Olen 52v ja en jaksa enää välittää
Työstä, ulkonäöstä, painosta, muiden mielipiteistä. Olenko ainoa 50+ joka on ns. luovuttanut?
Kommentit (57)
On tämä ikääntyminen kamalaa. Jo kaksi kertaa en ole päässyt omin avuin edes sängystä ylös ja niin vaan pitäisi jaksaa työelämässä 17 vuotta, huoh
Olen 57v. minulle on aika yhdentekevää löytyykö duunia vai ei. Saan aikani muutenkin kulumaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos lopettaisit kokonaan sokerin syönnin, niin jaksaminen ja veriarvot paranisivat ja muutenkin voisi elämänhalu tulla takaisin.
Eräs nainen teki niin, ja ihmetteli, miten paljon vyötärö kapeni ja jopa kolesteroliarvot paranivat (vissiin siksi kun sokeriset tuotteet ovat usein myös rasvaisia).
Oli syönyt vapaasti hedelmiä ja marjoa makean himoon.
Marjoa makeanhimoon
Päivä kerrallaan, ei kahtakaan voi😉
Minä olen parikymppinen enkä ole välittänyt noista koskaan. Tai no työstä sen verran että sellainen pitää olla että saa rahaa. Ja kyllä muiden mielipiteet otan huomioon, jos se asia koskee mielipiteen esittäjää myös. Jos joku jauhaa miksi ostin tuotteen x enkä y tms. turhaa niin syököön paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin eläkkelle mutta 13v pitäisi vielä jaksaa, en usko että jaksan. AP
Hallitus haluaa nostaa eläkeikää. Minusta tuntuu, että en jaksa eläkeikään saakka.
Ei ole mikään pakko, jos pärjää taloudellisesti muutenkin.
No eipä ole carakkuutta suotu eikä korkeapslkkaista ammattia. On pakko jaksaa.
Ei.varakkuutta tai korkeapalkkaista ammattia mistään suoda. Ne rakennetaan itse.
Sama täällä.olen luovuttanut.Ja se on ihan sama.
Vierailija kirjoitti:
Rupsahtanut vanha kääkkä on luovuttanut. Heikot sortuu elon tiellä. Ei kannata.
Ai 52 vuotiaana heikko sortuu..no jo oli aikakin :D
Ihan vitsi ketju taas. Varmaan puolet saman trollin uikutusta.
En nyt käyttäisi sanaa luovuttanut. Olen laittanut asiat tärkeysjärjestykseen, enkä enää stressaa ja ota paineita turhista ja mitättömistä asioista. Elämä on paljon parempaa, kun keskittyy nauttimaan siitä ja jättää toisarvoiset asiat syrjään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hallitus haluaa nostaa eläkeikää. Minusta tuntuu, että en jaksa eläkeikään saakka.
Sitten haet työkyvyttömyyseläkettä; masennus tms DG . Diagnoosin saamisella ei enää tässä elämänvaiheessa ole mitään merkitystä.
Ap kuulostaa masennukselta, hakeudu työterveyshuoltoon ja hae apua. Muuten on hyvä, ettei välitä muiden mielipiteistä. Olen 55, lähdössä jumppaan, ostam vaatteita ja käyn kampaajalla, koska pidän kauneudesta. Ja mielestäni se piristää. Vanhenemisessa on ihanaa itsensä löytäminen ja arvostaminen. Saa tehdä, mitä haluaa. Jotkut onnistuvat tässä jo nuorempana, minä vasta viidenkympin jälkeen. Elämän parasta aikaa. Mutta väsyä voi jokainen ja silloin kannattaa hakea apua, ei se tähån ikään kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Ap kuulostaa masennukselta, hakeudu työterveyshuoltoon ja hae apua. Muuten on hyvä, ettei välitä muiden mielipiteistä. Olen 55, lähdössä jumppaan, ostam vaatteita ja käyn kampaajalla, koska pidän kauneudesta. Ja mielestäni se piristää. Vanhenemisessa on ihanaa itsensä löytäminen ja arvostaminen. Saa tehdä, mitä haluaa. Jotkut onnistuvat tässä jo nuorempana, minä vasta viidenkympin jälkeen. Elämän parasta aikaa. Mutta väsyä voi jokainen ja silloin kannattaa hakea apua, ei se tähån ikään kuulu.
Ainakin verikokeita voi pyytää terkkarissa otettavaksi. Jo syö mitä sattuu, voi olla jotain puutosta elimistössä ja sehän väsyttää.
Mitä iloa siitäkään eläkkeelle pääsemisestä olisi, jos noin huonosti voi? Sitten sitä vasta voisi tuntea itsensä tarpeettomaksi ja luovuttajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat eläkkeelle vai onko taustalla terveydelliset syyt? Itse olen 57v ja todellakin luovuttanut näiden normaalien asioiden kuten seurustelu suhteen. Syön sekä juon liikaa ja sen myötä itseinho kasvanut. Toistaiseksi terveys hyvä, mutta pelottaa, että romahtaa nopeasti epäterveellisten tapojen vuoksi. Onneksi kiinnostava vakityö on.
Niin täälläkin ei jaksa, 57 vuotta ja 16 vuotiaasta töitä tehnyt yhtä putkea ja vielä 8 vuotta! että eläkeikä täyttyy, mikään ei enää kiinnosta.
Täällä ei pärjää luovuttamalla!