Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tilanteessa jossa mikään ongelma jonka voi ratkaista rahalla ei oikeasti ole ongelma

Vierailija
05.05.2024 |

Toisaalta tietysti mukavaa, mutta toisaalta sitten ne harvat oikeat ongelmat ovat sitäkin pahempia. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, rahat ei ratkaise kaikkea. Yleensä liika raha tuo lisää ongelmia. Onneksi sitä ongelmaa ei ole.

Vierailija
2/6 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ne harvat oikeat ongelmat ovat sitäkin pahempia. KERRO! Ehkä voimme jotenkin vinkata tai jopa auttaa jollakin tavalla. Nyky-yhteiskunta kun tarjoaa kaikkialta tätä auttamista josta ei kuitenkaan ole mitään apua. Rahaa yhteiskunta harvoin tarjoaa vaikka juuri ne oikeat ongelmat ovat niitä joissa raha ei mitenkään auta. Ihminen on oikeasti ypöyksin elämäänsä liittyvien 'ongelmien' kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha helpottaa elämää merkittävästi. 

Vierailija
4/6 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ratkaisee ja moniakin. Olemassa olevista ongelmistani useimpiin vaikuttaa raha.  Ja taidokkaasti sabotoimalla ja rikoksilla saatu näyttämään ihan toisenlaisia tilanteita 

No niille tomppeleille voi sanoa : burn in hell. Itse tiedän totuudet kaikesta, koska olen ollut ns. "paikalla." 

Eli se "terveys" edellä on passssskaa sellaisessa tilanteessa, missä siihenkin liittyy rikoksia.

Vierailija
5/6 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Missä ihmisen mahdollisuudet loppuvat, siinä Jumalan alkavat."

Vierailija
6/6 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity asioihin, joita voit muuttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan