50-vuotis päiville isä suunnittelee hernekeittotykkiä, kanttarellipiirakkaa ja kuohuvaa.
Makeeta ois pannakakku ja kermavaahto. Miltä kuulostaa?
Kommentit (54)
Tosi kiva idea, osallistuisin mielelläni soppatykkijuhliin. Miksi ei ole koskaan käynyt mielessäkään, olisi oikeasti varmasti rentoa ja makuuni. :D
Juhlat pitää olla juhlijan näköiset. Ei mitkään trendien mukaiset.
Pannari, kermavaahto ja jos olisi vielä mansikkahilloa kaveriksi. Hyvältä kuulostaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan ok kunhan "kuohuva" on samppanjaa eikä mitään skumppaa
Samaa tavaraa, mutta toinen on naapurikunnasta.
Kuulostaa hyvältä. Isit on rock. 💪
Hyvältä kuulostaa! Hernekeitto on suosikkikeittoni, söisin ilolla ja santsaisinkin. Pannari jälkkäriksi kruunaa kaiken 😋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku muu keitto olisi hyvä kuin hernekeitto. Esim lohikeitto tai oikeastaan mikä muu keitto tahansa. Moni ei halua syödä hernistä lainkaan, koska se aikaansaa ilmavaivoja.
Hernekeitto ja pieru on ikuisuus läppä. Suurimmalle osalle ei tule mitään kaansuuntumisongelmaa
En usko tuota,varmasti on kyse hyvin pienestä vähemmistöstä, jolle ei tulisi järkyttävät ilmavaivat hernekeitosta.
Keittoidea on kiva, mutta tosiaan joku muu keitto sitten, vaikka lihakeitto tai porokeitto tms. Hernekeitto tuntuisi monisrq samanlaiselta vttuilulta kuin tarjota maitoa laktoosi-intoleraatikolle.
Torstaisin varmaan kasarmit rajähtää kun sadat armeijassa syö hernekeittoa. Sama messuilla ja ruokaloissakin
Mä söin kerran viiskymppisillä shamppanja-hernekeittoa.Oli hyvää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku muu keitto olisi hyvä kuin hernekeitto. Esim lohikeitto tai oikeastaan mikä muu keitto tahansa. Moni ei halua syödä hernistä lainkaan, koska se aikaansaa ilmavaivoja.
Moni kala-allerginen olisi syömättä. Minä olen niin pahasti kala- allerginen että joutuisin olemaan ulkona, jos sitä sisällä syötäisiin
Allergiset voi pysyä kotona pätemässä
Juurikin näin. Että veetutti töissä kun yks mukamas allergikko kielsi meitä käyttämästä hajuvettä, prkl!
Sama! Hitto mä vihaan sitä aikaa!
Mulle kelpaisi oikein hyvin kanttarellipiirakka sen kuohuvan kanssa ja pannukakku. Hillo olisi kyllä hyvä lisä pannarin kanssa.
Siltä, että vierailla voi mennä vatta sekaisin. Ulkohuussi / bajamajat ulos jos sisävessa riitäkkään. Ja paljon WC- paperia ostoslistalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni kala-allerginen olisi syömättä. Minä olen niin pahasti kala- allerginen että joutuisin olemaan ulkona, jos sitä sisällä syötäisiin
Allergiset voi pysyä kotona pätemässä
Juurikin näin. Että veetutti töissä kun yks mukamas allergikko kielsi meitä käyttämästä hajuvettä, prkl!
Sama! Hitto mä vihaan sitä aikaa!
Siis akkaa ^
Aina on joku allerginen tai pieruvaivainen vinkumassa. Ei sellaista ruokaa olekaan, mille joku maailmassa ei olisi allerginen - tai "allerginen". Jääkööt kotiinsa tai syökööt eväitä, jos ei hernerokka kelpaa.
Hyviltä kuulostaa tarjottavat. Ja kuiva kuohari on parempaa kuin shampanja.
Cremant on hintalaadultaan parempaa kuin suurin osa Shampanjoista.