Olen 52v ja en jaksa enää välittää
Työstä, ulkonäöstä, painosta, muiden mielipiteistä. Olenko ainoa 50+ joka on ns. luovuttanut?
Kommentit (57)
En ole luovuttanut ollenkaan, mutta todella vähän kyllä pohdin muiden mielipiteitä itsestäni. Velvollisuudet on hoidettava, henkilöön menevää kyykytystä en enää kuuntele.
Luovuttanut minkä suhteen?
En koe luovuttaneeni vielä minkään suhteen.
Vierailija kirjoitti:
En ole luovuttanut ollenkaan, mutta todella vähän kyllä pohdin muiden mielipiteitä itsestäni. Velvollisuudet on hoidettava, henkilöön menevää kyykytystä en enää kuuntele.
Sama.
Et ole ainoa. Oot niinkun oot, oma hyvä olo on tärkein. Ei se luovuttamista ole, vaan vahvuutta.
Miksi itsestään välittäminen liittyisi toisten odotuksiin tai vaatimuksiin?
Haluaisin eläkkelle mutta 13v pitäisi vielä jaksaa, en usko että jaksan. AP
Ei muiden mielipiteistä niin kannatakaan välittää. Mutta itsestäni kyllä ainakin itse välitän. Haluan elää omankaltaista elämää, ja siihen kuuluu se, että itse olen siitä vastuussa. Myös siitä, että pidän itsestäni huolta terveellisten elämäntapojen muodossa.
Nyt voit mennä vankilaan ja liittyä nassien jäsenlistalle.
Hyvä niin,elää omaa elämäänsä. Toiset saa tuumata mitä tykkää. Yks lysti, ryki tai yski..Maalima pyörii kuitenkin. Hyvää kevättä olet Hyvä noin!
Mikä tuossa on luovuttamista tai miksi noista pitäisi välittää? Painosta kyllä koska se on suoraan kytköksissä terveyteen mutta kaikki muu on samantekevää.
Vierailija kirjoitti:
Hallitus haluaa nostaa eläkeikää. Minusta tuntuu, että en jaksa eläkeikään saakka.
Vierailija kirjoitti:
Nyt voit mennä vankilaan ja liittyä nassien jäsenlistalle.
Muista ottaa lääkkeet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hallitus haluaa nostaa eläkeikää. Minusta tuntuu, että en jaksa eläkeikään saakka.
Ei ole mikään pakko, jos pärjää taloudellisesti muutenkin.
Silleen sopivasti on hyvä luovuttaa, ainakin itse näin ajattelen. Vähemmän töitä, puhelinta, televisiota, muiden murheita ja enemmän oman vapaa-aikansa arvostamista. Yritän harjoittaa eräänlaista vapaa-ajan hygieniaa miettien mitä sinne saa tulla ja mitä ei. Onnistuu toisinaan, mutta harjoitus jatkuu.
Eihän tuo ole mitään luovuttamista vaan edellytys oman elämän alkamiselle.
Olet ainoa.