Onko tissuttelusta oikeasti mitään haittaa?
Olen n 40v nainen ja olen nyt muutaman vuoden juonut miltei joka ilta kaksi 0,5l juomaa, olutta tai siideriä. Ehkä 4-6 krt viikossa.
Tuntuu itsestäkin paljolta mutta onko siitä terveydellistä haittaa? Olen hoikka, urheilen, syön erittäin terveellisesti, nukun hyvin, työt ja elämä sujuu loistavasti. Veriarvot priimaa. Onko mulla ongelma?
Kommentit (69)
Mikä on ihmiselämän tarkoitus, elää mahdollisimman pitkään?
Vierailija kirjoitti:
Miksi muka?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään tarkoitusta. Ihminen itse mahdollisesti löytää omalle elämälleen jotain mieltä. Jos joku katsoo, että elämästä saa arvokkainta siten, että vetää pään täyteen päihteitä, niin vapaasti vaan.
Vierailija kirjoitti:
Samalla tehden mahdollisimman paljon rahaa rikkaalle eliitille, eläkkeelle sitten 70-vuotiaana. Noin tuntuu moni oikeasti ajattelevan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samalla tehden mahdollisimman paljon rahaa rikkaalle eliitille, eläkkeelle sitten 70-vuotiaana. Noin tuntuu moni oikeasti ajattelevan.
Olet täysin oikeassa. On aivan järjetöntä miten jotkut eivät osaa ajatella mitään muuta kuin työtä.
Kyllä tuo hieman isolta määrältä kuulostaa. Riskikäytön rajoilla. Mitä jos vähentäisit esim. pieniin 0.33 tölkkeihin ja esim. 3 kertaa viikossa. Tämä olisi 6 annosta viikossa ja menisi matalan riskin rajan alle.
Vanha työkaverini on ollut viimeiset 25 vuotta koko ajan pikku hönössä, jos et häntä tunne,
et huomaa mitään.
Vuosituhannen vaihteessa oli vielä fiksu ja skarppi, hoiti duuninsa.
Elämä riepotteli eri suuntiin mutta äskettäin näin hänet ja vaihdettiin pari sanaa.
Edelleen pikku hönössä, ja aivan kuutamolla, kuin varjo entisestä, deekiksellä, ei muista asioita,
tarvitsee ihan kohta kokopäiväisen kaitsijan.
Surku juttu.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo hieman isolta määrältä kuulostaa. Riskikäytön rajoilla. Mitä jos vähentäisit esim. pieniin 0.33 tölkkeihin ja esim. 3 kertaa viikossa. Tämä olisi 6 annosta viikossa ja menisi matalan riskin rajan alle.
Ei tuossa ole mitään riskiä.
Ei varmasti ole litrasta kaljaa tai vastaavasta mitään haittaa vaikka joisi joka päivä. Väkevämmät alkoholit ovat asia erikseen.