Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

46v nainen, enkä tunne itseäni enää kauniiksi ja viehättäväksi, masentaa

Vierailija
04.05.2024 |

45v oli selvä käännekohta. Sen jälkeen en enää ole tuntenut itseäni siksi nuorekkaaksi, kauniiksi ja viehättäväksi, joka olin siihen saakka. Ulkonäkö ollut aina se paras ja vahvin puoleni ns. kaunis nainen koko ikäni, joka huomattu ja saanut huomiota ja katseita, suoria kehuja, sekä naisilta, että miehiltä. 45v huomasin itsekin, että ulkonäössä alkoi tapahtumaan nopeasti muutoksia huonompaan suuntaan. Samalla huomasin, etten enää saa huomiota tai kehuja ulkonäöstäni, eikä minua katsota, kuin ennen. Nyt 46v kaikki rupsahtaminen vain kiihtynyt ja kukaan ei enää luule nuoremmaksi, kehu kauniiksi ja muutenkin minua katsotaan vain ohi tai läpi, ihan kuin en olisi näkyvä enää ollenkaan, kun ennen sain katseita jatkuvalla syötöllä ja miehet tulivat oikein iskemäänkin. Ikääntyminen on luonnollista, eikä ulkonäkö nyt pääasia ole elämässä, mutta ei voi mitään sille, että vetää mieltä matalaksi, ettei enää tule huomioiduksi myönteisesti, kuin ennen. Ja vaikka kuinka pitäisi itsestään huolta, meikkaisi, pukeutuisi kivasti ym. tuntuu, ettei mikään enää auta ja ikääntyminen vain kiihtyy vauhdilla. Jatkuvasti huomaa muutoksia huonompaan. Selfieitä en viitsi enää edes yrittää ottaa, kun näytän kuvissakin kauhealta, vaikka ennen lähes mallitasoa. Ainoa ratkaisu olisi jotkin kauneus toimenpiteet, mutta rahaa niihin ei ole. Lisäksi masentaa, että mies, jonka kanssa oli pitkä suhde ja joka piti minua hyvin kauniina tuntuu menettäneen kiinnostuksensa täysin, eikä edes välitä enää tavata. Pelottaa jos nyt jo näin niin mitä sitten muutaman vuoden kuluttua? Masentaa..

N46

Kommentit (97)

Vierailija
1/97 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noseonniinkuvoivoi. 

Vierailija
2/97 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Kehitin vielä atooppisen ihottuman sen ikäisenä mikä turvotti silmäluomet ja pahensi ulkonäköä pysyvästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/97 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäs saada huomiota?siitäkö elät ja elämän tarkoitus?

Vierailija
4/97 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua masentaa se miten typeriä ja häijyjä ihmisiä nykyään pyörii keskustelupalstoja myrkyttämässä. 

Vierailija
5/97 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 56 vuotias kaunotar.

Olen laittanut 20 000 kasvoihin ja kroppaan.

Peilistä katsoo tyttömäinen solakka suuri silmäinen neito.

Jotkut rupsahtaa..

Hanki kissa ja hieromasauva.

Vierailija
6/97 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltä se ei -meistä-mallinnäköisistä tuntuu koko iän. Onneksi ulkonäkö on vain pintaa. Hirveämpää jos luonne muuttuisi samallalailla paskaan suuntaan.

Vierailija
7/97 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naamas roikkuu  niin

20 000 on pikkuraha

Ota lainaa  , myy ylimääräiset rojut.

On kivempi olla kaunis kuin joku mummeli

Vierailija
8/97 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on katoavaa, mutta huono asenne voi säilyä läpi eliniän.

Vierailija
9/97 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Tätimäinen tuntuma tai tunne voi tulla, jos peiliä tarkkailee liikaa. Pelkää että joku uusi vanhenemisen merkki näkyy. Ja on nuori neito sisällä. Nuorenakin tosin voi olla ulkonäkövikoja, ettei se ole vain keski-ikäisen kauhu. Entä äänen vanheneminen.

Vierailija
10/97 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siltä se ei -meistä-mallinnäköisistä tuntuu koko iän. Onneksi ulkonäkö on vain pintaa. Hirveämpää jos luonne muuttuisi samallalailla paskaan suuntaan.

Millainen on paska luonne?

56v kaunotar

Vierailija
11/97 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulla on aika hidas peili. naiset rupsahtavat jo 25-vuotiaina. nytkö sen vasta huomasit?

Vierailija
12/97 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumat ne vaatteilla korreilee

Vierailija
13/97 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua masentaa lihominen. Vaikka liikun enemmän kuin koskaan ennen, niin ei auta.

Vierailija
14/97 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rumat ne vaatteilla korreilee

Moni kakku päältä kaunis, vaan on silkoa sisältä

Vierailija
15/97 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen on paska luonne?

56v kaunotar

Tarkoitan jos ennen olisi ollut kaunis sisäisesti ja sitten keski-iässä kaikki se muuttuisi ikävämpään suuntaan. Saat itse valita, mitä se kenellekin tarkoittaa.

Vierailija
16/97 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan allun kun ei kommentoi? 

Vierailija
17/97 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua masentaa lihominen. Vaikka liikun enemmän kuin koskaan ennen, niin ei auta.

Älä tunge leivoksia ja suklaata koko ajan turpaasi , niin saatat laihtua:)

Vierailija
18/97 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksipä muuta mietittävää. Jos hyvin käy, elät vielä pitkään. Koko loppuelämä on aika pitkä aika miettiä ulkonäön rapistumista.

Vierailija
19/97 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan rauhassa nyt hengittelet ja odottelet sellaiset 4-5 vuotta, niin huomaat ettei muiden mielipiteet tai miesten huomio merkitse sulle enää yhtään mitään. Pystyt sitten taas nauttimaan elämästä. N 52

Vierailija
20/97 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olet kaunis rumien miesten mielestä. Joten ala vaan olee rumien miesten kanssa niin ne kehuu sinua kauniiksi.