Koko ihmiskunta voisi henkisesti paremmin jos internet lakkautettaisiin!
vain kirjastoissa saisi käydä maksamassa laskut ja lukemassa uutiset kuten 1990-luvulla vielä
ihmiset lähtisivät ulos ihmettelemään elämää ja liikkumaan ja sosiaalistumaan
tietysti joku spurguaivo jäisi kotiin juomaan viinaa ja katsomaan päivisin niitä arpa-tv ohjelmia ja salkkareita
onneksi pian alkaa 3. m sota ja ydinsota ja kaikki on maailmassa paskana niin on pakko jättää nettimaailman turhuus!
Kommentit (12)
Samalla jäniksenpoikasten luonto häiriintyisi, jos ihmiset alkaisivat ulkona liikkumaan.
Ruutuaikaa on hyvä oppia säätelemään.
Ja lapsille se pitää aikuisen opettaa, valitettavasti niin ei useissa perheissä tehdä.
Sä voit laittaa itsellesi aikataulun koska mitäkin laittetta voi käyttää ja minkä aikaa. Ajastin muistuttaa, niin ei jämähdä liian pitkäksi aikaa koneelle.
Ja oltaisiin tyhmiä ja tietämättömiä.
Vierailija kirjoitti:
Ja oltaisiin tyhmiä ja tietämättömiä.
Jotkut on netissä kaiken päivää, eivätkä opi sieltä kuin salaliittoteorioita, joten ei se tarkoita automaattisesti tiedon saantia.
Kyllä tuossa paljon perää on. Itse olen saanut netin/kännyn käytön hallintaan ja elämänlaatu on parantunut huomattavasti. Tulee ajankäytöllisesti tehtyä hyödyllisempiä asioita, mieli ei kuormitu niin paljon kaikesta negatiivisesta uutisoinnista, on kivempi soittaa tutuille kuulumisia kun niitä ei ole jo luettu sieltä netistä puolin eikä toisin jne. Nykyinen työnikään ei vaadi oikeastaan edes puhelinta, saati nettiä, oikein pelkään mihin rumbaan sitä joutuukaan kunhan työnhaku ja vastaavat joskus taas napsahtaa kohdalleni (palstallakin olen yleensä enää vain näin sunnuntain tylsähköllä vapaallani nykyään)! :D
Riittää, että kaikki sormet lakkautetaan, ei tarvitse koko internetiä lopettaa.
Vierailija kirjoitti:
Samalla jäniksenpoikasten luonto häiriintyisi, jos ihmiset alkaisivat ulkona liikkumaan.
Jännä että sitä luontoakin osataa tuhota enemmän ja lajeja katoaa enemmän kuin koskaa, vaikka ennen liikuttiin paljon luonnossa ja nykyään ei juuri lainkaan.
No muutaman ukkelin on pakko saada vähän lisää rahaa niin miljardi vuotta sälilynyt pallo voidaan tuon nimissä antaa tuhoutua.
Olet ap niin oikeassa! Netti ei sivistä, kukaan ei jaksa enää syventyä mihinkään. Paljon rahaa säästyisi, kun nepsy/adhd ym. tapaukset vähenisivät. Ihmiset olisivat parempikuntoisia.
Vierailija kirjoitti:
Riittää, että kaikki sormet lakkautetaan, ei tarvitse koko internetiä lopettaa.
Kaikkia muitakin keksintöjä on aina rajoitettu, ei autollakaan saa ajaa 300 km/h, Helsingissä 30 tai 40km/h ja on turvavyöt ja 2 pyöräisissä kypärät ja sitten vielä liikennesäännöt, että ei saa ajaa puiston keskellä, jalkakäytävällä tai rappukäytävässä.
Tämä nyt vain 1 vertaus, että ei sitä nettiäkään tulisi saada näin rajoittamattomasti käyttää, rajata käyttö enemmän hyödylliseen suuntaan.
Internet pitäisi räjäyttää.
T: Entinen autokauppias
Olen täysin samaa mieltä. Internetissä voisi olla päivittäinen aikarajoitus miten pitkään voi olla. Esim. vaikka kaksi tuntia. Eri asia ihmiset jotka työkseen tarvitsevat inteenettiä. Lankapuhelinaika oli rauhallista ja mukavaa aikaa.
Säästyisipä ainakin tuollaisen sonnan lukemiselta.