Jos joku kertoisi että tuntee olonsa vaivaantuneeksi seurassasi?
Niin tuppaisitko tahallasi seuraan ihan huvin vuoksi?
Kommentit (27)
En tietenkään tuppautuisi. Vähän surullista jos joku tuntee niin ja kyllä niin on käynytkin
Kysyisin, miksi, ja muuttaisin asian, jos pystyisin. Jos en, en tietenkään altistaisi ko. ihmistä itselleni yhtään enempää kuin olisi pakko.
Ei kannata provosoida enempää. Siihen on syynsä jos joku niin tuntee. Saatat olla epäasiallinen, ilkeä tai muuten tyhmä.
Olin valtavan ihastunut erääseen ja myönsin asian. Nauttii huomiosta ja ihailusta vaan. Niin sanoin sitten suoraan että olo on epämukava ja vaivaantunut, kun tahallaan härnää tilanteissa joista en pääse pois. Ei ole osannut lopettaa. ap
Itsellä tulee tietyssä seurassa epämiellyttävä olo. Otan etäisyyttä, koska ei tee hyvää omalle psyykelle. Sellaista nälvivää ja vähättelevää käytöstä
Itseä hävettää kaikki vasemmisto feministi vegaanit. Olen vaan lopettanut tapaamasta. Ehkä ne viisastuu mutta tuskin. Päässähän niillä on vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Olin valtavan ihastunut erääseen ja myönsin asian. Nauttii huomiosta ja ihailusta vaan. Niin sanoin sitten suoraan että olo on epämukava ja vaivaantunut, kun tahallaan härnää tilanteissa joista en pääse pois. Ei ole osannut lopettaa. ap
Kuulostaa vähän oudolta. Miksi se käyttäytyy noin? Kertoiko se vaan nauttivansa huomiosta, mutta ei itse pidä sinusta?
Vierailija kirjoitti:
Itsellä tulee tietyssä seurassa epämiellyttävä olo. Otan etäisyyttä, koska ei tee hyvää omalle psyykelle. Sellaista nälvivää ja vähättelevää käytöstä
Ylistetään toisiaan jos useampi paikalla ja yhtä kohtaan käyttäydytään kuin olis ilmaa. Kukin voi itse miettiä miltä se tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa vähän oudolta. Miksi se käyttäytyy noin? Kertoiko se vaan nauttivansa huomiosta, mutta ei itse pidä sinusta?
Kyllä hän varmasti minusta pitää, mutta haluaa olla kaveri. Olen varattu itse nyt enkä halua olla hänen kaverinsa. Ei ole ihan normaali mielestäni. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hän varmasti minusta pitää, mutta haluaa olla kaveri. Olen varattu itse nyt enkä halua olla hänen kaverinsa. Ei ole ihan normaali mielestäni. ap
Mulle tulee siis sellainen olo, että en kelvannut hänelle, mutta nyt kun mulla on joku toinen niin haluaa lähestyä. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, kerrataan.
Sä olit ihastunut siihen, se ei ilmeisesti ollut suhun silloin kun tunteistasi kerroit, joten ei tullut säpinää.
Nyt olet jonkun toisen kanssa ja tämä ex-ihastuksesi pörrää nyt sun ympärillä, vaikka pyydät, että painuisi matkoihinsa.
Ymmärsinkö oikein?
Juu, juurikin näin. Kun olin häneen ihastunut, molempien tilanne oli vähän haastava. En ikinä saanut selville kuinka kiinnostunut oli minusta. Välillä oli ja välillä ei. ap
Kysyisin syytä että mikä minussa saa hänet vaivautuneeksi ja yrittäisin muutaa siltä osin tapojani.
Eli vaivaannuttava oloni tulee siitä, että hänestä voimme olla ihan hyvin kavereita ja minä en halua. ap
Sellaisessa tilanteessa tulee ainakin tosi ikävä tunne, kun on itse tehnyt jotain oikeasti tärkeää ja onnistunut siinä esim. töissä ja se mainitaan vain ohimennen palaverissa ja heti sen jälkeen aletaan kehua jotain toista henkilöä vuolaasti jostain perustehtävästä. Parempi olisi olla edes mainitsematta sitä, missä joku on onnistunut, jos se pitää ikäänkuin mitätöidä jonkun toisen ylitsevuotavilla kehuilla paljon tavallisemmasta asiasta heti perään. En minä mitään kehuja tarvitse, mutta tuollainen tuntuu ikävältä ja tulee vaikea olo.
Vierailija kirjoitti:
Eli vaivaannuttava oloni tulee siitä, että hänestä voimme olla ihan hyvin kavereita ja minä en halua. ap
Miks et voi olla kaveri?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks et voi olla kaveri?
Koska olin häneen ihastunut ja koen fyysisesti puoleensavetävänä, ja hän tietää tämän. Mulla on jo omat kaverit.
Vierailija kirjoitti:
Kerro sille että nyt olet huomannut minkälainen urpo on kyseessä, ja ihastuksesi haihtui saman tien. Nyt olet vaivautunut vain siksi, että koet niin valtavaa myötähäpeää.
No riippuu millätavalla vaivaantuu seurastani?