Tapailumiehen outo suhde nuoreen naiseen
Vuosien etsimisen jälkeen koin löytäneeni täydellisen miehen. Fiksun, empaattisen, komean ja urallaan menestyneen. Kerran pitkästä liitosta eronneen, mutta lapsettoman. Kaikki olisi välillämme enemmän kuin hyvin, ellei hän kaveeraisi noin 30 vuotta itseään nuoremman naisen kanssa. Tämä tuttavuus on kestänyt ilmeisesti naisen teinivuosista lähtien. Asia hiertää minua miltei jatkuvasti ja aiheuttaa huonommuuden tunteita. Tiedän miehen tapailleen myös muita naisia, ja tuolloinkin tämä nuorempi nainen on ollut koko ajan kuin haamu taka-alalla. Kun otan asian puheeksi, mies toteaa kyseisen naisen olevan ihminen, jota ilman hän ei voi elää. Onko tällaista suhdetta mitään järkeä jatkaa?
Kommentit (224)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kuulotaa täysin viattomalta isälliseltä / kaverilliselta suhteelta. Ja juuri tuo kiinnostusta hengellisyyteen/uskontoon voi olla sellainen mikä antaa yhteistä isojen ikäerojen ylikin, koska nykymaailmassa niin harvan kanssa voi niistä jutella."
Tätä itsekin ajattelin ja siksi tuntuisi kamalalta luopua miehestä, johon on ennättänyt jo rakastua. Kuitenkin ne viestit, joita itse häneltä saan, ovat eri tavalla romanttisia...
Ap
Onko unelmiesi mies vain "tapailumies" vai miesystäväsi / seurustelukumppani? Tapailu kuulostaa minun korviini vielä aika kepeältä, ehkä enemmän tutustumisvaiheen menolta. Mietin vaan, kun olet jo rakastunut häneen. Miten pitkään olette olleet yhdessä?
Olemme olleet yhdessä muutamia kuukausia ja tulemme olemaan tästä eteenpäinkin. Rakastan häntä kehoni jokaisella solulla. Rohkaisin itseni ja otin yhteyttä suoraan tuohon kyseiseen naiseen. Häneltä sain vastaukset kysymyksiini, jotka olivat aivan muuta, mitä olin peloissani olettanut. Oikeastaan ne saivat minut näkemään miehen entistäkin paremmassa valossa. Eniten sydäntäni kuitenkin lämmitti, miten iloinen tuo nuori nainen oli minut tavatessaan.
Ap
no, ehkä kuten mulla. olen kohta 60 ja mulla on 26 v naispuolinen ystävä (ei siis tyttöystävä tms)
Olipas ihan höpöhöpöketju. Ap oli trolli.
Tämä ketju on malliesimerkki trollailusta. Aloitus, joka herättää riittävästi tunteita ja riittävän "hölmöä" kommentointia ap:ltä aina silloin tällöin. Kun keskustelu alkaa hiipumaan, ap alkaa kirjoitella useammin ja provosoivammin, mutta ongelmaksi muodostuu, että alkaa puhumaan huomaamatta itseään pussiin. Lopulta ap itsekin kyllästyy ja tekee ns. loppukaneetin. Loppu hyvin, kaikki hyvin.
Ei se ole pettämistä koska kondomi on välissä. Nuori nainen pitää miehen viriilinä sinullekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tässä huomaa miten miehiä kohdellaan, mies on muka heti jollain tavalla viallinen, jos on tekemisessä jonkun nuoremman ihmisen kanssa. naisille vaaditaan oikeuksia ja tasa-arvoa, mutta samalla miehet laitetaan johonkin karsinaan ja nämä katkerat naiset sanelevat kenen kanssa mies saa olla tekemisissä, kenen kanssa jutella yms... shaipaa. katsokaa peiliin ja yrittäkää miettiä jos pienillä aivoilla pystytte, pistää kyllä vihaksi, tämä mies viha!
hyvin kirjoitettu ja niin totta! itse olen 24v nainen ja käyn 77v miehen kotona auttelemassa ruuanlaitossa ja muissa askareissa. käymme myös museoissa ja teatterissa ja meistä on tullut todella hyvät ystävät. ihana saada vanhemman ihmisen näkemyksiä moniin asiohin, jotka itseä mietityttää. olenko minä tai tämä kyseinen mies nyt jotenkin omituisia/viallisia, mitäköhän meistä vielä paljastuu!
Jännästi aivan identtisellä tavalla kirjoitettu, kuin edellinen viesti. Yksinkertaisin selitys on usein oikea, eli vastaat itsellesi.
nuori nainen on henkisesti jälkeen jäänyt ja tapailumiehesi odottaa, että nainen ihastuisi häneen. miehesi haluaisi seksisuhteen tuon nuoren kanssa, mutta ainakaan vielä näin ei ole käynyt. miehesi on myös jälkeenjäänyt henkisesti, jos on samalla tasolla 30 vuotta nuoremman kanssa. sinä olet välimalli paremman puutteessa. suosittelen jättämään pedon vonkaamaan ihan itsekseen ja sille nuorelle antaisin jonkun tukilinjan puhelinumeron.
Olkoon trolli tai ei, mutta liian nuorten naisten seurassa viihtyvät setämiehet on joka tapauksessa aika epäilyttäviä. Oman hyvinvoinnin kannalta on parempi ottaa etäisyyttä näihin outoihin tyyppeihin. Ajattele jos tällaisia nuoria ystävättäriä onkin enemmän, ja hän ostaa heille esim. kaljaa, sidukkaa, viinaa, tupakkaa jne. antaa rahaa ja ehkä harrastaa jotain seksijuttujakin, esim. käy netissä katsomassa jotain tytön herutus instakuvia tms. Aikuisena ihmisenä olisit velvollinen tekemään lasun. En todellakaan haluaisi olla mukana missään tuollaisessa!
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju on malliesimerkki trollailusta. Aloitus, joka herättää riittävästi tunteita ja riittävän "hölmöä" kommentointia ap:ltä aina silloin tällöin. Kun keskustelu alkaa hiipumaan, ap alkaa kirjoitella useammin ja provosoivammin, mutta ongelmaksi muodostuu, että alkaa puhumaan huomaamatta itseään pussiin. Lopulta ap itsekin kyllästyy ja tekee ns. loppukaneetin. Loppu hyvin, kaikki hyvin.
Voisin tietenkin väittää, etten ollut trolli, mutta eipä oma elämäni sillä miksikään muuttuisi. Tarvitsin alkusysäyksen asiassani eteenpäin ja sain sen täältä. Lukiessani toinen toistaan hurjempia spekulaatioita ahdistus sisälläni kasvoi siihen pisteeseen, että todennäköisesti sydämeni olisi pettänyt, jos olisin jatkanut samaa rataa. Olin jo korviani myöten rakastunut, mutta samalla pelkäsin, että minua pidetään pilkkanaan. Että rakastamani mies haaveilee naisesta, jota ei voi saada ja siksi tyytyy minuun. Asia kääntyi kuitenkin kannaltani parhain päin ja olen siitä erittäin onnellinen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
nuori nainen on henkisesti jälkeen jäänyt ja tapailumiehesi odottaa, että nainen ihastuisi häneen. miehesi haluaisi seksisuhteen tuon nuoren kanssa, mutta ainakaan vielä näin ei ole käynyt. miehesi on myös jälkeenjäänyt henkisesti, jos on samalla tasolla 30 vuotta nuoremman kanssa. sinä olet välimalli paremman puutteessa. suosittelen jättämään pedon vonkaamaan ihan itsekseen ja sille nuorelle antaisin jonkun tukilinjan puhelinumeron.
Miehellä on luultavasti emotionaalinen vamma/perversio jossa tunne-elämä ja seksuaalisuus purkautuu tällaisena pakkomielteisyytenä hyvin nuoriin naisiin. Kehitystä ei ole tuohon ikään tapahtunut - tuskin tapahtuukaan. Irvokas ihmistyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehellä on luultavasti emotionaalinen vamma/perversio jossa tunne-elämä ja seksuaalisuus purkautuu tällaisena pakkomielteisyytenä hyvin nuoriin naisiin. Kehitystä ei ole tuohon ikään tapahtunut - tuskin tapahtuukaan. Irvokas ihmistyyppi.
Eli sinun mielestäsi on outoa että ihmiset seurustelevat muidekin kuin oman ikäluokkansa ja sukupuolensa edustajien kanssa?
Voi hyvä luoja, miehellä on ystävänä nainen?? Hakeudu ap hoitoon jos et suvaitse miehellä naisystävää... onko sulla kaikki kunnossa...???
Voi äly! Miten totaalisen pähkähullu ketju:D Siis luuletteko muka IHAN OIKEASTI, ettei nuori nainen ja vanhempi mies voi olla normaalissa ystävyyssuhteessa ilman, että mies on narsissi ja cekcinostaja ja nainen lapsen tasolle jäänyt epävakaa persoona. Olen itse 27-vuotias nainen ja tuntenut 19-vuotiaasta saakka mua yli 30 vuotta vanhemman miehen. Tutustuin häneen erään hieman erikoisemman kiinnostuksen kohteen kautta (ei liity millään tavalla cekciin) ja vuosien kuluessa ystävyytemme on syventynyt entisestään. Samanaikaisesti hänellä on ollut naisystäviä, joista jotkut olen jopa tavannut. Myös itse seurustelen ja mun poikaystäväkin on ystävystynyt kyseisen miehen kanssa.
Nyt, kun kaikki on ratkennut onnellisesti, ap voisi kutsua miesystävänsä ja tämän ystävän yhteiseen huikeaan elämysseikkailuun. Tämä yhdistävä kokemus pyyhkäisisi pois menneisyyden varjot ja laskisi perustan teidän kaikkien kolmen pysyvälle ystävyydelle.
Kutsu mies ja hänen ystävänsä kanssasi kaupunkiseikkailuun ja tarjoa heille herkullinen illallinen. Silloin näet, kuinka hyvin pystytte toimimaan yhdessä, onko teillä sama maku ja kaupan päälle teillä on tilaisuus henkevään keskusteluun. Jos kaikki natsaa, siinä on sinulle ja miehellesi hyvän parisuhteen rakennuspuita enemmän kuin tarpeeksi ja samalla löydät uuden luotettavan ystävän.
Varhaisaamun hiljaisina hetkinä pyörii kaupungin puistoissa omistajiltaan karanneita frettejä ihan vilisemällä. Varustutukaa pienellä pitkävartisilla atraimilla. Kun ensimmäinen utelias fretti tulee nuuskimaan teitä, on iskun paikka.
Sitten vain kotiin ja nylkypuuhiin. Nylkemisen jälkeen paloitelkaa fretti pienellä lihakirveellä 8-10 osaan. Ja valmistusohje on seuraava:
Kuumenna paistinpannu ja loruta siihen öljyä. Paistele fretin osia niin, että ne saavat kunnon paistopinnan. Lado palaset uunipataan ja ripottele päälle suolaa ja mustapippuria.
Kuori neljä porkkanaa ja leikkaa ne renkaiksi ja kaksi sipulia pieniksi lohkoiksi. Lisää muutama pieni pala palsternakkaa Lisää porkkana-, palsternakka- ja sipulipalat pataan. Kaada lihojen päälle vettä niin että ne peittyvät.
Laita pata 200 asteiseen uuniin ja anna olla siellä noin 2 tuntia, laske lämpöä tämän jälkeen 180 asteeseen ja hauduta kannen alla 1,5-2 tuntia.
Kun liha alkaa irrota luista, lisää runsas desilitra kermaa ja sekoittele. Laita vielä 150 asteeseen ja anna olla noin 45 min.
Tässä saat samaan pakettiin jännittävän seikkailun, saumatonta yhteistyötä vaativan urakan ja romanttisen herkkuhetken. Ja vaikka yhteistyönne ei toimisikaan kovin hyvin, olette kaikki kuitenkin yhtä hienoa kokemusta rikkaampia.
Vierailija kirjoitti:
Nyt, kun kaikki on ratkennut onnellisesti, ap voisi kutsua miesystävänsä ja tämän ystävän yhteiseen huikeaan elämysseikkailuun. Tämä yhdistävä kokemus pyyhkäisisi pois menneisyyden varjot ja laskisi perustan teidän kaikkien kolmen pysyvälle ystävyydelle.
Kutsu mies ja hänen ystävänsä kanssasi kaupunkiseikkailuun ja tarjoa heille herkullinen illallinen. Silloin näet, kuinka hyvin pystytte toimimaan yhdessä, onko teillä sama maku ja kaupan päälle teillä on tilaisuus henkevään keskusteluun. Jos kaikki natsaa, siinä on sinulle ja miehellesi hyvän parisuhteen rakennuspuita enemmän kuin tarpeeksi ja samalla löydät uuden luotettavan ystävän.
Varhaisaamun hiljaisina hetkinä pyörii kaupungin puistoissa omistajiltaan karanneita frettejä ihan vilisemällä. Varustutukaa pienellä pitkävartisilla atraimilla. Kun ensimmäinen utelias fretti tulee nuuskimaan teitä, on iskun paikka.
Sitten vain kotiin ja nylkypuuhiin. Nylke
Tuon minä toteutan. Ihku ajatus 💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕
Ja ei ole yhtään outoa, että mies ei pysty tuosta puhumaan vaikka se nuorikko pystyy? Kuulostaa nyt, että ap:lla on vaaleanpunaiset lasit kovilla vahvuuksilla.
Jos miehellä ei olisi salattavaa (esim tunnepuolella), niin miksi ei olisi voinut heti kertoa avoimesti kaikkea, vaan "sulkeutui"?
Vierailija kirjoitti:
Sitten vain kotiin ja nylkypuuhiin. Nylke
Et käy ihan täysillä valoilla...
Mikä mällíränní näitä juttuja keksii? Ja sadat naiset tykkäilee, víttumehut roiskuen.
Ap, haista paska!