Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuet tuli pari päivää sitten, noin 1350€ mutta siitä on enää jäljellä 144€ vuokran, laskujen ja kaupassa käymisen jälkeen, miten pärjätä?

Vierailija
04.05.2024 |

Asiallisia neuvoja otetaan vastaan.

Kommentit (109)

Vierailija
61/109 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset hae täydentyvää toimeen tulo tukea?

Olen hakenut mutta sitä en saa, joskus olen saanut 30€ ruokalapun kauppaan

Ap

Eikös sillä 30:llä saa kassillisen ruokaa jolla pärjää viikon jos itellä vaan 150€ jäljelä. Haet sitten seur.viikolla uuden 30€ viikon ruokaan jne.

Eihä Suamesa ketään näläkään tapeta?

Vierailija
62/109 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpo summa elellä, ku ihan ilimatteeksi saapi. Maanantaina ois taas töihin lähdettävä. Neljännes palkasta, 25 %, menee muihin käsiin, mikä tahtoo motivaatiota toisinaan heikentää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/109 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjäät samalla tavalla kuin viime kuussa. Ja ensi kuussa pärjäät samalla tavalla kuin tässä kuussa.

Vierailija
64/109 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tää taas se tapaus jonka mielestä yhteiskunnan kuuluu maksaa hänen elämisensä? Eikä mitään omaa vastuuta.

Tottakai kuuluu koska yhteiskunta ei ole minulle järjestänyt töitä

Ap

HANKI ITSE TYÖSI NIIN KUIN MUUTKIN TEKEE.

10 000 työhakemusta laitettu eikä ole töitä kuulunut

Ap

Vierailija
65/109 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tää taas se tapaus jonka mielestä yhteiskunnan kuuluu maksaa hänen elämisensä? Eikä mitään omaa vastuuta.

Tottakai kuuluu koska yhteiskunta ei ole minulle järjestänyt töitä

Ap

HANKI ITSE TYÖSI NIIN KUIN MUUTKIN TEKEE.

Jokaisella on oikeus lain mukaan hankkia toimeentulonsa valitsemallaan työllä, ammatilla tai elinkeinolla. Julkisen vallan on huolehdittava työvoiman suojelusta. Julkisen vallan on edistettävä työllisyyttä ja pyrittävä turvaamaan jokaiselle oikeus työhön.

Ap

Vierailija
66/109 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuokra ja vuokran omavastuu?

Vuokra melkein 900€/kk veden kanssa, tuosta maksan omista rahoista noin 200€/kk

Ap

Jos asut liian kalliissa asunnossa, etkä suostu muuttamaan pois niin se on sit oma valinta elää pienemmällä rahamäärällä. 

Vierailija
67/109 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sullahan jäi elämiseen loppukuuksi vitonen päivässä. Olisipa meillä töissäkäyvilläkin noin paljon rahaa käyttää syömiseen ym. 

Teillä työssäkäyvillä on noin paljon. Vitonen päivässä! Jos ei ole, niin kuluja pienemmiksi. Työssäkäyvillä on valintoja, ottaako netflixin, äänikirjan, kuntosalin, jumppatunnit, kampaajan, koiran, kissan, auton...

Tt-tuella ei ole mistä säästää. Ei netflixiä, ei äänikirjoja, ei kuntosalia, ei jumppaa, ei kampaajaa, ei lemmikkejä, ei autoa...ei bussikorttia... Ei kannata kadehtia.

Vierailija
68/109 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpo summa elellä, ku ihan ilimatteeksi saapi. Maanantaina ois taas töihin lähdettävä. Neljännes palkasta, 25 %, menee muihin käsiin, mikä tahtoo motivaatiota toisinaan heikentää.

menisikin vain 25%, mutta ei, menee yli kolmannes palkasta heti kätttelyssä veroihin ja veroluontoisiin maksuihin.

Vierailija
69/109 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

1350-200= 1150 siitä puhelin noin 20-30 euroa, netti yleensä taloyhtiönetti sisältyy vuokraan, vakuutus noin 20/kk= 1100, kauppaan menee yhdellä 50 euroa viikon ruokiin ja sinulla on edelleen 1050 euroa. Bussikorttia ei tarvitse jos ei käy töissä tai opiskele niin kaukana kotoa ettei pyörällä pääse. 

Vierailija
70/109 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset hae täydentyvää toimeen tulo tukea?

Olen hakenut mutta sitä en saa, joskus olen saanut 30€ ruokalapun kauppaan

Ap

Eikös sillä 30:llä saa kassillisen ruokaa jolla pärjää viikon jos itellä vaan 150€ jäljelä. Haet sitten seur.viikolla uuden 30€ viikon ruokaan jne.

Eihä Suamesa ketään näläkään tapeta?

Sen 30€ saa vain erityisillä perusteilla ja hätätilaneessa, ei todellakaan aina tosta vaan.

30€ saa 3 päivän ruoat aikuinen mies

Ap

Vierailija
71/109 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuet tuli pari päivää sitten, join kaikki heti ja nyt en tiedä miten pärjään loppukuun. Rahaa saa lähettää minulle.

Vierailija
72/109 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

1350-200= 1150 siitä puhelin noin 20-30 euroa, netti yleensä taloyhtiönetti sisältyy vuokraan, vakuutus noin 20/kk= 1100, kauppaan menee yhdellä 50 euroa viikon ruokiin ja sinulla on edelleen 1050 euroa. Bussikorttia ei tarvitse jos ei käy töissä tai opiskele niin kaukana kotoa ettei pyörällä pääse. 

Edelleen maksan koko 900€ vuokran tuosta 1350€

Ap

Vierailija
73/109 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kitise, mulla jää n 150 e ruokaan, vaatteisiin ja hygieniaan. Sää oot sentään jo käynny kaupassa! Pitäskö sulle vielä prkl auto ostaa vai!

Vierailija
74/109 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on keksinyt maailman helpoimman tavan saada juttuseuraa koko illaksi ja joskus moneksi päiväksikin. Nytkin kymmenet ihmiset ovat kiinnostuneita juuri hänestä. :)

Vierailija
75/109 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuet tuli pari päivää sitten, join kaikki heti ja nyt en tiedä miten pärjään loppukuun. Rahaa saa lähettää minulle.

;)

Vierailija
76/109 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy persettä naapurin kallelle. Sitten selviät

Vierailija
77/109 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkiudu hoitoon jo. Älkää vastatko aloittajalle

Vierailija
78/109 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaatkin sanoa, että noin paljon tukia saat. Nyt olisi leikkurille töitä.

Vierailija
79/109 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tuet tuli 3 päivää sitten 650 euroa ja maksoin vuokran ja laskut 200 euroa jäi 450 ruokaan josta säästöön laitoin 110 euroa. Säästössä on jotain 3600 euroa kotona. Syön halpaa ruokaa kuukauden taas  kuten makaroonilaatikkoa ja en käy baareissa ja sosiaalinen elämäni on nolla joten rahaa ei kulu.

Vierailija
80/109 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos asut liian kalliissa asunnossa, etkä suostu muuttamaan pois niin se on sit oma valinta elää pienemmällä rahamäärällä. 

Suostun muuttamaan mutta en ole tuhansista asuntohakemuksista huolimatta saanut halvempaa asuntoa.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme