuitenkaan.

Ap

Jos mies itse on kehunut itseään suoraselkäiseksi ja rehelliseksi niin silloin varsinkin pitäisi kellojen soida.

Joku voi vaikuttaa suoraselkäiseltä ja rehelliseltä, mutta silti salailla joitain asioita. Olin jo kihloissa yhden suoraselkäisen oloisen miehen kanssa, kun vasta sain tietää, että hän oli ollut naimisissa ennenkin. Hän oli puhunut siitä naisesta ikäänkuin satunnaisena tyttöystävänä, mutta vasta myöhemmin sain tietää, että se olikin ollut vihitty vaimo. Ja se laittaa juuri miettimään, jos mies kykenee yhyä aikaa vaikuttamaan rehelliseltä ja toisaalta samaan aikaan salaamaan jotain isoa, siihenhän vaaditaan poikkeuksellista valehtelijankykyä.

Vierailija
173/224 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo eipä ruokita trollia enempää. Ihan hyvä kunnes tuli tämä uskonnollisuus ja viestien lukeminen, sekä kunnioittavat naapurit. 3,5/5

Vierailija
174/224 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kuulotaa täysin viattomalta isälliseltä / kaverilliselta suhteelta. Ja juuri tuo kiinnostusta hengellisyyteen/uskontoon voi olla sellainen mikä antaa yhteistä isojen ikäerojen ylikin, koska nykymaailmassa niin harvan kanssa voi niistä jutella."

Tätä itsekin ajattelin ja siksi tuntuisi kamalalta luopua miehestä, johon on ennättänyt jo rakastua. Kuitenkin ne viestit, joita itse häneltä saan, ovat eri tavalla romanttisia... 

Ap

Vierailija
175/224 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos mies itse on kehunut itseään suoraselkäiseksi ja rehelliseksi niin silloin varsinkin pitäisi kellojen soida."

Ei, vaan tällaisen kuvan sain naapurilta, jonka kanssa lyhyesti juttelin. Tuntui arvostavan häntä kovasti, pitävän sellaisena tukipilarina, peruskalliona.

Ap

Vierailija
176/224 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo eipä ruokita trollia enempää. Ihan hyvä kunnes tuli tämä uskonnollisuus ja viestien lukeminen, sekä kunnioittavat naapurit. 3,5/5

No minä varmistuin trollista jo tuossa vaiheessa, kun miehen kotona on kehystetty kuva tästä naisesta juhlapuvussa. Kas kun sen edessä ei vielä palanut kynttilä ;)  Sen voi lisätä ensi kerralla.

Vierailija
177/224 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Joo eipä ruokita trollia enempää. Ihan hyvä kunnes tuli tämä uskonnollisuus ja viestien lukeminen, sekä kunnioittavat naapurit. 3,5/5"

Kerroin asiat juuri niin kuin ne ovat. Jos ne vaikuttavat trollaukselle, niin en minä sille mitään voi.

Ap

Vierailija
178/224 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäpä me täällä sille voimme, jos tällainen jantteri on käsityksesi unelmamiehestä.

Pidä hyvänäsi ja niinhän sinä olet jo päättänyt tehdäkin. 

Vierailija
179/224 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies hyvin uskonnollinen? 

Nuoreen naiseen voi liittyä jotakin naisen kokemaa traumaa, jota ei voi paljastaa muille. Ja tämä miws sitten auttaa häntäkin isänsä lisäksi. 

Vierailija
180/224 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en jaksaisi vatvoa tällaista asiaa kovinkaan pitkään.

Kertoisin miehelle, että asia vaivaa mieltäni ja että toivoisin miehen ymmärtävän ja kertovan minulle mistä tuntevat. En myöskään pillastuisi, jos paljastuisi jotain mistä en pidä, vaan maltillisesti tarpeen mukaan pohtisin mitä teen.

Jos mies ei edelleenkään pysty keskustelemaan asiasta, sanoisin että sitten valitettavasti emme voi tapailla enää,  koska asia jää vaivaamaan enkä näe  suhteella luottavaista tulevaisuutta. Ja lähtisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi