50-vuotis päiville isä suunnittelee hernekeittotykkiä, kanttarellipiirakkaa ja kuohuvaa.
Makeeta ois pannakakku ja kermavaahto. Miltä kuulostaa?
Kommentit (54)
Kyllä tuollaisille synttäreille menee ihan mielellään.
Minä tykkäisin, oikein hyvältä kuulostaa.
Vierailija kirjoitti:
Joku muu keitto olisi hyvä kuin hernekeitto. Esim lohikeitto tai oikeastaan mikä muu keitto tahansa. Moni ei halua syödä hernistä lainkaan, koska se aikaansaa ilmavaivoja.
Moni kala-allerginen olisi syömättä. Minä olen niin pahasti kala- allerginen että joutuisin olemaan ulkona, jos sitä sisällä syötäisiin
Ihan ok kunhan "kuohuva" on samppanjaa eikä mitään skumppaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku muu keitto olisi hyvä kuin hernekeitto. Esim lohikeitto tai oikeastaan mikä muu keitto tahansa. Moni ei halua syödä hernistä lainkaan, koska se aikaansaa ilmavaivoja.
Moni kala-allerginen olisi syömättä. Minä olen niin pahasti kala- allerginen että joutuisin olemaan ulkona, jos sitä sisällä syötäisiin
Allergiset voi pysyä kotona pätemässä
Kuulostaa hyvältä. :) Ruisleipä olisi mukava lisä.
Onko tarjolla myös gluteiiniton vaihtoehto? Puhumattakaan laktoosi-intoleranteista.
Ai ihan oikea soppatykki ja ulkoilmaruokailu? Tossa on jo tyyliä.
Vierailija kirjoitti:
Sinä raukka nousukkaanpoikanen et niitä erottaisi toisistaan vaikka liimattais etiketti otsaan!
Vierailija kirjoitti:
Ei se ihan noin mustavalkoista ole että mikä tahansa shampanja olisi aina parempaa kuin mikä tahansa kuohuviini. Kuohareissa on helmiä jotka peittoaa osan shampanjoista mennen tullen. Epäilen että vieraat eivät välttämättä edes tiedä kumpaa lasissa on, jos ei nyt ihan halvinta litkua ole tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Hernekeitto ja pieru on ikuisuus läppä. Suurimmalle osalle ei tule mitään kaansuuntumisongelmaa
Tykkään hernekeitossa, mutta vanhemmiten se (kuten muutkin kypsennetyt palkokasvit) on alkanut turvottaa ikävästi eli jokin vaihtoehto on hyvä olla. Onko oikeastaan mitään parempaa kuin hyvä soppatykissä pitkään hautunut hernekeitto.
Joo jos ei kesällä, musta hernekeitto ei ole kesäruoka.
Tykkäisin kovasti tuollaisesta tarjoilusta. Ilmeisesti juhlijan tyylinen.