Tuet tuli pari päivää sitten, noin 1350€ mutta siitä on enää jäljellä 144€ vuokran, laskujen ja kaupassa käymisen jälkeen, miten pärjätä?
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuokra ja vuokran omavastuu?
Vuokra melkein 900€/kk veden kanssa, tuosta maksan omista rahoista noin 200€/kk
Ap
Eli et maksa mitään vuokraa vaan omavastuun 200€. Sen jälkeen jää vielä 1150€ muuhun. Aika reilusti
1350€ maksan kaiken, vuokran, laskut, vaatteet ruoat yms yms.
Ap
Niin minäkin ja ihan ok pärjään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuokra ja vuokran omavastuu?
Vuokra melkein 900€/kk veden kanssa, tuosta maksan omista rahoista noin 200€/kk
Ap
Eli et maksa mitään vuokraa vaan omavastuun 200€. Sen jälkeen jää vielä 1150€ muuhun. Aika reilusti
1350€ maksan kaiken, vuokran, laskut, vaatteet ruoat yms yms.
Ap
Aa okei... rahat menikin noihin yms yms yms. Ymmärrän. Nyt vaan sitten nautiskelet niistä yms yms
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä laskuja?
Vuokra, vuokran omavastuu, puhelin, netti, bussikortti, salikortti.
Ap
Ai sinä taas. Sä se jaksat jankata.
Älä jaksa. Sä olet niin moneen kertaan jankuttanut tätä samaa paskaa täällä uudestaan ja uudestaan, että mun puolesta voit kuolla pois. Ihan oikeasti. Sä olet vammainen, henkisesti jälkeenjäänyt lapsellinen pelle, et yhtään mitään muuta. Ikinä. Koskaan.
ennen kelaa sanottiin hullu mies huittisista syö enemmän kuin tienaa. nyt kelan aikaan tietenkin henkilö joka ei tajua että kuluttaa enemmän kuin kela korvaa.
Vierailija kirjoitti:
Älä jaksa. Sä olet niin moneen kertaan jankuttanut tätä samaa paskaa täällä uudestaan ja uudestaan, että mun puolesta voit kuolla pois. Ihan oikeasti. Sä olet vammainen, henkisesti jälkeenjäänyt lapsellinen pelle, et yhtään mitään muuta. Ikinä. Koskaan.
Sama ongelma on joka kuukausi joten saa puhua
Ap
Mitä tukia saat ap?
Aika iso summa käytettäväksi, kelpaisi
Vierailija kirjoitti:
Nuolen mielelläni vaimoni peppua siten, että hän on polvillaan sängyllä peppu pystyssä ja takaapäin alan nuolla peppureikää ja ympäristöä. Vähitellen keskityn kilelellä enemmän ja enemmän itse peppureikään. Painan kielellä kovemmin koko ajan ja pyydän häntä "kakkaamaan". Silloin hän puristaa ikäänkuin kakkaisi ja silloin sulkijalihas antaa periksi ja silloin voit työntää kielesi peppuun niin pitkälle kuin sitä nyt riittää, kiihottaa meillä molempia, vaimo saa hurjat orgasmit, kun runkkaa samalla klitoristaan. On yllättävän raskasta puuhaa kielelle, mutta ihanaa.
ILMIANNETTU
Vierailija kirjoitti:
Mitä tukia saat ap?
Aika iso summa käytettäväksi, kelpaisi
Toimeentulotuki, asumistuki
Ap
Mikset hae täydentyvää toimeen tulo tukea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama ongelma on joka kuukausi joten saa puhua
Ap
PUHU ITSEKSESI.
Onko tää taas se tapaus jonka mielestä yhteiskunnan kuuluu maksaa hänen elämisensä? Eikä mitään omaa vastuuta.
Ittelläni on ollut menojen maksamiseen köyhän työläisperheen lapsena semmoinen resepti, että olen herännyt 36 vuotta joka arkiaamu töihin. Tarkistin just työeläkeotteeni ja eläke tulee olemaan 3100€/kk jos pysyn hengissä vielä 9 vuotta. Eli 45 vuotta menot maksetaan omalla työllä ja sitten 9 vuoden päästä valtio hoitaa loppuajan maksamalla mulle 3100€/kk. Veroja ja veroluonteisia maksuja viedään nyt palkasta kolmasosa, että saadaan elämänkoululaisillekin menot maksettua.
Vierailija kirjoitti:
Nuolen mielelläni vaimoni peppua siten, että hän on polvillaan sängyllä peppu pystyssä ja takaapäin alan nuolla peppureikää ja ympäristöä. Vähitellen keskityn kilelellä enemmän ja enemmän itse peppureikään. Painan kielellä kovemmin koko ajan ja pyydän häntä "kakkaamaan". Silloin hän puristaa ikäänkuin kakkaisi ja silloin sulkijalihas antaa periksi ja silloin voit työntää kielesi peppuun niin pitkälle kuin sitä nyt riittää, kiihottaa meillä molempia, vaimo saa hurjat orgasmit, kun runkkaa samalla klitoristaan. On yllättävän raskasta puuhaa kielelle, mutta ihanaa.
Idiootti, painu seksipalstalle pervoilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikset hae täydentyvää toimeen tulo tukea?
Olen hakenut mutta sitä en saa, joskus olen saanut 30€ ruokalapun kauppaan
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko tää taas se tapaus jonka mielestä yhteiskunnan kuuluu maksaa hänen elämisensä? Eikä mitään omaa vastuuta.
Tottakai kuuluu koska yhteiskunta ei ole minulle järjestänyt töitä
Ap
Jotkut kela virkailijat haluaa että muuttaa 4 neliön asuntoon tälläiseen https://www.iltalehti.fi/iltv-lukijan-videot/a/3eecff37-e447-4f28-8cd7-…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai kuuluu koska yhteiskunta ei ole minulle järjestänyt töitä
Ap
HANKI ITSE TYÖSI NIIN KUIN MUUTKIN TEKEE.
Työ kehujat voisi heti kertoa mihin pääsee heti?? Ei löydy ideaa kertoa mihin palkataan heti? ja huutaa pitää eli hukkaan menee. Olisi hyvä tietää mihin pääsee, itse kun lähettää hakemuksia ja ei oteta. Ottaa myös joskus päähän se kun työttömänä joutuu odottaa tukea 2-4 viikkoa rahatta ja samaan aikaan muut köyhät nostaa toimeentulotuen esim. Heti 1 päivä. Kohtelu on aika erilaista ja jos on te toimiston asiakas ja työtä ei anneta edes. Ja rahaa joutuu odottaa ilman rahaa. Täällä kannustetaan elämään vain toimeentulotuella jonka saattaa saada tilille heti 1 päivä. Kun on asiakas te toimistolle siitä rangaistaan ja jätetään odottamaan. Itse maksan vuokraa aika myöhässä tämän takia. Kun hakee työtä siitä rangaistaan ja jätetään odottaa tukea!! Jos ei hae, saa heti toimeentulon tilille. Haen että saisi työtä mutta eipä oteta. Pitäisi jättäytyä toiselle tuelle kuten muut jotka saa heti tuen. Ja laskevat verottomasti työttömyyskorvauksen kelassa ja rankaisevat siitä. Summa tietysti ennen veroja suurempi, sitä summaa ei vaan saa verottomasti itse.. Silti laskevat sen noin. Minulla vaikuttaa tuen suuruus ennen veroja mm. Asumistukeen joka pienempi kun toinen tuki liian suuri ennen veroja. Nyt oli verot jo 200e luokkaa.
Ei taida tällä palstalla olla talousneuvoja sinulle Ap.