Tuorehko suhde, missä vaiheessa voisi odottaa että seksi lähtee sujumaan?
Mulla on ihana uusi miesystävä. Haluan häntä valtavasti, ja kiihotun jo pienestä halailustakin. Mies on huomaavainen rakastaja. Seksikertoja takana vajaa kymmenen. Jotenkin seksi on yhä sellaista vähän hankalaa, vaikka kiihko on kummallakin kova. Sellaista jotenkin epävarmaa ja haparoivaa, kun taitaa kuitenkin vielä jollain tasolla jännittää.
Onko tää ihan normaalia? Pitäiskö tässä vaiheessa olla jo päässyt yli alkujännityksestä ja seksin sujua jotenkin rennommin? Takana pitkä liitto josta ero vuosi sitten, en yhtään muista miten joskus aiemmin on mennyt. Ollaan tapailtu pari kuukautta.
Puhutaan seksistä ja omista mieltymyksistä mielestäni vapautuneesti, eikä ole kehohäpeää tms joka rajoittaisi rentoutumista.
Missä vaiheessa tämän voisi kuvitella muuttuvan vai onko tässä nyt sitten kuitenkin väärä mies vierellä?
N43
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vuoden verran seksi ihanaa ja olet kosteena. Sit muuttuu etkä enään halua, eikä kostu. Näin meillä tapahtui
Maailman pitävin yhtälö, pätee aina: Näin meillä = Näin kaikilla.
Mitähän teillä oikeasti tapahtui kun noin huonosti kävi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sulla ongelma. Jos kumpikin haluaa niin ihan helposti opitte toisianne panemaan. Jos halua ei olisi niin sitten ihan toinen juttu
Ei ole välttämättä ihan näinkään. Kaikki eivät vain sovi seksuaalisesti yhteen, vaikka kuinka halua olisi.
Höpöhöpö. Jos värkit on sopivat ja halua on niin ihan turhaa sitä tekee asiasta ongelmaa
Vierailija kirjoitti:
TÄMÄ ON PROVO ja OTSIKKO KERTOO KOKO AIHEEN. Luulen jopa tunnistavani kirjoittajan.
Tässä on kyse että mies kirjoittaa kuinka 'kerran kovin nuorena meni noin 2 kk suhteessa joka päättyi kuitenkin ikävästi'. Silloin noin 20 vee se oli tommosta. Ei mitään kehohäpeää, mut ei 20-set mitään 'osanneet'. Nyt haluaisi olla hellä rakastaja tolle exälle. Silloin oli max 10 kertaa parissa viikossa kun asuivat eri paikkakunnilla. Max 10 kertaa tuli helposti täyteen. Nyt kommunikoi tuon ikivanhan exän kanssa ja kiihottuu pienimmästäkin.
Ongelma on kuitenkin se mitä elämässä on 'tässä välissä' tapahtunut ja mm pitkä suhde... eli tämän exän kanssa seksisuhteen aloittaminen voi olla haave joka ei koskaan tule toteutumaan.
Varmaan kiihottavaa kirjoittaa tämmöisiä avauksia. Antakaa ihmisten nauttia kirjoitusharrastuksestaan!
Ihania - siis oikeesti - nämä jotka kirjoittavat palstalle juttuja joissa todellisuus, satu ja
Kyllä te selvinnäkijät olette ihan oma lajinne. Kannattaisi käyttää taitoa taloudellisen hyvän hankkimiseen?
Tein itse sen virheen että odotin turha pitkään seksin sujuvan kun oli muuten hyvä mies kyseessä. Seksi oli kömpelöä ja hätäistä suoritusta joka piti saada alta pois. Ei pitkiä leikkejä eikä suurta kiihkoa. Menin kihloihinkin kun ajattelin ajan parantavan miehen suoritusta. seksi ei kuitenkaan parantunut vaikka kuinka yritin ehdottaa, ohjata, neuvoa ja tehdä kaikkeni seksissä. Lopulta erottiin. Kaikkia miehiä ei vaan oppiminen kiinnosta. Ehkä heikko libidokin syynä. Kaikki muu kiinnosti enemmän kuin seksi.
Seksi paranee heti kun perseseksi tulee kuvioihin
Vierailija kirjoitti:
Tein itse sen virheen että odotin turha pitkään seksin sujuvan kun oli muuten hyvä mies kyseessä. Seksi oli kömpelöä ja hätäistä suoritusta joka piti saada alta pois. Ei pitkiä leikkejä eikä suurta kiihkoa. Menin kihloihinkin kun ajattelin ajan parantavan miehen suoritusta. seksi ei kuitenkaan parantunut vaikka kuinka yritin ehdottaa, ohjata, neuvoa ja tehdä kaikkeni seksissä. Lopulta erottiin. Kaikkia miehiä ei vaan oppiminen kiinnosta. Ehkä heikko libidokin syynä. Kaikki muu kiinnosti enemmän kuin seksi.
"Kaikki muu kiinnosti enemmän kuin seksi." Tää on niin totta. Seksi on elämän suurimpia nautintoja ja siihen kannattaa kyllä panostaa oikein kunnolla.
Kiinnostaa myös tietää, missä mielessä seksi on "epävarmaa ja haparoivaa"? Ap kuitenkin ollut pitkässä suhteessa, joten itse suoritustekniikan luulisi olevan kunnossa. Eikö mies siis tiedä, mitä on tekemässä? Auttaisiko pari lasia viini rentouttamaan suoritusta?
Etkö sinäkin osallistu siihen seksiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kaikki muu kiinnosti enemmän kuin seksi." Tää on niin totta. Seksi on elämän suurimpia nautintoja ja siihen kannattaa kyllä panostaa oikein kunnolla.
Jos se on SINULLE suuri nautinto, niin välttämättä se ei ole sitä KAIKILLE. Minä nautin seksistä hyvän naisen kanssa, mutta en kuitenkaan valtaosan kanssa.
Osaako mies muuten käsitellä sua? Puhua, kosketella, huomioida jne. Jos ei niin se voi olla heijastaa myös makuukamariin.
No apua, jos takana on nolla seksikumppania, niin en usko et tuun mestariksi vielä 10 kerralla 😂 Kyse on mun mielestä enemmänkin siitä onko halua opetella tuntemaan toinen. Siihen voi uskoakseni mennä koko loppuelämä, ja mitäs sen väliä.
N32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se on SINULLE suuri nautinto, niin välttämättä se ei ole sitä KAIKILLE. Minä nautin seksistä hyvän naisen kanssa, mutta en kuitenkaan va
Yleisessä ja abstraktissa merkityksessä tämän totesin.
On kiva, että nautit seksistä hyvän naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
TÄMÄ ON PROVO ja OTSIKKO KERTOO KOKO AIHEEN. Luulen jopa tunnistavani kirjoittajan.
Tässä on kyse että mies kirjoittaa
Avaus on wanharouva Tyhjäpään miesvihaa, sekä manipulaatioyritelmiä.
43v nainen on jo kylmä tai lähes kylmä.
Suhteet alkavat seksillä (leikit ja yhdyntä), jos seksi ei suju, ei suhdetta muodostu.
Tämä on muistaakseni minun tekemäni aloitus. Suhde kuivui kokoon, sillä siihen seksiin alkoi tulla jokin huono jännite. Tajusin jälkeenpäin, että en oikeastaan ollut aidosti kiinnostunut hänestä ihmisenä ja persoonana, joten se kemia joka alussa "kantoi", oli vain fyysistä. Ja koko suhde taisi olla pitkästä liitosta eronneen ensihuumaa ja kokeilua. Että se siinä oli sitä haparoivaa.
Nykyisin olen onnekseni suhteessa, jossa seksi toimi ihanasti ihan alusta saakka, ja on vaan parantunut kaiken aikaa.
Ei ole välttämättä ihan näinkään. Kaikki eivät vain sovi seksuaalisesti yhteen, vaikka kuinka halua olisi.