Miten joku voi elää sujuvaa arkea ilman talouspaperia?
Kommentit (104)
Eikö simulla ole keittiörättiä ja nenäliinaa?
Vierailija kirjoitti:
On, mutta ei näitä voi käyttää samoihin kohteisiin kuin talouspaperia.
Ap
Ilman talouspaperia pärjää paremmin kuin ilman WC-paperia.
Mäkin tarvitsen sitä moneen asiaan jatkuvasti. En pärjäisi ilman.
Vierailija kirjoitti:
Epähygieenista.
Runkkaat 10 kertaa päivässä ja pyyhit talouspaperilla?
Talouspaperi rullassa vaatii aina kaksi kättä, että paperin saa otettua.
Siksi käytän mieluummin muita tuotteita perinteisen talouspaperin sijaan.
Minä taas en ymmärrä, mihin sitä talouspaperia tarvitaan.
Miten ei voisi? Pelkkää tuhlausta ja haaskaustahan talouspaperi on. Tiskirätti löytyy ja uudelleen pestäviä riepuja olen leikellyt vanhoista t-paidoista, en keksi mitä muuta siltä saralta tarviaisin.
Erilaisia mikrokuituliinoja olen ostanut vuosia sitten, ne kestävät käytössä. Voi huuhdella pienemmät roskat ja läiskät, ja heittää pesukoneeseen aina välillä.
On ollut paketti talouspaperia jo usean vuoden. Ei ole vielä niin paljoa tarvinut että olisin avannut paketin.
En ole kahteenkymmeneen vuoteen ostanut talouspaperia. Kun lapset oli pieniä, käytin pukluihin harsoliinoja ja ne samat harsoliinat on edelleenkäytössä keittiössä talouspaperin korvikkeena. Niillä voi pyyhkiä mitä vaan ja ne kestää kuumaa pesua ja kuivuu nopeasti. Lisäksi on mikrokuituliinoja tiskirätteinä.
Käytän pestäviä liinoja pöytien pyyhkimiseen, sanomalehtipaperia koiranoksennukseen ym. ja nenäliinoja ja servettejä tarpeen mukaan. Lattian siivoukseen käytän vanhaan malliin luutua.
Lopetin talouspaperin oston arkikäyttöön silloin, kun rulla maksoi noin markan = yli 350 mk/vuosi. Sillä sai silloin aika hyvä ruokakassin.
Viimeksi olen tainnut ostaa 8 rullan pakkauksen juniorin valmistujaisiin n. 10 vuotta sitten, ja vieläkin on muutama rulla jäljellä. Paljonko aloittajalla ja muilla talouspaperin käyttäjillä menee siihen rahaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epähygieenista.
Kuinkakohan paljon ammattisiivoojat käyttävät talouspaperia?
Tiskirätit ja vauva-ajasta jääneet harsot ajavat saman asian.
Käytän wc-paperia talouspaperin sijalla sekä lakanoista ja pyyhkeistä leikattuja rääsyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epähygieenista.
Ei muuten ole kun ne voi pestä. Ja ihan vaan tiedoksi sinne serlalle, se helvetin typerä tekolammas teidän mainoksissa ei vetoa keneenkään. Potkut mainostoimistolle.
Hyvin.