Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaksatko syödä normaalikokoisen pitsan kokonaan?

Vierailija
04.05.2024 |

Ihmettelen vain työkaveria. Käytiin työkaverin kanssa syömässä illalla pitseriassa. Molemmille normaalikokoiset pitsat eteen. Itsellä meni helposti alas vaan työkaveri söi puolet ja totesi, että huh onpa täysi olo ja otti toisen puoliskon mukaan lähdettyä. Kysyin, että eikö maistunut vaan totesi, että ei hän jaksa syödä kokonaista pitsaa kerralla. 😯

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en jaksa vaikka olen reippaasti ylipainoinen, puolikaskin normikokoinen pizza tekee tiukkaa

Just joo. Läskit aina esittävät olevansa muka niin "pieniruokaisia", että salaatistakin pakataan puolet doggy bagiin. Kotona sitten vedetään katseilta piilossa kaksin käsin pullaa jäätelöä ja suklaata ja puolentoista litran limupullo kyytipojaksi eikä tunnu missään.

Vierailija
22/61 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ollaan oikeassa italialaisessa pizzeriassa ja kyseessä on sellainen ohutpohjainen pizza niin jaksan. Amerikkalaistyylisiä isoja pannupitsoja en jaksa syödä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukka-pekka sanoi, ettei jaksa syödä kokonaista pitsaa, puolet vaan. Ulkomuodoltaan läski, joten veikkaan että jaksaa syödä kaksi pitsaa ja muut perheenjäsenet syövät kolmestaan yhden pitsan. 

Vierailija
24/61 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti jaksan, reunat tosin jätän syömättä jos ei ole erityisen hyvä pohja. 

Vierailija
25/61 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en jaksa vaikka olen reippaasti ylipainoinen, puolikaskin normikokoinen pizza tekee tiukkaa

Totta,me ylipainoiset yleensä syödään vähemmän kuin muut ihmiset.

Vierailija
26/61 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä puhu pskaa

en puhu paskaa, tervetuloa seuraamaan syömistäni. 

Vierailija
27/61 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, silloin kun on menkat. 

Vierailija
28/61 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just joo. Läskit aina esittävät olevansa muka niin "pieniruokaisia", että salaatistakin pakataan puolet doggy bagiin. Kotona sitten vedetään katseilta piilossa kaksin käsin pullaa jäätelöä ja suklaata ja puolentoista litran limupullo kyytipojaksi eikä tunnu missään.

Luuletko oikeasti, että lihavana ihmisenä kehtaisin syödä ihmisten nähden kokonaisen pitsan pitseriassa? Yleensä kahden ,ehkä kolmen slaissin jälkeen käyn salaa syömässä makkaraa vessassa ,palaan takaisin pöytään, syön viellä yhden slaissin ja pyydän sitten lopun pitsasta mukaani.

Vierailija
29/61 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksan, mutta harvoin syön, vaikka haluaisin. Ennen söin useammin, mutta en enää pysty liikkumaan sellaista määrää, ettei paino nousisi.

Jo yläkoulun lopussa tajusin, että jos en liiku, joudun vähentämään kaikenlaista syömistäni painoni noustessa muutaman kuukauden liikuntakiellon aikana valtavasti. Nykyään syömisen rajoittaminen on aivan jokapäiväistä, enkä nauti tästä tippaakaan, mutta päivässä ei riitä tunnit kuluttamaan niin paljoa, ettei paino nousisi, jos söisin niin paljon kuin maistuisi. 

Vierailija
30/61 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta,me ylipainoiset yleensä syödään vähemmän kuin muut ihmiset.

Ei minuakaan ruoka lihoita,enkä syö kovin paljoa, mutta lääkkeet turvottavat ja niitä kyllä syön paljon.

Vierailija
31/61 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotipitsan perhekoko menee yksinään ja 6x0,5l olutta kyytipojaksi.

Sen kyllä uskon.

Vierailija
32/61 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu. Jos olen syönyt normaalisti päivän mittaan eikä kummoisesti rehkinyt niin puolet jaksaa syödä. Jos taas on ollut hikipäivä ja ehkä tullut vähän huonosti syötyä niin voi mennä kokonaan.

Vierailija
33/61 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on ylipainoa, siitä tulee vatsaan ns. läskipanta, mikä estää syömästä paljon kerralla. Laihojen vatsa venyy enemmän.

Katsokaas syöntikilpailuhin osallistujia. Laihoja kaikki, ainakin menestyvät.

Höpöhöpö kyllä ne ylipainoiset syö monta kertaa enemmän kun se mahalaukku on jo venynyt. Ja olen hoikka, yleensä syön puolikkaan pizzan. 

Vierailija
34/61 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heleposti, useampikin ja piimää päälle sekä tusina mämmi ropposia kyytipojaksi.

Jussi, Kurikasta joka hiihtää kesät / talvet kauppaanki

Vierailija
35/61 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä puhu pskaa

en puhu paskaa, tervetuloa seuraamaan syömistäni. 

No voi olla tottakin ettei sitä koko pizzaa jaksa heti kun on jo syönyt useamman päivän edestä.

Vierailija
36/61 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on ylipainoa, siitä tulee vatsaan ns. läskipanta, mikä estää syömästä paljon kerralla. Laihojen vatsa venyy enemmän.

Katsokaas syöntikilpailuhin osallistujia. Laihoja kaikki, ainakin menestyvät.

Tämä on varmaankin totta. 🤔

olen aina pystynyt syömään vaikka 2 pizzaa kerralla enkä ole ikinä ollut lihava. Moni tuttu lihavampi taas ei pysty, enkä usko heidän valehtelevan. 

Vierailija
37/61 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaksan. Syön vain sisuksen, en koskaan syö pizzan reinoja (en tykkää). Hyvin mahtuu. Vatsa kiittää. Röyh!

Reunat ne on parhaat ja paksu pohja. Täytettä vain vähän.

Vierailija
38/61 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri vappuaattona söin.

Vierailija
39/61 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin juuri eilen kokonaisen peruspizzan. 

Vierailija
40/61 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu olevan joku rehvastelun aihe, että jaksaa syödä paljon. En ymmärrä tätä, toki jos ei muuta osaa. Ja toki joskus pieniruokaisetkin kehuu, kuinka tulee toimeen yhdellä porkkanalla päivässä. Itse olen aika pieniruokainen, kun pieni olen muutenkin. Välillä sitä ihmetellään tai tuputetaan sitä pullaa, että onhan sulla varaa syödä tms. No hitto, jos en vaan jaksa. Tulee epämukava olo jos on liian täysi. Puolikas pizza on ok, ei tule liian täyteen. Kokonainen menee kyllä joskus, mutta en mielelläni syö. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi