Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku voi elää sujuvaa arkea ilman talouspaperia?

Vierailija
05.05.2024 |

Itse käytän varmaan 10 arkkia päivässä.

Kommentit (104)

Vierailija
41/104 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavia varsinkin ne puoliarkilliset. Sellainen miniarkki ei edes riitä mihinkään.

Vierailija
42/104 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veskipaperinkin laitan, kun olen kuivannut pienemmän asian jälkeen, kuivumaan seuraavaa käyttöä varten. Ei haittaa, kun yksin asun eikä täällä käy ikinä vieraita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/104 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite käytän wc-paperia keittiössä ja wc-paperia myös nenäliinana. Ostan ehkä keskimääristä enemmän wc-paperia siis, mutta silti siinä säästää, kun ne arkit on niin pieniä, että vähemmän menee paperia hukkaan. Tokihan perinteisiä nenäliinoja vois käyttää useampaan kertaan, mutta minua jotenkin ällöttää niistää räästä kuivuneeseen nenäliinaan. Mieluummin otan kaksi arkkia puhdasta wc-paperia joka kerralle.

Vierailija
44/104 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhottavia varsinkin ne puoliarkilliset. Sellainen miniarkki ei edes riitä mihinkään.

Mä ostan aina näitä.

Vierailija
45/104 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan talouspaperia vain, kun wc-paperi on loppu ja rahat vähissä. Se on halvempaa ja puolitettuna korvaa ihan hyvin wc-paperin. Muuten käytän rättiä ja wc-paperia tasojen ja lattian pyyhkimiseen.

Vierailija
46/104 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen lapsia pärjäsin ilman talouspaperia. Kiireessä talouspaperi on helpompi. Se on myös hellempi käsille. Oma iho ei kestä sitä ratin jatkuvaa kastelua  ja huuhtelua. 

Vierailija
47/104 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Runkkaat 10 kertaa päivässä ja pyyhit talouspaperilla?

Minä käytän vehkeen pyyhkimiseen ja jälkien siivoamiseen wc-paperia. Talouspaperi on liian kovaa.

Vierailija
48/104 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ei voisi? Pelkkää tuhlausta ja haaskaustahan talouspaperi on. Tiskirätti löytyy ja uudelleen pestäviä riepuja olen leikellyt vanhoista t-paidoista, en keksi mitä muuta siltä saralta tarviaisin.

Eli kuivaat tiskirättiin tai vanhaan tpaitaan esim  uuniperunat? Nehän kannattaa kuivata jotta mausteet tarttuvat paremmin.

Vierailija
49/104 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni niin paljon rahaa talouspaperiin (satoja euroja vuodessa), että vaihdoin harsoihin. Käytän kahta puhdasta harsoa päivässä.

Vierailija
50/104 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti. Talouspaperi on täysin turha keksintö. Vessapaperi ja nenäliinat ovat tärkeitä.

Vierailija
51/104 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostan talouspaperia vain, kun wc-paperi on loppu ja rahat vähissä. Se on halvempaa ja puolitettuna korvaa ihan hyvin wc-paperin. Muuten käytän rättiä ja wc-paperia tasojen ja lattian pyyhkimiseen.

Talouspaperia ei saa laittaa pönttöön!!! Se ei hajoa. Tukkii putket.

Vierailija
52/104 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkeen pyyhkimiseen käytän vain wc ja talouspaperia. Luutua käytän vain silloin, kun luutuan lattiaa tai kuivaan suihkuhuonetta suihkun jälkeen. Wc ja talouspaperia menee kuukausittain rullakaupalla. Vähintään neljä rullaa molempia.

Vierailija
53/104 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän paperisia käsipyyhkeitä ja nenäliinoja. Näppärämmät ottaa, kuin talouspaperi. 

Vierailija
54/104 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Talouspaperi on niin kovaa, että persu on ruvella, jos sitä wc-paperina käyttää.

Vierailija
55/104 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ei voisi? Pelkkää tuhlausta ja haaskaustahan talouspaperi on. Tiskirätti löytyy ja uudelleen pestäviä riepuja olen leikellyt vanhoista t-paidoista, en keksi mitä muuta siltä saralta tarviaisin.

Eli kuivaat tiskirättiin tai vanhaan tpaitaan esim  uuniperunat? Nehän kannattaa kuivata jotta mausteet tarttuvat paremmin.

Eipä tule kys perunoita kyllä valmistettua, mutta se vähä mitä harvoin ruuanlaittoon liittyen paperia tarvitsen niin wc-papru hoitaa homman.

Vierailija
56/104 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostan talouspaperia, että sitä varalta on kaapissa. Menekki on yksi pussi (4 rullaa) 3 vuodessa. 

Vierailija
57/104 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän suurtalouskeittiöissäkään sählätä ohuiden talouspaperiarkkien kanssa. Ja siivoamiseenhan niistä ei ole, eikä puhdasta niillä tule.

Vierailija
58/104 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko toi yksi ja sama kirjoittaja kun käyttää koko ajan sanaa luutu? Se on luuttu!

Vierailija
59/104 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talous,vessa,printti -paperi, ei sillä niin väliä vaikka olisi raparperi, mutta tosia asiahan on se että pyyhkimään joutuu. Sehän johtuu tietysti siitä, että,jotta,koska kun;

Olemme vaimoni kanssa kärsineet jo vuosia hillitsemättömästä peräröpöttimen kutinasta. Saimme pahimman kutkat aisoihin aamuisalla granola annoksella, siirryimmehän tietenkin luonnollisesti peräteitse ruokintaan.

Granola, maustamaton jogurtti (valio), peräteitse nautittuna aamuisin, lieventää oloa. Aloittelijoille haluaisin antaa pienen vinkin, käytä vaippoja, vaipat pakkaa granolat tiukempaan pakettiin eikä mene pökkystimet lunariin. Ja mikä tärkeintä, rapsut kestävät pitempään.

Granolan täytteistä kesää!

-K68

Vierailija
60/104 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko toi yksi ja sama kirjoittaja kun käyttää koko ajan sanaa luutu? Se on luuttu!

Pyyhkimiseen tarkoitetusta rätistä käytän sanaa luutu. Luuttu on soitin, joka kehitettiin keskiajalla!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä