Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En löydä miestä jolla olisi yhtä hulvaton huumori kuin itselläni

Vierailija
05.05.2024 |

Minulla on nakspuolisia ystäviä, joiden kanssa nauretaan ihan älyvapaille jutuile ja huumori on välillä tosi mustaakin. Mutta en löydä sellaista miestä, jonka kanssa olisi samanlainen huumori. Useat ovat aika totisiakin tai eri asiat naurattaa. Olen jo antamassa periksi ja ehkä vietän loppuelämäni ilman miestä

Kommentit (95)

Vierailija
41/95 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stand-up koomikkojen puheista päätelen naisten "hulvaton" huumori käsittelee useinmiten oman alapään asioita

Mä olen melko sysimusta huumorintajultani enkä voi sietää nykyajan stand-up-koomikkoja joiden jutun on enemmänkin ilkeitä ja ällöttäviä kuin tippaakaan hauskoja saati oivaltavia tai nokkelia.

Vierailija
42/95 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sen lisäksi, että ymmärtää samanlaista huumoria kuin sinä, pitää myös nauraa yhtä kovaa kuin sinä, ja samoille asioille?

Ihminen saattaa ymmärtää huumoria, vaikka ei sille ääneen nauraisikaan. on muitakin tapoja ilmaista ymmärtävänsä huumoria: esim. ilmeet tai samankaltaisten juttujen kertominen heti perään tai ...

Mutta jos sinulle on tärkeää nimenomaan se ääneen nauraminen, se on sitten sinulle tärkeää. Ja sinulla on oikeus etsiä kumppania, joka nauraa huumorillesi ääneen.

Mua ainakin henkilökohtaisesti piristää kuulla ihmisten nauravan, ihan noin ylipäätään. Suomalaisten pitäisi nauraa enemmän ja vapautuneemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/95 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aapee on hulvaton pelle?

Vierailija
44/95 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tykkää huumorintajuisista naisista= nainen nauraa miehen vitseille, vaikka ne olisi sanan typeriä. Nainen on hiljaa ja katsoo miestä ihaillen. 

Vierailija
45/95 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sillä miehellä pitää olla samanlainen huumorintaju? Sinullahan on ystäviä, joiden kanssa ilmeisesti saat nauraa samoille jutuille. Jestas jos sen puolison pitäisi olevinaan olla sinun kopiosi.

Eikö tuo nyt ole aika perustavanlaatuinen suhteen kannalta juttu, että huumorintajut natsaa yhteen? 

Vierailija
46/95 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisivuotiaalla pikkutytöllä tai -pojalla voi olla myös paljon itselleen hauskoja juttuja, mutta se huumori voi olla ihan erilaista kuin mitä taas aikuinen mies arvostaa, vaikka se aikuinen mies olisi kuinka huumorintajuinen. Jos sulla on jonkun viisivuotiaan jutut, niin en yhtään epäile, ettei edes huumorintajuiset miehet kiinnostu ja yhteisiä juttuja löydy.

Vierailija
47/95 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sen lisäksi, että ymmärtää samanlaista huumoria kuin sinä, pitää myös nauraa yhtä kovaa kuin sinä, ja samoille asioille?

Ihminen saattaa ymmärtää huumoria, vaikka ei sille ääneen nauraisikaan. on muitakin tapoja ilmaista ymmärtävänsä huumoria: esim. ilmeet tai samankaltaisten juttujen kertominen heti perään tai ...

Mutta jos sinulle on tärkeää nimenomaan se ääneen nauraminen, se on sitten sinulle tärkeää. Ja sinulla on oikeus etsiä kumppania, joka nauraa huumorillesi ääneen.

Mua ainakin henkilökohtaisesti piristää kuulla ihmisten nauravan, ihan noin ylipäätään. Suomalaisten pitäisi nauraa enemmän ja vapautuneemmin.

Aito, spontaani nauru piristää. Mutta teennäinen omille vitseille nauraminen ärsyttää. 

Vierailija
48/95 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aito, spontaani nauru piristää. Mutta teennäinen omille vitseille nauraminen ärsyttää. 

Mä nauran ihan aidosti omille vitseilleni :D 

Vierailija
49/95 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten musta huumori = kaikki sellainen mistä kukaan vähemmistöön kuuluva ei voi loukkaantua

Harvemminhan ne vähemmistöön kuuluvat loukkaantuukaan vaan herkimmin hernettä kiskoo keuhkoonsa juurikin ne omasta mielestään paremmat ihmiset jotka kuuluu enemmistöön vaikka asenteineen ovatkin vähemmistöä.

Vierailija
50/95 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
51/95 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paa nyt sitten joku vitsi malliksi

Vierailija
52/95 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei suhteessa huumori kiinnosta, vaan seksi.

Vierailija
53/95 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä ensi näkemältä voi mitenkään tietää, mikä on toisen mielestä hauskaa ja mikä ei. Me ollaan oman mieheni kanssa tilannekomiikan ja sanaleikkien ystäviä. Me naurettiin laivalla ihan tuntikausia, kun joku tuli laivan aulaan sisälle ja jäi pyörimään siihen. Hän kysyi laivan aulassa vastaanottamassa olleelta miehistön jäseneltä, missä täällä on turvatarkastus. Sitä me naurettiin pitkän aikaa, että tyyppi on tullut satamasta ja astunut jo laivaan ja kyselee vielä turvatarkastuksen perään. Ei ole tainnut tulla oltua laivalla ennen. Tahattomille sananmuuttoksille myös nauretaan, siis jos sanat on käännettynä jotain ihan muuta merkitykseltään. Vaikka liekitettyä kuhaa ja kukkakaalia. Yhdessä ravintolassa oli ruokalistalla kinkkuruukku, mitä naurettiin vedet silmissä, että eikö nämä yhtään mieti, mitä niillä on tarjolla.

Vierailija
54/95 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stand-up koomikkojen puheista päätelen naisten "hulvaton" huumori käsittelee useinmiten oman alapään asioita

Olen nainen eivätkä tuollaiset jutut naurata yhtään. Ei myöskään miesten alapääjutut, eikä ns. vessahuumori. Arvostan enemmän nerokasta ja tilannetajuista huumoria.

Vierailija
55/95 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sillä miehellä pitää olla samanlainen huumorintaju? Sinullahan on ystäviä, joiden kanssa ilmeisesti saat nauraa samoille jutuille. Jestas jos sen puolison pitäisi olevinaan olla sinun kopiosi.

Eikö tuo nyt ole aika perustavanlaatuinen suhteen kannalta juttu, että huumorintajut natsaa yhteen? 

En ole sama, mutta ei kyllä ole millään tavalla perustavanlaatuinen asia, että nainen ja mies nauravat samoille jutuille. Se on vain fakta, että samanlaista huumorintajua voi olla vaikea löytää. Toinen fakta on, että huumorintaju tutkimusten mukaan muuttuu ihmisen ikääntyessä. Nuoret nauravat eri asioille kuin vanhat. Joku kaksikymppinen ei voi mitenkään ymmärtää kuusikymppisen naurun aiheita, eikä ne jutut naurata. Omasta itsestäni voin sanoa, että olin nuorena kova nauramaan vitseille, mutta nyt viisikymppisenä saan huvitusta täysin erilaisista jutuista. Itseironia on kehittynyt vasta aikuisuuden myötä, eniten kymmenen viimeisen vuoden aikana. En pidä enää ilkeästä huumorista, jolla pilkataan ihmisryhmiä.

Vierailija
56/95 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten musta huumori = kaikki sellainen mistä kukaan vähemmistöön kuuluva ei voi loukkaantua

Itse olen parin viimepäivän aikana nauranut oikein makoisasti esim sille poliisin julkaisemalle valvontakameran kuvalle, josta ei ota erkkikään selvää onko haussa oleva epäilty intiaani vaiko korealainen vai kenties saamelainen ja johon joku oli osuvasti sanaillut että "juokse sinä tumma, kun sun naamas on niin kumma".

Samaten nauratti eilen palstalta lukemani ilmaisu afrikkalaisesta m*rhakullista. Tuo saattaa hyvin jäädä omaankin sanavarastoon samaten kuin se ahdistelija heppikampikin..

En oo nähnyt tota kuvaa mutta nauroin jo sun kuvaukselle siitä :D

Näemmä joku tosikko jo poistatti tuon lainaamasi viestin.

Vierailija
57/95 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen melko sysimusta huumorintajultani enkä voi sietää nykyajan stand-up-koomikkoja joiden jutun on enemmänkin ilkeitä ja ällöttäviä kuin tippaakaan hauskoja saati oivaltavia tai nokkelia.

Sen sijaan ällökin voi olla hauskaa kuten se ted2-leffan kohtaus spermapankissa jossa se näytehylly kaatui Johnin päälle ja ted totesi tämän olevan kuin nyt kuin kardashian..

Vierailija
58/95 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se on, että samaa huumorintajua et varmaan löydä. Ei minulla ainakaan ole puolison kanssa sama huumori, vaikka ollaan oltu yhdessä 25 vuotta eli vuodesta 1999 alkaen. Hän nauraa Kummelille, minä en. Se mitäs älämölöä täältä kuuluu- sketsi saa hänet aina huvittuneeksi. Minä taas en ymmärrä edes mille pitäisi nauraa. Luen Fingerporin sarjakuvia ja nauran niille, etenkin pikkutuhmille jutuille niissä. Mieheni ei jaksa niitä lukea. Hän nauraa, jos joku kaatuu jossain tahattomasti. Minusta siinä ei ole yhtään mitään hauskaa, kun voi sattua. Kun mieheni putosi tikkailta ja nilkka nyrjähti, sille hän nauroi pitkään. Siinä ei ollut minusta minkäänlaista komiikkaa, ja yleensäkin tapaturma on minusta ikävä asia eikä naurun aihe.

Hyvin me ollaan silti toimeen tultu. Huumori on minusta myös tietyllä tavalla yksityinen asia. En minä edes halua jakaa mietintöjäni Fingerporeista. Se riittää, että saan itse itselleni huvitusta niistä.

Vierailija
59/95 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on red flag -tyyppi. Itsekehu haisee. Epäkiinnostava.

Vierailija
60/95 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Itse tykkään sarkasmista ja älykkäästä huumorista ja en todellakaan jaksa miestä jonka huumori on jotain pieruhuumoria.