Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin työttömän tuttuni luona, ja JÄRKYTYIN miten kalliita ruokia hänellä on varaa ostaa...Minulla itsellänikään ei ole varaa niihin vaikka

Vierailija
04.05.2024 |

Kävin työttömän tuttuni luona, ja JÄRKYTYIN miten kalliita ruokia hänellä on varaa ostaa...Minulla itsellänikään ei ole varaa niihin vaikka käyn töissä ja olen keskituloinen.

Naudan jauhelihaa, kalkkuna leikkelettä, kirjolohta, oltermannia, tuoreita vihanneksia esim.

Kommentit (278)

Vierailija
261/278 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko ap jo illan rauhoittavan lääkkeesi hoitajalta?

Vierailija
262/278 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos metrolippu Helsingissä maksaa n. 5 euroa ja lohta voi ostaa 10 eur kg, niin mihin rahat menee?

Työssäkäynnin kustannus edestakaismatkat: n. 10 eur. Työpaikkalounas 12 eur.

Tuohon menee päivässä 22 eur. 

Kävellen kaupassa käyden pystyisi ostamaan hyvää ruokaa tuolla päiväsummalla.

Itse asiassa metrolippu maksaa alle 3 eur, ja jos jatkuvasti pitää kulkea, kannattaa ostaa kuukausilippu 66,60 eur niin tulee vieläkin halvemmaksi.

No vieläkin halvemmalla saa. Mulla automaattisesti uusiutuva säästölippu AB, niin maksaa 55,50/kk.

Miksi ihmeessä tää sai alapeukkuja?? HSL -mobiilin kautta on tuo uusiutuva säästölippu just 55,50/kk. Aikaisemmin mulla oli tuo kk-kortti, mutta kun aina oli ongelmallista itsellä muistaa sitä uusia, niin automaattisesti veloituksen tililtä vievä + puhelimeen uusiutuva kortti on itselle parempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/278 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömien tukia pitäisi leikata vaikka puoleen niin että nämä lähtisivät töihin laiskottelun sijaan. Pistää vihaksi elättää moista jengiä joka ei viitsi tehdä mitään yhteiskunnan hyväksi. Toivottavasti löytyy keino rangaista näitä vätyksiä niin että tuntuu.

Kenenkään niin tyhmän  joka ei tiedä että työttömien porukka on jatkuvasti vaihtuva, ei pitäisi olla missään työssä. Sellainen idiootti tuskin töissäkään osaa mitään. 

En ole itse työtön mutta tiedän tällaisen perusasian. 

Vierailija
264/278 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömien tukia pitäisi leikata vaikka puoleen niin että nämä lähtisivät töihin laiskottelun sijaan. Pistää vihaksi elättää moista jengiä joka ei viitsi tehdä mitään yhteiskunnan hyväksi. Toivottavasti löytyy keino rangaista näitä vätyksiä niin että tuntuu.

Olen ollut kokopäivätyössä 40 vuotta(aloitin 16- vuotiaana). Nyt olen työtön. Miksi en saa hyötyä lainkaan maksamistani veroista ja maksuista, joita nyt tarvitsen?

Vierailija
265/278 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oltermanni oli monta kertaa tarjouksessa jokin aika sitten, eikä se niin kallista ole muutenkaan.

Ostin jollain plussa-alennuksella oltermania halvalla. Tulikin vielä halvemmaksi. Ei mennyt perheessä kenellekään kaupaksi. 

Normiarkijuusto on ollut sininen tai musta emmentaali. Niissä on sentään makua. Muutenkin tykätään maistella vahvempia juustoja juustolautaselta.

Makuasioita.

Vierailija
266/278 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työllisten jotka kadehtii työttömiä pitäisi itse ryhtyä työttömiksi. Kyllä heidän työpaikoilleen olisi tulijoita. 

Vierailija
267/278 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene TÖIHIN!

Vierailija
268/278 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän lähikaupassa lohi maksaa 35 euroa kilo ja toisinaan jopa 50 euroa kilo, jos on jotain erityisempää sorttia. Kyllä tuo minun mielestä sellainen gurmee on ettei ole keskituloisen saavutettavissa. Tai on jos vaihtaa kesän lomamatkan pariin lohi-illalliseen.

Itse ostin viime viikolla lohta 9,90€/kilo. 

Kivat sulle. Alaspeukkujen määrästä päätellen ette usko mainitsemiani hintoja. Ovat kuitenkin tuon verran, uskokaa tai älkää. Jätän tietysti ostamatta. 

Vierailija
269/278 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ansiosidonnaisella työtön vai kelan päivärahoilla? 

Kelan rahoilla ei noita kyllä ostella.

Toimeentulotuella

Ap

Eli hyvin voi saada tuokaa esim ruokajonosta 

Vierailija
270/278 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän lähikaupassa lohi maksaa 35 euroa kilo ja toisinaan jopa 50 euroa kilo, jos on jotain erityisempää sorttia. Kyllä tuo minun mielestä sellainen gurmee on ettei ole keskituloisen saavutettavissa. Tai on jos vaihtaa kesän lomamatkan pariin lohi-illalliseen.

Höpö höpö....... norjan lohi 24,90€ kilo prismassa. 

Meidän pikkupaikan K-marketissa tällä viikolla en muista oliko kirjolohi vai lohi mutta kuitenkin, 9,90 euroa kilo. Oli kokonainen mutta sisälmykset sentään poistettu.

Kun otat tuosta ne fileet pelkästään niin hups niiden paino onkin vain kolmasosan kokonaispainosta eli kilohinta niiden osalta 30€. Mutta sinähän syöt ne nahkat evät ja päänkin joten ei haitanne

Vierailija
271/278 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oltermanni kallista :D:D::D:D

On se melkein kympin ja kestää viikon

Ap

Kilon Oltermanni Prismassa alle 6,70 eur. 

Täällä tuppukylän S-Marketissa se maksaa 7,85€.

Vierailija
272/278 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja viisi aasia ylöspeukutti tuotakin. Lähikauppani ei ole tuo prisma. Koittakaa nyt hemmetti tajuta että pienissä k-marketeissa ja alepoissa lohi maksaa ihan helvetisti. Käykää vaikka katsomassa jos ette usko. 

Vierailija
273/278 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aloittaja sun mielestä asiallista tonkia toisten jääkaappia? Miksi teet niin?

Vierailija
274/278 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko aloittaja omasta mielestäsi ruokapoliisi?

Vierailija
275/278 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja viisi aasia ylöspeukutti tuotakin. Lähikauppani ei ole tuo prisma. Koittakaa nyt hemmetti tajuta että pienissä k-marketeissa ja alepoissa lohi maksaa ihan helvetisti. Käykää vaikka katsomassa jos ette usko. 

Tuliko sulle nyt ihan itkupotkuraivarimoodi päälle? Ketä kiinnostaa sun lähikaupat? 

Vierailija
276/278 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tukia leikattava lisää kun jauhelihaan varaa.

Vierailija
277/278 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se lohi Prismassakin maksaa maltaita, yleensä tällä palstalla yksimielinen totuus mutta nyt tietysti halutaan olla eri mieltä kuin ap niin lohtakin väitetään halvaksi.

Vierailija
278/278 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että on ihmisiä joiden mielestä työttömän kuuluu elää kurjuudessa, muuten tulee huutoa lisää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän