En löydä miestä jolla olisi yhtä hulvaton huumori kuin itselläni
Minulla on nakspuolisia ystäviä, joiden kanssa nauretaan ihan älyvapaille jutuile ja huumori on välillä tosi mustaakin. Mutta en löydä sellaista miestä, jonka kanssa olisi samanlainen huumori. Useat ovat aika totisiakin tai eri asiat naurattaa. Olen jo antamassa periksi ja ehkä vietän loppuelämäni ilman miestä
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Naisten musta huumori = kaikki sellainen mistä kukaan vähemmistöön kuuluva ei voi loukkaantua
Voi kun kuulisit millaista huumoria minä kiskon vähemmistöistä.. esim jos olet katsonut Ricky Gervaisin Armageddon -standupin Netflixistä, se myös kuvastaa sitä mikä ruokkii minun huumoria. Se on mustaa, erittäin synkkää ja kieroa.
Vierailija kirjoitti:
Stand-up koomikkojen puheista päätelen naisten "hulvaton" huumori käsittelee useinmiten oman alapään asioita
Tosi harva stand-up koomikko on todella hauska. Oli mies tai nainen.
Vierailija kirjoitti:
AP vaikuttaa tyhjännaurajalta
Sä vaikutat tylsimykseltä.
Ei säikyttämisessä ole mitään hauskaa.
Tosi harva ihminen haluaa olla jonkun såikyttelijän kanssa. Siinä sun ongelmas.
Vierailija kirjoitti:
Kavahdan jos nainen luonnehtii huumoriaan hulvattomaksi. Kyseessä on silloin luultavasti hyvin itsekeskeinen ja huumorintajuton hölisijä. Sillä on lapselliset maneereista joita pitää hauskana ja kuvittelee uppoavan kaikkiin, mutta on yksinkertainen ja herkkänahkainen loukkaantumaan sekä muiden huumorista että siitä ettei häntä ymmärretä.
Juuri sinunlaisesi kierrän kaukaa. Ei hulvaton huumori tee ihmisestä itsekeskeistä.
Mistä kaveripiirisi on ammentanut huumorinkäyttönsä? Joistain teinijutuistako? Voisitko kuvitella itse perehtyväsi erilaisiin huumorin lajeihin vai oletko jo jämähtänyt vanhaan ja tuttuun? Odotatko, että joku kiva mies säikäyttelisi sinua pari kertaa päivässä, vai millainen pitäisi olla?
Vierailija kirjoitti:
Tosi harva ihminen haluaa olla jonkun såikyttelijän kanssa. Siinä sun ongelmas.
Mun mielestä on just hauskaa kun joku säikäyttää.
-ap
Miten ap etupylly pyypyy, haisooko hyhhyh pahasti?
Moni antaa oikean huumorintajunsa näkyä vain tutussa seurassa. Tuntemattomassa seurassa huumorintaju pysyy tilanteeseen sopivana ja turvallisena.
Naks, toinen nainen märittelee mihen vain huumorin perusteella ja toinen pituuden perusteella. No täällä olisi pitkä mies joka pitää birttiläisestä mustasta huumorista ja on pitkä. Itse kyllä haluaisin naiselta muutakin kuin pituutta ja huumoria?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten musta huumori = kaikki sellainen mistä kukaan vähemmistöön kuuluva ei voi loukkaantua
Itse olen parin viimepäivän aikana nauranut oikein makoisasti esim sille poliisin julkaisemalle valvontakameran kuvalle, josta ei ota erkkikään selvää onko haussa oleva epäilty intiaani vaiko korealainen vai kenties saamelainen ja johon joku oli osuvasti sanaillut että "juokse sinä tumma, kun sun naamas on niin kumma".
Samaten nauratti eilen palstalta lukemani ilmaisu afrikkalaisesta m*rhakullista. Tuo saattaa hyvin jäädä omaankin sanavarastoon samaten kuin se ahdistelija heppikampikin..
En oo nähnyt tota kuvaa mutta nauroin jo sun kuvaukselle siitä :D
Heteromiehenä sanon, että vulvaton huumori on parasta.
Sorry, ei millään pahalla.
Vierailija kirjoitti:
Ei säikyttämisessä ole mitään hauskaa.
Häh ja mistä sinä keskustelet?
Fingerporin Rivo-Riitta on hulvattoman huumorin naiseuden stereotyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Monet miehet eivät myöskään innostu yhtään kun olen vaikka säikäyttänyt, mennyt piiloon tms. lapsellista. Aika äkkiä sen hoksaa jos toinen ei ole ollenkaan mukana jutuissa. Näen oikeastana missä vain tilanteessa jotain huumoria. Se on tavallaan tapa elää ja kepeyttää elämää.
-ap
Niinhän se tekee.
Sulla vaan tuntuu olevan joku esiintymisvaihde päällä. Ja hirvee vakava tarkkailu, että millainen joku mies on ja oman navan kyttäämiseen, että mitä kun meen piiloon, niin miten joku reagoi.
Että en ole ihan vakuuttunut sun huumorista ja sen tasosta.
itse tykkään tilannekomiikasta eniten.
Eli sen lisäksi, että ymmärtää samanlaista huumoria kuin sinä, pitää myös nauraa yhtä kovaa kuin sinä, ja samoille asioille?
Ihminen saattaa ymmärtää huumoria, vaikka ei sille ääneen nauraisikaan. on muitakin tapoja ilmaista ymmärtävänsä huumoria: esim. ilmeet tai samankaltaisten juttujen kertominen heti perään tai ...
Mutta jos sinulle on tärkeää nimenomaan se ääneen nauraminen, se on sitten sinulle tärkeää. Ja sinulla on oikeus etsiä kumppania, joka nauraa huumorillesi ääneen.
Vierailija kirjoitti:
Heteromiehenä sanon, että vulvaton huumori on parasta.
Sorry, ei millään pahalla.
Et sä kovin heterolta kuulosta. Ei pahalla.
Miksi sillä miehellä pitää olla samanlainen huumorintaju? Sinullahan on ystäviä, joiden kanssa ilmeisesti saat nauraa samoille jutuille. Jestas jos sen puolison pitäisi olevinaan olla sinun kopiosi.
AP vaikuttaa tyhjännaurajalta