Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaksatko syödä normaalikokoisen pitsan kokonaan?

Vierailija
04.05.2024 |

Ihmettelen vain työkaveria. Käytiin työkaverin kanssa syömässä illalla pitseriassa. Molemmille normaalikokoiset pitsat eteen. Itsellä meni helposti alas vaan työkaveri söi puolet ja totesi, että huh onpa täysi olo ja otti toisen puoliskon mukaan lähdettyä. Kysyin, että eikö maistunut vaan totesi, että ei hän jaksa syödä kokonaista pitsaa kerralla. 😯

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 85 kg mies. En jaksa syödä normaalipitsaa kokonaan kertaistumalta. Puolet on tarpeeksi. Sitten menee ähkyn puolelle. Jätän aina sellaisen kolmasosan iltapalaksi, joko kotona suoraan tai pyydän ravintolassa boksiin loput ja mukaan. Tuolloinkin on ähky.

Vierailija
42/61 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niin väärin, että tällaiset "päivänpolttavat kysymykset" saa roikkua tällä palstalla ja päätyä jopa poimintoihin kun oikeat ja mielenkiintoiset aiheet poistetaan saman tien. 

Joo, ihana uhrata aikaa tämänkin pohtimiseen. Oletpa tehnyt tarkan havainnon. Hui että! Elämäsi ei mene hukaan tähän syvällisesti takertumalla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos syön muualla kuin kotona niin syön vain alle puolet pitsasta ja otan loput mukaan pyytäen foliopalasen mihinkä kääriä ne. Kotona voin ahmia koko pitsan kun pääsen heti sen jälkeen ruokalevolle.

Riippuu ihan ihmisestä ja joku voi ahmia ison annoksen sen tuntumatta yhtään missään. Tunsin kerran normaalipainoisen jolla oli isoimmat jättiannokset ruokalassa kunhan ilmatteeksi sai ja santsasi lisääkin jos ei lautaselle mahtunut. Joitain oli rajoitettu kuten yksi kanamuna per hlö niin hänellä oli ainakin kolme munaa siinä tarjottimella. Kaikki ihmetteli että mihinkä hän ne ihan kaikki ahtoi.

Vierailija
44/61 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin syödä. Loppupäivänä en sitten syökkään mitään, vaikka pitsa olisi vedetty aamupalaksi. Korkeintaan joku leivänkannika. Olen hoikka.

Vierailija
45/61 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla miljoonas kerta kun joku kysyy palstalla tätä. Vai onkohan kyseessä aina tämä sama henkilö.. Uusi palstahullu kenties?

Ei sitten varmaan kannattaisi poistattaa näitä ketjuja, kun tämä asia kerran kiinnostaa. Poistattajat ne niitä palstahulluja ovat.

ei ap

Vierailija
46/61 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heleposti, useampikin ja piimää päälle sekä tusina mämmi ropposia kyytipojaksi.

Jussi, Kurikasta joka hiihtää kesät / talvet kauppaanki

Kuuluuko ananas mämmiin? Itse laitan mämmiini raejuustoa sillä raejuusto kuuluu mämmiin.

Vierailija
47/61 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerralla. Yleensä puolet menee, puolet säästän toiseen päivään.

Viimeksi hampurilaisenkin piti ottaa mukaan ja närpin sen loppuun illan aikana. En vaan ole kerralla isoruokainen.

Vierailija
48/61 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä jaksan, aina en.

Vierailija
49/61 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en jaksa vaikka olen reippaasti ylipainoinen, puolikaskin normikokoinen pizza tekee tiukkaa

Just joo. Läskit aina esittävät olevansa muka niin "pieniruokaisia", että salaatistakin pakataan puolet doggy bagiin. Kotona sitten vedetään katseilta piilossa kaksin käsin pullaa jäätelöä ja suklaata ja puolentoista litran limupullo kyytipojaksi eikä tunnu missään.

Luuletko oikeasti, että lihavana ihmisenä kehtaisin syödä ihmisten nähden kokonaisen pitsan pitseriassa? Yleensä kahden ,ehkä kolmen slaissin jälkeen käyn salaa syömässä makkaraa vessassa ,palaan takaisin pöytään, syön viellä yhden slaissin ja pyydän sitten lopun pitsasta mukaani.

MIksi et kehtaa? Kaikkihan sen näkevät, että sinulle ruoka maistuu ja jos kehtaat ylipäätään kulkea ihmisten ilmoilla, niin kehtaat myös syödä. Ei se kenellekään yllätyksenä tule, että syöt paljon.

Vierailija
50/61 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotipizza- pitsan jaksan syödä kerralla. Ne pitsat, jotka ovat isompia, niin en jaksa syödä kerralla. Otan kotiini mukaan loput.

Vierailija
51/61 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka usein tätä samaa täällä kysytään? Oma veikkaus on, noin kerran viikossa ainakin jo 10v putkeen 🤔

Mutta olisiko välillä asetelma niin päin, että ap ei jaksa syödä, vaan päivittelee toisen loppumatonta pitsanhimoa, kun kokonainen menee kerralla?

Vierailija
52/61 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa, otan yleensä toisen puolikkaan mukaan, jos olen menossa kotiin. En jaksa muutenkaan syödä paljoa, olen pieni, alle 50 kg.

Vierailija
53/61 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä humalassa. Muuten syön puolikkaan. T. Normikokoinen nainen 

Vierailija
54/61 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki jaksan, eikä se aina vie edes nälkää täydellisesti. Pystyn syömään sellaisen 5 minuutissa vaikka syön ihan normaalisti. Olen 100kg mies.

Vierailija
55/61 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa, otan yleensä toisen puolikkaan mukaan, jos olen menossa kotiin. En jaksa muutenkaan syödä paljoa, olen pieni, alle 50 kg.

Koko ei kerro mitään. AV:lla on ollut ketjuja, joissa tuon painoiset kertovat syövänsä kokonaisen pitsa ja vielä 10 nakkia päälle. 

Vierailija
56/61 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksan ja mahtuisi lisääkin. Ja olen 165/55 nainen, en ole kovin urheilullinen. Jotkut isommat ihmiset eivät jaksa syödä niin paljon kuin minä, mutta ehkä napostelevat pitkin päivää.

Vierailija
57/61 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roiskeläpän jaksan kokonaan, jos ei ole kovin nälkä mies mies saa viipaleen-pari.

Pakastepizzasta puolet.

Tosin laitan niihin aina lisäjuustoa.

Ravintolapizzoja harvemmin edes ostan, kun halvemmallakin saa.

Niistä jätän yleensä kuivat reunat syömättä.

Nykyään käytän ozempiccia, joten saattaisi puolet riittää.

Lopun ottaisin tietenkin mukaan.

Vierailija
58/61 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki valehtelevat taas. Keskivertomamma syö perhepizzan parilla haukulla ja jää vielä nälkä.

Vierailija
59/61 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu, mitä on juomana, ja kuinka kova nälkä on. Veden kanssa yleensä jaksa(isin) syödä kokonaisenkin pizzan. Mutta aina se ei ole jaksamisesta kiinni, jos pitää jaksaa tehdä jotain heti sen syönnin jälkeen. Kokonaisen pizzan jälkeen on niin ähky olo, ettei heti pysty tekemään mitään töitä. Vähintään puoli tuntia pitää levätä. Ja seuraavaan 20 tuntiin ei tarvitsekaan syödä mitään.

Vierailija
60/61 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaisin juuri ja juuri, mutta kyllä siitä tulisi tosi ällö olo pitkäksi aikaa. Syödään pitsa aina puoliksi, ei tarvitse ottaa mukaan eikä hankkia ähkyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän