Jos joku kertoisi että tuntee olonsa vaivaantuneeksi seurassasi?
Niin tuppaisitko tahallasi seuraan ihan huvin vuoksi?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin valtavan ihastunut erääseen ja myönsin asian. Nauttii huomiosta ja ihailusta vaan. Niin sanoin sitten suoraan että olo on epämukava ja vaivaantunut, kun tahallaan härnää tilanteissa joista en pääse pois. Ei ole osannut lopettaa. ap
Kerro sille että nyt olet huomannut minkälainen urpo on kyseessä, ja ihastuksesi haihtui saman tien. Nyt olet vaivautunut vain siksi, että koet niin valtavaa myötähäpeää.
Hei, tämähän on hyvä idea! :) ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli vaivaannuttava oloni tulee siitä, että hänestä voimme olla ihan hyvin kavereita ja minä en halua. ap
Miks et voi olla kaveri?
Koska olin häneen ihastunut ja koen fyysisesti puoleensavetävänä, ja hän tietää tämän. Mulla on jo omat kaverit.
Ihastuksetkin laantuu aikanaan, vaikka pieni vire voikin jäädä taustalle senkin jälkeen. Mutta mitä se haittaa? Toki jos se on persoonana todella rasittava niin ei kannata kaveerata ja siinä tapauksessa hyvä ettei tullut suhdettakaan.
En tuppaisi, pahoittelisin ja kysyisin, haluaako kertoa miksi. Välttelisin parhaani mukaan, tavatessa tervehtisin kohteliaasti mutta muuten pyrkisin ignoraamaan täysin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli vaivaannuttava oloni tulee siitä, että hänestä voimme olla ihan hyvin kavereita ja minä en halua. ap
Miks et voi olla kaveri?
Koska olin häneen ihastunut ja koen fyysisesti puoleensavetävänä, ja hän tietää tämän. Mulla on jo omat kaverit.
Ihastuksetkin laantuu aikanaan, vaikka pieni vire voikin jäädä taustalle senkin jälkeen. Mutta mitä se haittaa? Toki jos se on persoonana todella rasittava niin ei kannata kaveerata ja siinä tapauksessa hyvä ettei tullut suhdettakaan.
Mä tunnen oloni noloksi ja nöyryytetyksi hänen seurassaan, eiköhän se ole jo ihan riittävä syy?
Ei mun tarvitse hänen takiaan olla kaveri kaiketi?
ap
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata provosoida enempää. Siihen on syynsä jos joku niin tuntee. Saatat olla epäasiallinen, ilkeä tai muuten tyhmä.
Tai sitten se vaivaantunut on itse jotenkin häiriintynyt, ilkeä tai muuten tyhmä.
Joka tapauksessa kannattaa pysyä loitolla, jos vain suinkin voi. En minä kyllä mitään työpaikkaa lähtisi tuollaisen takia vaihtamaan. Vaivaantunut osannee itsekin vältellä minua tarvittaessa.
Eikä mun ole mielestäni pakko olla kenenkään kaveri väkipakolla? Mun kumppani voisi myös "närkästyä" tällaisesta kaverista. ap