Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

50-vuotis päiville isä suunnittelee hernekeittotykkiä, kanttarellipiirakkaa ja kuohuvaa.

Vierailija
05.05.2024 |

Makeeta ois pannakakku ja kermavaahto. Miltä kuulostaa?

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan ok kunhan "kuohuva" on samppanjaa eikä mitään skumppaa

Ei se ihan noin mustavalkoista ole että mikä tahansa shampanja olisi aina parempaa kuin mikä tahansa kuohuviini. Kuohareissa on helmiä jotka peittoaa osan shampanjoista mennen tullen. Epäilen että vieraat eivät välttämättä edes tiedä kumpaa lasissa on, jos ei nyt ihan halvinta litkua ole tarjolla.

Puhuu ihminen joka ei ole koskaan edes maistanut shamppanjaa

Cremant on hintalaadultaan parempaa kuin suurin osa Shampanjoista.

Vierailija
42/54 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kiva idea, osallistuisin mielelläni soppatykkijuhliin. Miksi ei ole koskaan käynyt mielessäkään, olisi oikeasti varmasti rentoa ja makuuni. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlat pitää olla juhlijan näköiset. Ei mitkään trendien mukaiset.

Vierailija
44/54 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pannari, kermavaahto ja jos olisi vielä mansikkahilloa kaveriksi. Hyvältä kuulostaa.

Vierailija
45/54 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ok kunhan "kuohuva" on samppanjaa eikä mitään skumppaa

Samaa tavaraa, mutta toinen on naapurikunnasta.

Vierailija
46/54 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä. Isit on rock. 💪

Vierailija
47/54 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä kuulostaa! Hernekeitto on suosikkikeittoni, söisin ilolla ja santsaisinkin. Pannari jälkkäriksi kruunaa kaiken 😋

Vierailija
48/54 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku muu keitto olisi hyvä kuin hernekeitto. Esim lohikeitto tai oikeastaan mikä muu keitto tahansa. Moni ei halua syödä hernistä lainkaan, koska se aikaansaa ilmavaivoja.

Hernekeitto ja pieru on ikuisuus läppä. Suurimmalle osalle ei tule mitään kaansuuntumisongelmaa

En usko tuota,varmasti on kyse hyvin pienestä vähemmistöstä,  jolle ei tulisi järkyttävät ilmavaivat hernekeitosta. 

Keittoidea on kiva, mutta tosiaan joku muu keitto sitten, vaikka lihakeitto tai porokeitto tms. Hernekeitto tuntuisi monisrq samanlaiselta vttuilulta kuin tarjota maitoa laktoosi-intoleraatikolle.

Torstaisin varmaan kasarmit rajähtää kun sadat armeijassa syö hernekeittoa. Sama messuilla ja ruokaloissakin

Vierailija
49/54 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä söin kerran viiskymppisillä shamppanja-hernekeittoa.Oli hyvää!

Vierailija
50/54 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku muu keitto olisi hyvä kuin hernekeitto. Esim lohikeitto tai oikeastaan mikä muu keitto tahansa. Moni ei halua syödä hernistä lainkaan, koska se aikaansaa ilmavaivoja.

Moni kala-allerginen olisi syömättä. Minä olen niin pahasti kala- allerginen että joutuisin olemaan ulkona, jos sitä sisällä syötäisiin 

Allergiset voi pysyä kotona pätemässä

Juurikin näin. Että veetutti töissä kun yks mukamas allergikko kielsi meitä käyttämästä hajuvettä, prkl!

Sama! Hitto mä vihaan sitä aikaa!

Vierailija
51/54 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaisi oikein hyvin kanttarellipiirakka sen kuohuvan kanssa ja pannukakku. Hillo olisi kyllä hyvä lisä pannarin kanssa. 

Vierailija
52/54 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltä, että vierailla voi mennä vatta sekaisin. Ulkohuussi / bajamajat ulos jos sisävessa riitäkkään. Ja paljon WC- paperia ostoslistalle.

Vierailija
53/54 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni kala-allerginen olisi syömättä. Minä olen niin pahasti kala- allerginen että joutuisin olemaan ulkona, jos sitä sisällä syötäisiin 

Allergiset voi pysyä kotona pätemässä

Juurikin näin. Että veetutti töissä kun yks mukamas allergikko kielsi meitä käyttämästä hajuvettä, prkl!

Sama! Hitto mä vihaan sitä aikaa!

Siis akkaa ^

Vierailija
54/54 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on joku allerginen tai pieruvaivainen vinkumassa. Ei sellaista ruokaa olekaan, mille joku maailmassa ei olisi allerginen - tai "allerginen". Jääkööt kotiinsa tai syökööt eväitä, jos ei hernerokka kelpaa.

Hyviltä kuulostaa tarjottavat. Ja kuiva kuohari on parempaa kuin shampanja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi