Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytyykö täältä ainuttakaan miestä jolle nainen tehnyt jonkun aloitteen? Meneekö koko homma sitten päin puita?

Vierailija
04.05.2024 |

Eikö täältä muka löydy ainuttakaan miestä, jolle nainen tehnyt aloitteen? Meneekö sitten päin puita koko homma?

Nainen voi jopa vaistota itsekään sitä tajuamatta että tossa on kunnon mies, mutta joku sitä painaa... äidilliset vaistot herää ja 'haluaa ottaa huostaan'... entä jos nainen itsekin on samanlainen 'surkea tapaus' ja sielunfrendit löytävät toisensa?

Onko tämä sitten miehelle joku 'helppo tapaus' vai mitä siitä kaikesta voi tulla ja seuraa?

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen tekee aloitteen, mies alkaa ajan mittaan kohdella huonosti ja vihjailla kauniimmista naisista. Kas kun nainen tekee aloitteen, monella miehellä nousee kusi päähän. Kokemusta on.

Kauheaa yleistystä. Mitä jos naisista puhuttaisiin samalla tavalla?

Vierailija
22/58 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vaimoni teki aloitteen vajaa kymmenen vuotta sitten. Nyt molempien ensimmäistä avioliittoa takana puolet siitä.

Yhteinen käsitys siitä että olemme onnellisia näin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli joskus pitkä ketju aiheesta. Monella naisella oli siinäkin kokemuksia, että aloitteita ei kannata tehdä, koska miehet lähtevät kenen tahansa matkaan ja lopulta paljastuu, ettei mitään tunteita ole ja/tai mies haaveksii jostain ihan muusta. Nainen puolestaan on ajatellut, että kun mies lähtee suhteeseen, se merkitsee jotain. Jokin poikkeuskin tietysti on olemassa, mutta se tätä muuksi muuta.

Miehen pitää antaa kuvitella, että hän tekee aloitteen. Näin on siitä huolimatta, että jotkut miehet uskottelevat itselleen, että haluavat naisten tekevän niitä. Todellisuudessa he eivät pidä tällaista naista suuressa arvossa, vaan itsestään selvyytenä tai seksikumppanina parempaa odotellessa. Miehen liskoaivoissa nainen, jota hän joutuu tavoittelemaan, on kiihottavin ja se oikea.

Naisella on tietysti keinonsa rohkaista miestä ja järjestää hänelle sopivia tilanteita niin, että mies kuitenkin kokee saavansa saalistaa. Yleensä suhteet syntyvät tämän molemminpuolisen tanssin seurauksena. 

Ja kyllä, ajattelen, että tämä on vähän naurettavaa. Samaan aikaan se on totuus. Se, että miehet joskus väittävät muuta, kertoo vain huonosta itsetuntemuksesta. 

Vierailija
24/58 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajuu miksi elämästä pitää tehdä vaikeaa. Se tekee aloitteen, joka on kiinnostunut.

Itse tein aikanaan aloitteen ja kosinkin, vaikka olen meistä myöhemmin todennut, että olen se hiljaisempi ja ujompi osapuoli.

N

Vierailija
25/58 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein on nainen yrittänyt tehdä aloitetta, mutta lähes poikkeuksetta väärä nainen.

Ensimmäinen houkutteli työpaikkaansa töihin lukioiässä. No, mukavahan se oli vähän rahaa saada, mutta ei se tyttö niin kiinnostanut.

Minulle on laulettu karaokessa balladia. Sen tarjouksen otin vastaan, mutta en yksin balladin takia.

Myöhemmin kotibileistä lähdettyäni samalla ovenavauksella poistui naikkonen, joka teki hyvin selväksi, mihin oli menossa yksin yötään viettämään. Ihan sievä, mutta en voi sietää tupakkaa.

Kerran  minua raahattiin baarista "ihan nurkan takana olevaan asuntoon", mutta olin kovin kännissä, ja nainen vaikutti puolet nuoremmalta, joten tilanne oli minulle liikaa.

On kyllä kysyttykin ihan suoraan.

Oonks mä siis joku alfa? ;----D

Ainakin jollain tapaa vastuuntuntoisen oloinen, mikä on aina plussaa 👍 Mietin et kuinkahan moni mies viheltäisi pelin kesken jos tuossa sun esimerkissä humalassa oleva pulet nuorempi nainen olisi viemässä jotain vanhempaa miestä kotiin 🤔

Vierailija
26/58 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen naisena kerran tehnyt aloitteen. En tee enää ikinä, sellainen opetus siitä. Enkä edes ole lihava enkä rumakaan.

Ajatella, jos miehillä olisi samanlainen mentaliteetti. Parisuhteita ei olisi.

Kaikenlaisia panosuhteita on

Vierailija
27/58 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen naisena kerran tehnyt aloitteen. En tee enää ikinä, sellainen opetus siitä. Enkä edes ole lihava enkä rumakaan.

Naisen ego ja itsetunto on tyypillisesti todella hauras. 

Ja onhan tyttö aina uhri.

Vierailija
28/58 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö miksi näin ei kuitenkaan pääasiassa ole?

Vierailija
29/58 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ehkä vähän keskivertoa paremmannäköinen mies, pituus 189cm.

Naisten tekemiä aloitteita on elämässäni ollut niin vähän, että muista ne kaikki, aina sinne 30v taakse teini-ikään saakka. Nimiä en, mutta tilanteet muistan, niin harvinaista se on keskiverrolle miehelle. Toptier miehet sitten erikseen.

M46

Mä olen ihan tavallinen 175 cm mies ja hyvä jos edes keskiverto naamaltani. Ihan hyvin on naiset tulleet iskemään vaikka tietenkin sellaiset karismaattiset ja komeat äijät on nyt täysin oma lukunsa.

Vierailija
30/58 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen ego ja itsetunto on tyypillisesti todella hauras. 

Miehen ego ja itsetunto ovat niin hauraita, että nämä joutuvat turvautumaan projektioon psykologisena puolustuskeinona.

Vierailija
31/58 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen tekee aloitteen, mies alkaa ajan mittaan kohdella huonosti ja vihjailla kauniimmista naisista. Kas kun nainen tekee aloitteen, monella miehellä nousee kusi päähän. Kokemusta on.

Kauheaa yleistystä. Mitä jos naisista puhuttaisiin samalla tavalla?

Se on eri asia.

Vierailija
32/58 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt aloitteen viimeksi (nainen siis olen). Sain kauniin parisuhteen muutamaksi vuodeksi. Totuus taisi kuitenkin olla, että mun ihastus ja rakkaus häneen oli 110%. Hänen minuun 80%. Loppui siis hänen tunteiden kylmenemiseen, koska ne ei koskaan edes olleet minun tunteiden tasoilla.

Näin siinä käy. Miehet helposti suostuvat parisuhteeseen vaikka eivät olisi erityisen kiinnostuneita

"Kaipa sitä vois paremman puutteessa kokeilla, kun tuossa nyt itseään niin tarjoaa"

Vierailija
33/58 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä oli joskus pitkä ketju aiheesta. Monella naisella oli siinäkin kokemuksia, että aloitteita ei kannata tehdä, koska miehet lähtevät kenen tahansa matkaan ja lopulta paljastuu, ettei mitään tunteita ole ja/tai mies haaveksii jostain ihan muusta. Nainen puolestaan on ajatellut, että kun mies lähtee suhteeseen, se merkitsee jotain. Jokin poikkeuskin tietysti on olemassa, mutta se tätä muuksi muuta.

Miehen pitää antaa kuvitella, että hän tekee aloitteen. Näin on siitä huolimatta, että jotkut miehet uskottelevat itselleen, että haluavat naisten tekevän niitä. Todellisuudessa he eivät pidä tällaista naista suuressa arvossa, vaan itsestään selvyytenä tai seksikumppanina parempaa odotellessa. Miehen liskoaivoissa nainen, jota hän joutuu tavoittelemaan, on kiihottavin ja se oikea.

Naisella on tietysti keinonsa rohkaista miestä ja järjestää hänelle sopivia tilanteita niin, että mies kuitenkin kokee saavansa saalistaa. Yleensä su

Ei ole olemassa yhtä totuutta. Eikä kaikkia miehiä tai naisia voi niputtaa samaan pakettiin. Tuo teksti on sukupuolista stereotypiaa joka toisinpäin kerrottuna olisi misogyniaa.

Vierailija
34/58 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo aikoinaan pyysi treffeille. Olin onnesta ymmyrkäisenä, koska en ikinä olisi uskonut, että niin ihana nainen olisi minusta kiinnostunut muuten kuin kaverimielessä.

Omatoimisena miehenä osasin sitten ottaa kädestä kiinni ja viedä homman aina avioliittoon saakka. Että terveisiä vaan kaikille, jotka valehtelevat itselleen naisen aloitteellisuuden olevan huono asia.

Vierailija
35/58 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisella on tietysti keinonsa rohkaista miestä ja järjestää hänelle sopivia tilanteita niin, että mies kuitenkin kokee saavansa saalistaa. Yleensä su

Ne miehet, jotka toivovat naisten tekevän aloitteita, ovat poikkeuksetta äitinsä kellarissa eläviä juustonaksusormisia pleikkamiehiä.

Vierailija
36/58 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein aloitteen mun miestä kohtaan, koska olin niin umpi-ihastunut, että olisin voinut vaikka sulaa kenkiini. Tuolloin hän tunnusti rakastaneensa mua salaa, mutta torjutuksi tulemisen pelossa ei ollut uskaltanut kertoa mulle tunteistaan. Ellen olisi ollut aloitteellinen, mulla ei olisi nyt omanani unelmieni miestä:) 

Vierailija
37/58 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useampi kavereiden vaimo tai tyttöystävä on tehnyt ihan suoria aloitteita. Muuten kiva mutta niiden puolisot ei ole oikein tykänneet. Yksi teki bänät silloisen miesystävänsä kanssa ja ollaan nyt yhdessä, yksi uhkasi erota mutta toppuuttelin ja yritin sovitella, ovat edelleen yhdessä. Yhden naimisissa olevan kanssa ollaan edelleen pussailuväliessä vaikka sen mies ei asiasta oikein tykkää.

Yksi tuli ravintolassa järjestyissä juhlissa kysymään haluanko tarjota sille punaviiniä, lupasin tarjota ja oli lyhyt laastarisuhde sille kunnes löysi sopivamman. Ja sitten on tullut ihan suoraan aloitteita facebook messengerillä naiselta jonka olin tuntenut pitkään, pari vuottaa oltiin yhdessä. Ai niin ja yhdellä kaveriporukan reissulla nainen kutsui yöksi huoneeseensa ja sitten oltiin jonkun aikaa yhdessä. Vähän lievempänä yhden vakilounaspaikan kivannäköinen tarjoilija tuli joskus myös tekemään tuttavuutta ehkä vähän sen oloisesti että olisi saattanut olla kiinnostunut.

Käytännössä sitten taas itse aloitteellisena on saanut aina vain pakkeja.

Vierailija
38/58 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollessani nuorehko (18-22), nuoret naiset juoksivat perässäni ja tekivät aloitteita. Olin vain niin jätkämäinen, etten vielä tajunnut olla otettu, eli suhteet valuivat sormien lävitse hiekkana.

Nyttemmin ollessani 35 hujakoilla sinkkuna, tuntuu että naiset eivät uskalla tai kehtaa tehdä aloitetta. Kun juttelen heille, heistä paistaa iloa ja usein kiinnostustakin kohtaani. Kuin he ihastuisivat ja menisivät lukkoon. Tiedä näistä. Varmaan olettavat vain mun olevan parisuhteessa eivätkä halua astua varpaille? Kohteliaisuuttahan tuokin.

Vierailija
39/58 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein on nainen yrittänyt tehdä aloitetta, mutta lähes poikkeuksetta väärä nainen.

Ensimmäinen houkutteli työpaikkaansa töihin lukioiässä. No, mukavahan se oli vähän rahaa saada, mutta ei se tyttö niin kiinnostanut.

Minulle on laulettu karaokessa balladia. Sen tarjouksen otin vastaan, mutta en yksin balladin takia.

Myöhemmin kotibileistä lähdettyäni samalla ovenavauksella poistui naikkonen, joka teki hyvin selväksi, mihin oli menossa yksin yötään viettämään. Ihan sievä, mutta en voi sietää tupakkaa.

Kerran  minua raahattiin baarista "ihan nurkan takana olevaan asuntoon", mutta olin kovin kännissä, ja nainen vaikutti puolet nuoremmalta, joten tilanne oli minulle liikaa.

On kyllä kysyttykin ihan suoraan.

Oonks mä siis joku alfa? ;----D

Et ole mikään alfa.   

Alfa-jaottelut voi muutenkin unohtaa. Parisuhteissa on kyse kahdesta ihmisestä ja erikseen heidän molempien mieltymyksistä, arvoista ja haluista. Molemmilla suhteen puoliskoilla on väliä. Sillä, millainen on se nainen ja sillä, millainen on se mies.

Vierailija
40/58 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollessani nuorehko (18-22), nuoret naiset juoksivat perässäni ja tekivät aloitteita. Olin vain niin jätkämäinen, etten vielä tajunnut olla otettu, eli suhteet valuivat sormien lävitse hiekkana.

Nyttemmin ollessani 35 hujakoilla sinkkuna, tuntuu että naiset eivät uskalla tai kehtaa tehdä aloitetta. Kun juttelen heille, heistä paistaa iloa ja usein kiinnostustakin kohtaani. Kuin he ihastuisivat ja menisivät lukkoon. Tiedä näistä. Varmaan olettavat vain mun olevan parisuhteessa eivätkä halua astua varpaille? Kohteliaisuuttahan tuokin.

Tämä kirjoittaja vaikuttaa enemmän alfaurokselta. GrrrMrrr 😼